برای چی می خوای دختر قبل تو با کسی دیگه ای نبوده باشه؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
برای چی می خوای دختر قبل تو با کسی دیگه ای نبوده باشه؟
تشکرشده 6 در 3 پست
برا چی نخوام ؟ مگه خواسته ام غیر منطقی و توقع زیادیه ؟ مگه نه اینه که هر کی باید با جفت خودش وصلت کنه ؟نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
بحث خواستن یا منطق ندارم.فکر می کنی چه مشکلی با دختری که رابطه داشته پیدا می کنی؟
تشکرشده 6 در 3 پست
با دختری که قبل من با پسرهای دیگه رابطه عاطفی داشته نمی تونم احساس خوشبختی داشته باشم و اگه یه روزی هم بفهمم همسرم قبلا دوستی داشته با قبل متفاوت می شم . اینو مطمئن هستمنوشته اصلی توسط فرهنگ 27
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
چه چیزی باعث عدم احساس خوشبختیت می شه؟
تشکرشده 6 در 3 پست
من میخوام همسرم فقط تعلق به خودم داشته باشه همنطور که من فقط متعلق به اون هستم و مثل انتخاب بین یه لباس نو با کهنه هستش قطعا شما توی لباس نو احساس بهتری دارید . آدمی که قبلا با خیلیا بوده احساساتشو برای کسای دیگه خرج کرده و به نظره من اینجور آدما فقط برای رفع تکلیف ازدواج می کنن (مثل غذا خوردن روزانه) . من آدم متجدد و درونگرایی نیستم و اصلا هم مخالف رابطه دختر پسر نیستم اما من هرگونه ارتباط دوستی و عاطفی بین این دو خارج از چارچوب ازدواج رو رد می کنم . من برخلافه اکثریت جوونها معتقدم آدم باید فقط و فقط با همسرش ارتباط دوستی و عاطفی داشته باشه و هرگونه ارتباط خارج از چارچوب ازدواج رو هوسبازی اطلاق می کنم . واقعا چرا همه ما چه دختر و چه پسر به سمتی رفتیم که گذشته طرف مقابل خیلی برامون مهم نیست ؟! آدم مگه چند بار ازدواج میکنه که حاظر به پایین بودن کیفیت ازدواجش باشه . متاسفانه درصد زیادی از ازدواجای الان به خاطر بی توجهی دو طرف نسبت به همین مساله سرسری صورت می گیره و خیلی ازدواجا منجر به طلاق شده چون دو طرف از کیفیت ازدواجشون رضایت نداشتن . پس بهتر نیست تو این مساله سخت گیر تر باشیم ؟ البته این موضوع برا آدمایی مثل من که رابطه قبلا نداشتن مهمه .نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
تشکرشده 73 در 20 پست
دوست گرامی اگر ممکن الخطا بودن انسان رو قبول داری باید برای این معیار خودتون تبصره بذارید دیگه!
یعنی دختری که کلا اهل روابط آزاد هست و قبول داره و بارها خودش دوستی ها رو داشته که بحثش جداست و شما هم طبق معیارهاتون اصلا نباید بهش فکر نکنی،حتی اگر معیارهای دیگه ی شما رو داشته باشه
ولی اگر دختری رو یافتید که در کل جزء دسته اول نیست ولی ممکن هست در گذشته به اشتباه رابطه ای رو تجربه کرده باشه، شما با بررسی شرایط دیگه میتونید ایشون رو در حیطه انتخابتون قرار بدید.
آسمان ابری (یکشنبه 21 شهریور 89)
تشکرشده 6 در 3 پست
موضوع اینه که چطور طرفه مقابلم رو محک بزنم تا در موردش تصمیم بگیرم ؟ قصد اصلیم از طرح این تاپیک هم رسیدن به جواب این سوال هستش ؟نوشته اصلی توسط آسمان ابری
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
فرض کن یه دختر پیدا شده با تمام معیارات جوره.ولی قبلن دوست پسر داشته،اگر رد بکنی،نوشته اصلی توسط روراست
به خاطر چه مشکلی در آیندست که رد می کنی؟
تشکرشده 6 در 3 پست
قبلا عرض کردم : به دلیله عدم احساس خوشبختی با چنین دختری .نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)