چشم بارانی عزیز؛ می دونی ما آدم ها به نظر من یه نیازهای درونی داریم که با رسیدن به اونها آرامش می گیریم و یه نیازهای برونی که البته این نیازهایی برونی میتونه ما رو برای رسیدن به هدف درونیمون کمک کنه؛ شما باید ببینی واقعا نیاز درونیت چیه؟
وقتی بتونی این رو تشخیص بدی؛ مطمئنا با آرامشی که پیدا می کنی میتونی کم کم به نیازهای برونیت هم دست پیدا کنی؛ که اگر نتونستی هم خیلی اذیت نمیشی؛ چون اولویت مهم تر رو داری!
دارم میرم؛ بعدا میام برات مثال میزنم؛ قربانت![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)