به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 47
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    برای چی می خوای دختر قبل تو با کسی دیگه ای نبوده باشه؟

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 89 [ 14:47]
    تاریخ عضویت
    1389-6-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,047
    سطح
    27
    Points: 2,047, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    برای چی می خوای دختر قبل تو با کسی دیگه ای نبوده باشه؟
    برا چی نخوام ؟ مگه خواسته ام غیر منطقی و توقع زیادیه ؟ مگه نه اینه که هر کی باید با جفت خودش وصلت کنه ؟

  3. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    بحث خواستن یا منطق ندارم.فکر می کنی چه مشکلی با دختری که رابطه داشته پیدا می کنی؟

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 89 [ 14:47]
    تاریخ عضویت
    1389-6-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,047
    سطح
    27
    Points: 2,047, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    بحث خواستن یا منطق ندارم.فکر می کنی چه مشکلی با دختری که رابطه داشته پیدا می کنی؟
    با دختری که قبل من با پسرهای دیگه رابطه عاطفی داشته نمی تونم احساس خوشبختی داشته باشم و اگه یه روزی هم بفهمم همسرم قبلا دوستی داشته با قبل متفاوت می شم . اینو مطمئن هستم

  5. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    چه چیزی باعث عدم احساس خوشبختیت می شه؟

  6. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 89 [ 14:47]
    تاریخ عضویت
    1389-6-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,047
    سطح
    27
    Points: 2,047, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    چه چیزی باعث عدم احساس خوشبختیت می شه؟
    من میخوام همسرم فقط تعلق به خودم داشته باشه همنطور که من فقط متعلق به اون هستم و مثل انتخاب بین یه لباس نو با کهنه هستش قطعا شما توی لباس نو احساس بهتری دارید . آدمی که قبلا با خیلیا بوده احساساتشو برای کسای دیگه خرج کرده و به نظره من اینجور آدما فقط برای رفع تکلیف ازدواج می کنن (مثل غذا خوردن روزانه) . من آدم متجدد و درونگرایی نیستم و اصلا هم مخالف رابطه دختر پسر نیستم اما من هرگونه ارتباط دوستی و عاطفی بین این دو خارج از چارچوب ازدواج رو رد می کنم . من برخلافه اکثریت جوونها معتقدم آدم باید فقط و فقط با همسرش ارتباط دوستی و عاطفی داشته باشه و هرگونه ارتباط خارج از چارچوب ازدواج رو هوسبازی اطلاق می کنم . واقعا چرا همه ما چه دختر و چه پسر به سمتی رفتیم که گذشته طرف مقابل خیلی برامون مهم نیست ؟! آدم مگه چند بار ازدواج میکنه که حاظر به پایین بودن کیفیت ازدواجش باشه . متاسفانه درصد زیادی از ازدواجای الان به خاطر بی توجهی دو طرف نسبت به همین مساله سرسری صورت می گیره و خیلی ازدواجا منجر به طلاق شده چون دو طرف از کیفیت ازدواجشون رضایت نداشتن . پس بهتر نیست تو این مساله سخت گیر تر باشیم ؟ البته این موضوع برا آدمایی مثل من که رابطه قبلا نداشتن مهمه .


  7. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 فروردین 91 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1388-9-18
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,700
    سطح
    31
    Points: 2,700, Level: 31
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 73 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    دوست گرامی اگر ممکن الخطا بودن انسان رو قبول داری باید برای این معیار خودتون تبصره بذارید دیگه!

    یعنی دختری که کلا اهل روابط آزاد هست و قبول داره و بارها خودش دوستی ها رو داشته که بحثش جداست و شما هم طبق معیارهاتون اصلا نباید بهش فکر نکنی،حتی اگر معیارهای دیگه ی شما رو داشته باشه
    ولی اگر دختری رو یافتید که در کل جزء دسته اول نیست ولی ممکن هست در گذشته به اشتباه رابطه ای رو تجربه کرده باشه، شما با بررسی شرایط دیگه میتونید ایشون رو در حیطه انتخابتون قرار بدید.

  8. کاربر روبرو از پست مفید آسمان ابری تشکرکرده است .

    آسمان ابری (یکشنبه 21 شهریور 89)

  9. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 89 [ 14:47]
    تاریخ عضویت
    1389-6-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,047
    سطح
    27
    Points: 2,047, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمان ابری
    دوست گرامی اگر ممکن الخطا بودن انسان رو قبول داری باید برای این معیار خودتون تبصره بذارید دیگه!

    یعنی دختری که کلا اهل روابط آزاد هست و قبول داره و بارها خودش دوستی ها رو داشته که بحثش جداست و شما هم طبق معیارهاتون اصلا نباید بهش فکر نکنی،حتی اگر معیارهای دیگه ی شما رو داشته باشه
    ولی اگر دختری رو یافتید که در کل جزء دسته اول نیست ولی ممکن هست در گذشته به اشتباه رابطه ای رو تجربه کرده باشه، شما با بررسی شرایط دیگه میتونید ایشون رو در حیطه انتخابتون قرار بدید.
    موضوع اینه که چطور طرفه مقابلم رو محک بزنم تا در موردش تصمیم بگیرم ؟ قصد اصلیم از طرح این تاپیک هم رسیدن به جواب این سوال هستش ؟

  10. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    نقل قول نوشته اصلی توسط روراست
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    چه چیزی باعث عدم احساس خوشبختیت می شه؟
    من میخوام همسرم فقط تعلق به خودم داشته باشه همنطور که من فقط متعلق به اون هستم و مثل انتخاب بین یه لباس نو با کهنه هستش قطعا شما توی لباس نو احساس بهتری دارید . آدمی که قبلا با خیلیا بوده احساساتشو برای کسای دیگه خرج کرده و به نظره من اینجور آدما فقط برای رفع تکلیف ازدواج می کنن (مثل غذا خوردن روزانه) . من آدم متجدد و درونگرایی نیستم و اصلا هم مخالف رابطه دختر پسر نیستم اما من هرگونه ارتباط دوستی و عاطفی بین این دو خارج از چارچوب ازدواج رو رد می کنم . من برخلافه اکثریت جوونها معتقدم آدم باید فقط و فقط با همسرش ارتباط دوستی و عاطفی داشته باشه و هرگونه ارتباط خارج از چارچوب ازدواج رو هوسبازی اطلاق می کنم . واقعا چرا همه ما چه دختر و چه پسر به سمتی رفتیم که گذشته طرف مقابل خیلی برامون مهم نیست ؟! آدم مگه چند بار ازدواج میکنه که حاظر به پایین بودن کیفیت ازدواجش باشه . متاسفانه درصد زیادی از ازدواجای الان به خاطر بی توجهی دو طرف نسبت به همین مساله سرسری صورت می گیره و خیلی ازدواجا منجر به طلاق شده چون دو طرف از کیفیت ازدواجشون رضایت نداشتن . پس بهتر نیست تو این مساله سخت گیر تر باشیم ؟ البته این موضوع برا آدمایی مثل من که رابطه قبلا نداشتن مهمه .
    فرض کن یه دختر پیدا شده با تمام معیارات جوره.ولی قبلن دوست پسر داشته،اگر رد بکنی،

    به خاطر چه مشکلی در آیندست که رد می کنی؟

  11. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 89 [ 14:47]
    تاریخ عضویت
    1389-6-14
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    2,047
    سطح
    27
    Points: 2,047, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا معیار ازدواج من متفاوت و عجیبه

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    نقل قول نوشته اصلی توسط روراست
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    چه چیزی باعث عدم احساس خوشبختیت می شه؟
    من میخوام همسرم فقط تعلق به خودم داشته باشه همنطور که من فقط متعلق به اون هستم و مثل انتخاب بین یه لباس نو با کهنه هستش قطعا شما توی لباس نو احساس بهتری دارید . آدمی که قبلا با خیلیا بوده احساساتشو برای کسای دیگه خرج کرده و به نظره من اینجور آدما فقط برای رفع تکلیف ازدواج می کنن (مثل غذا خوردن روزانه) . من آدم متجدد و درونگرایی نیستم و اصلا هم مخالف رابطه دختر پسر نیستم اما من هرگونه ارتباط دوستی و عاطفی بین این دو خارج از چارچوب ازدواج رو رد می کنم . من برخلافه اکثریت جوونها معتقدم آدم باید فقط و فقط با همسرش ارتباط دوستی و عاطفی داشته باشه و هرگونه ارتباط خارج از چارچوب ازدواج رو هوسبازی اطلاق می کنم . واقعا چرا همه ما چه دختر و چه پسر به سمتی رفتیم که گذشته طرف مقابل خیلی برامون مهم نیست ؟! آدم مگه چند بار ازدواج میکنه که حاظر به پایین بودن کیفیت ازدواجش باشه . متاسفانه درصد زیادی از ازدواجای الان به خاطر بی توجهی دو طرف نسبت به همین مساله سرسری صورت می گیره و خیلی ازدواجا منجر به طلاق شده چون دو طرف از کیفیت ازدواجشون رضایت نداشتن . پس بهتر نیست تو این مساله سخت گیر تر باشیم ؟ البته این موضوع برا آدمایی مثل من که رابطه قبلا نداشتن مهمه .
    فرض کن یه دختر پیدا شده با تمام معیارات جوره.ولی قبلن دوست پسر داشته،اگر رد بکنی،

    به خاطر چه مشکلی در آیندست که رد می کنی؟
    قبلا عرض کردم : به دلیله عدم احساس خوشبختی با چنین دختری .



 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آذر 93, 11:34
  4. معیارهای خانم ها برای ازدواج در سنین متفاوت
    توسط abi.bikaran در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 اسفند 92, 21:48
  5. مهربون بیا تو عیدی بگیر و عیدی بده
    توسط estar7 در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 فروردین 88, 11:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.