سلام
موضوع خوبی به نظر میرسه ولی نمیدونم چرا ازش استقبال نشد . آرزوی شما چیه ؟
آرزوی من اینه که همه به آرزوهاشون برسن .
تشکرشده 243 در 88 پست
سلام
موضوع خوبی به نظر میرسه ولی نمیدونم چرا ازش استقبال نشد . آرزوی شما چیه ؟
آرزوی من اینه که همه به آرزوهاشون برسن .
imans (چهارشنبه 19 آبان 89)
تشکرشده 18 در 14 پست
آرزو دارم میلیاردر بشم
کلا آرزو های مادی زیادی دارم
behrooz747 (پنجشنبه 20 آبان 89)
تشکرشده 355 در 115 پست
سلام
بزرگترین آرزوی من اینه:
یه اربعین کربلا باشم بعد یه بمب بخوره تو سرم و در یک لحظه جان بدم... در یک لحظه... چون از جون کندن سخت می ترسم...ولی اگه اینجوری بمیرم دیگه چه باک!
در ضمن چه جالب! بزرگترین آرزو از کی تا حالا رفته تو انجمن مشکلات خانواده!![]()
چشم بارانی (دوشنبه 09 آبان 90)
تشکرشده 2,174 در 573 پست
سلام
موضوع جالبه بزرگترین اروزم اینه که خدای خوب و مهربونم شیطان و وسوسه هاش و از سر راه خودم و خانوادم برداره تا سالم زندگی کنیم.
اما 1 ماهه یه اروزی بزرگ و جدید دیگه هم دارم. یه ارزوی محال. که چی می شد بابام مثل هزاران نفری که زیر اوار سالم بیرون اومدن زنده بشه؟! کاش می شد................. حیف
![]()
sisili (چهارشنبه 19 آبان 89)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
من یکی از آرزوهام اینه که تو یه استخر زیبا با همسرم شنا کنم.![]()
هستی (دوشنبه 09 آبان 90)
تشکرشده 267 در 64 پست
بزرگترین آرزوی من اینه که شوهرم به اهداف بزرگ و رویاهاش برسه...اهدافی که به خاطر ازدواج زود بورسیه اتریش رو زیر پا گذاشت و چشمش رو به روی تمام آرزوهاش بست........رویاهایی که اگه من نبودم بهشون میرسید...... واقعا بزرگترین آرزوم اینه که اونقدر تو موفقیت هاش غرق بشه که حتا واسه یه لحظه احساس نکنه دوستای مجردش ازش جلوترن....![]()
dorsa65 (سه شنبه 18 آبان 89)
تشکرشده 1,175 در 313 پست
ای خدا،
یعنی می شه؟
ایوب (چهارشنبه 19 آبان 89)
تشکرشده 238 در 85 پست
بزرگترين ارزوم اينه كه با شوهرم و دختر م صحيح و سالم تو يه خونه كه مال خودمون باشه زندگي كنيم .و از اجاره نشيني رهايي يابم امين
پاييز خزان2 (چهارشنبه 19 آبان 89)
تشکرشده 286 در 114 پست
بزرگترین آرزوهام اینه که
با کمک خدا جواب مثبت رو از دختر مورد علاقم و خانوادش بگیرم و یه زندگی آروم و سرشار از صفا و صمیمیت و وفا و همدلی و صداقت و پاکی و عشق و علاقه متقابل و مشترک با همسر و همراز و همپرواز آیندم داشته باشیم و باهم و در کنار هم و با تشویق هم بتونیم قله های آرزوهامون رو یکی یکی فتح کنیم .
ایاک نعبد و ایاک نستعین اهدناالصراط المستقیم .
larg.62 (چهارشنبه 19 آبان 89)
تشکرشده 116 در 48 پست
اجازه هست ؟
چون اولین باره که میخوام از خودم اینجا چیزی بگم ، شرط ادب حکم میکنه که اول از مدیر همدردی یه تشکر درستو حسابی داشته باشم .
مدیر همدردی عزیز از اینکه این امکان رو فراهم کردید ، تا ما جوونها بتونیم حرفها ،درد دلها ،مشکلات وخیلی از مسائل دیگر ،رو اینجا بزنیم واز کمک ها وراهنماییهای شما و اهالی مهربونه این کلبه ، بهره مند بشیم ، ممنون ومتشکرم .
انشاءالله همیشه سربلند ، سلامت ،پیروز وموفق باشید.:203
من آرزو زیاد دارم ،ولی خوب دو تا از بزرگترینها شو میگم : دلم میخواد به سرزمین ها وکشورهای مختلف سفر کنم ، با آدما وزندگی اونها و رسمو روسوماتشون آشنا بشم .
وبزرگترین آرزوم ، بعد از عاقبت به خیری رو با یه بیت شعر میگم :
تصّور کن ، اگه حتّّا تصّور کردنش سخته
جهانی که هر انسانی تو اون خوش بخته خوشبخته .
**leili** (پنجشنبه 20 آبان 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)