با سلام Mahtab_20e
دو دليل شما را مردد كرده است.
يكم: شما خودتون را مطلقه و داراي ضعف قلمداد مي كني كه بايد ظاهرا امتياز بدهي.
دوم: وابستگي احساسي كه طي اين مدت براي شما ايجاد شده است.
به اين قصار پر محتواي baby توجه كن:
عينك همين احساسات و برداشتهاي ذهني شماست. كه الان هم در برابر خانواده ات و هم در برابر اعضاء و هم در برابر مشاور بر آن اصرار مي كنيد.نوشته اصلی توسط BABY
ما اينجا بر اساس كلياتي كه شما مطرح كرديد نظراتمون را داديم. آنچه كه شما از او برداشت مي كنيد بوسيله احساستون تحريف شده و دلپسند شما مي شود.
اما خانواده شما و ما و مشاور تحت اين احساس نيست و در واقعيات نكته منفي مي بيند.
به هر حال اگر واقعا مي خواهيد باز هم روي او اصرار داشته باشيد. بهتر هست حضوري به يك مشاور خانواده مراجعه كنيد و بيشتر توضيح دهيد ، هم از خودتون و هم از آون آقا تا ايشون به طور مفصل شما را با زواياي منتخب انتخابتان آشنا كند.
همچنين اگر در بخش ارتباط دختر و پسر و حتي خانواده سايت دوري بزنيد متوجه مي شويد كساني حتي 5 سال يا 7 سال اينگونه كه شما مي فرماييد با هم ارتباط داشتند و بعد از ازدواج متوجه شدند اينها احساس بوده نه شناخت.
براي اينكه متوجه شويد احساستون نيست و شناختتون هست بايد كسان ديگري كه احساسات شما را ندارند و كارشناس و با تجربه هستند نظر شما را تاييد كند. پس مشاوره حضوري براي شما بسيار ضروري هست.







علاقه مندی ها (Bookmarks)