قضیه را که کلا قرار شد منتفی فرض کنیم.
اما در مورد اون گل و باغچه می خواستم یه چیزی بگم.
این جمله را در موردی می گن که مثلا شما با ایشون رابطه ای داشته باشی و بعد بری با کس دیگه ای ازدواج کنی یا رابطه ی جدیدی و ... بعد می شه گل من باغچه ی نو مبارک. حالا باغچه ی نوی شما از نظر ایشون چی بوده، خدا داند![]()






خوب بگذریم ، دوست دارم ببینم تا آخر کدوممون زودتر مشکلش حل میشه ؟ امیدوارم خیلی زود مشکل همه ی بچه های توی سایت بخصوص شما حل بشه ! اما یه چیزی هم بگم ، خداییش خیلی دوستش دارم کاشکی اگه قسمته که بهش برسم حداقل زودتر یک نشونه ای پیدا بشه واگر قسمت نیست زودتر از هم جدا بشیم تا بهش عادت نکنم . خداییش حال و حوصله ی شکست را ندارم .

علاقه مندی ها (Bookmarks)