اونوقت چی میشه ؟نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
تشکرشده 1,247 در 437 پست
اونوقت چی میشه ؟نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
digitalman (شنبه 27 آذر 89)
تشکرشده 902 در 220 پست
سلام
بهترین راهش تحقیق از دوستان و دشمنان! هست.
شناخت خانواده هم خیلی کمک می کنه که البته به همین راحتیا هم نمی شه شناخت. احتیاج به زمان و معاشرت داره.
[size=medium]فراغ و وصل چه باشد، رضای دوست طلب *** که حیف باشد از او غیر از او تمنایی[/size]
green (شنبه 27 آذر 89)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
هیچی.اگر تعریفت درست باشه تصدیق می کنه اگر نباشه نمی کنه.ضرب المثل دیگه.
فرهنگ 27 (شنبه 27 آذر 89)
تشکرشده 302 در 134 پست
سلام ممنون دوستان
[quote]سلام
بهترین راهش تحقیق از دوستان و دشمنان! هست.
اتفاقا چه جوری از دشمنان تحقیق کنیم؟
تشکرشده 902 در 220 پست
تحقیق معلومه دیگه، معمولاً از طریق پرس و جو هست. البته باید توجه داشت که ممکنه بعضیا به دلیل دشمنی یا کدورت های قبلی از شخص مورد تحقیق بدگویی کنند، همونجوری که متاسفانه بعضیا به دلیل دوستی فقط خوبی هارو می گن یا تعریف های نادرست می کنن.
[size=medium]فراغ و وصل چه باشد، رضای دوست طلب *** که حیف باشد از او غیر از او تمنایی[/size]
green (یکشنبه 28 آذر 89)
تشکرشده 1,247 در 437 پست
پس به این هم خیلی نمیشه اعتماد کرد .نوشته اصلی توسط green
به نظرم تحقیق باید چند جانبه باشه . هم از فامیل طرف هم از همسایه ها و هم نحوه رفتار خانواده و هم رفتارهای خود فرد و ...
تحقیق از یه منبع نمیتونه نتایج درست و کافی به دست بده .
تشکرشده 139 در 59 پست
اینچیزایی که دوستان میگن به راحتی محقق نمیشه تازه 99% قبل از اینکه به شناخت برسن یه نه صد دل عاشق میشن و بعداز عاشقی تازه یادشون میفته باید طرفو بشناسن که دیره و کار دل شناخت و تشخیص خوب وبد سرش نمیشه و هر چی که میبینه یا خوبه یا باید به خاطر علاقه خوب تعبیرش کنه وگرنه ................
در هر صورت یه سری معیارای ظاهری هست که میتونه به شناخت سطحی و مقطعی کمک کنه! و اونم از ظاهره که باز بسته به نوع معیارای و خواسته های طرفیه که اقدام به شناخت کرده!
خب خیلی از اقایون پوشش چادر رو دلیل بر نجابت میدونن در صورتی که یه خانم با یه پوشش دیگه هم میتونه بدون داشتن چادر نجیب باشه یا خیلی از اقایون خونه دار بودن یه خانم رو دلیل بر سنگینی و سربه زیری میدونن در حالی که برای بعضیا اصلا مهم نیست یا مهم اجتماعی بودنه
درهر صورت اگه دخترخانوم اشنا باشه راحتتر میشه برای کسایی که اینقد به شناخت قبل از هر ارتباطی تاکید دارن کمک کرد چرا که ارتباطات خانوادگی میتونه کمک کنه واسه شناخت طرف
درغیر اینصورت باید باتوجه به مراودات اون خانم در محیط کارو تحصیل ویا بهتر بگم با زیرنظر گرفتن اون خانم در بلند مدت اونم به صورت محسوس و نامحسوس میشه به هدف رسید که تقریبا طاقت فرساستاما مطمئنه!
دریا
darya1389 (سه شنبه 30 آذر 89)
تشکرشده 1,881 در 749 پست
عزیز یک تاپیک باز کن و همون رو دنبال کن.
تاپیک های متعدد باعث سردرگمی خودت و دوستان میشن
تشکرشده 935 در 360 پست
سلام
اول بهتره به سراغ یه خانواده خوب وبااصل ونصب بری چون مایه ضرب المثلی داریم مامان وببین دختروبگیریعنی خانواده دختردرنحوه بزرگ شدن دخترخیلی مهمه
بعدتحقیق کن البته بایدبگم نمیشه به حرفهای دوستان خیلی اعتمادکردچون ادمهایی هستندکه خوب نقش بازی میکنندالبته صددرصدی نیست ولی همچین ادمهایی هستندخودمن همکلاسی داشتم که بعدازچهارسال نتونستم بشناسمش وچون دائمانقش بازی میکردوخودش رواونطوری که بود نشون نمیدادیابالعکس بعضی ازدوستان به دلیل حسادت بدمیگند
همسایه هاخیلی میتوننددراین باره کمکتون کنند
ازمحل تحصیل یاکارپرس وجوکنیدکه اطلاعات جامعی بهتون میدند
وقتی بادخترحرف میزنید به عکس العملهاش دقت کنید کسی که دروغ میگه اکثرابه اینوراونورنگاه میکنه یاسعی میکنه ازموضوع فرارکنه یاحاشیه بره
چادری بودن یانبودن دلیل برخوب یابدبودن نیست هرکسی یه طرزپوششی داره ویک سری ارزشهاکه برای فردمهمه وقابل احترام
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)