سلام
امشب یا به عبارتی بهتره بگم دیشب خیلی دلم شکسته بود، داشتم تو نت سرچ می کردم که با این فروم آشنا شدم و خوشحال شدم.
من واسه ازدواج معیارهایی دارم و الانم 27 سالمه و شرایط ازدواج رو هم دارم ولی مشکل بزرگی که دارم سر کلاس در دانشگاه یا کلا مهر هیچ دانشجویی به دلم نمی ره و اگه میره بگونه ای مشکلی ازش میبینم که نا امید می شم.
*دانشگاه تدریس می کنم*
یه شاگردم از هر نظری عالیه ولی باباش راننده تاکسیه و من بابام بازنشسته و تحصیل کرده!
یکی دیگه خوب خوب ولی اصلا قیافه نداره و اصلا به طایفه ما نمیاد
اگه کسی هم خوب بوده جواب رد بهم داده...
البته احساس می کنم سخت گیر شدم . نمی دونم
واقعا آدم باید دل بزنه به دریا و با کسی ازدواج کنه که خیلی براش مهم نیست؟؟؟
از دوستان راهنمایی می خوام
ضمنا به نظر شما ماه تولد در ازدواج چقدر تاثیر داره؟
ممنون از این سایت خوب