RE: مشکل تفاوت سنی 5 ساله با همسر آیندم (درخواست عاجزانه کمک از همه )
سلام آقای کوروش
مدیر که کل مطلبو گفتن: این به تفسیر و برداشت خودتون بستگی داره.
شما از یه طرف اینجا اومدید و مسئلتون رو مطرح کردید و از طرف دیگه دارید به همه می گید که این اختلاف سن مشکلی براتون در آینده ایجاد نمی کنه.
بدون اینکه بخوام بگم این تفاوت سنی مشکل زا هست یا نه چیزیو می خوام بهتون بگم. من برداشتم از صحبت های شما اینه که خودتون با این مسئله تفاوت سن مشکل دارید و هنوز نتونستید برای خودتون هضمش کنید و احتیاج دارید که دیگران این ازدواج رو تایید کنند تا شما به یه آرامش مقطعی برسید (بر خلاف اینکه گفته بودین نظرات جامعه براتون مهم نیست). به فرض که اینجا هم چند نفر تاییدتون کنند و برید ازدواج کنید، بعد از ازدواج می خواید چه کار کنید؟ بازم می خواید بقیه تایید کنن که این تفاوت سن مشکل نداره؟؟؟
پیشنهاد من اینه که صرف نظر از مطالبی که دوستان گفتن بشینید و صادقانه با خودتون فکر کنید و ببینید که واقعا چقدر می تونید از کنار این مسئله بگذرید، اگه می تونید راحت بگذرید که بسم الله، جلو برید و بقیه مراحلو انجام بدین، اما اگه نه ...
[size=medium]فراغ و وصل چه باشد، رضای دوست طلب *** که حیف باشد از او غیر از او تمنایی[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)