به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    جویای نیمه گمشده عزیز
    یعنی به شما دروغ گفته بوده؟
    میشه توضیح بیشتری بدی

  2. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اسفند 90 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    2,914
    سطح
    33
    Points: 2,914, Level: 33
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    248

    تشکرشده 254 در 122 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط asaman
    سلام ، دوست دارم خواهرانه بهت بگم ، اگه سیگاری بوده و ترک کرده ، هیچ اما اگه گفته می خوام ترک کنم نه فایده ای نداره ! چون اگه خیلی دوست داشته باشه شاید قبلا سیگاری بوده به هر حال باآمدن شما توی زندگیش باید قبل از این ترک می کرد و حتی نمیگذاشت شما بفهمید همین که شما فهمیدید تصمیم گرفت ویا شاید گفت می خوام ترک کنم . دوست پسر را نمی دانم چون خودم نداشتم تجربه ای ندارم شاید اون موقع احساس تنهایی می کرده ، اما یک سوال آیا قبل از نامزدی باشما بااو در ارتباط بوده یا بعد از نامزدی هم ارتباط برقرار بوده ؟
    اگه هنوز بعداز نامزدی ارتباط بوده پس نمی تونه رهاش کنه وهنوز دوستش داره ، رهاش کن .
    راستش رو بخواهید من با حرکاتی زیرکانه (چون روانشناسی ام فوق العاده قویه) کشف کردم که ایشون سیگاریه و البته با کار من مجبور شد اقرار کنه !!!
    در هنگام نامزدی یعنی شبی که رفته بودم خواستگاریش گفته بود دوستش دم درب خونشون ایستاده و تو رو (منظور من رو) دیده!!!
    و بعدش دوستش بهش گفته من میخوامت و اون گفته که خواستگارم (که من باشم) یه فرشته است!

    نقل قول نوشته اصلی توسط tamas
    جویای نیمه گمشده عزیز
    یعنی به شما دروغ گفته بوده؟
    میشه توضیح بیشتری بدی
    چیو توضیح بدم عزیزم؟
    چیو دروغ گفته؟

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    سلام ، قبل از این که جواب بدم میخوام بابت این که راهنماییم کردی ازت تشکر کنم اما نگفتی چه جوری محکش بزنم ؟؟
    اما درمورد خودت بابا بیخیال شو می دونی اگه خودت نفهمیده بودی بهت نمگفت سیگاریه ، واگه واقعا میخواست ازدواج کنه هنوز بااون در ارتباط نبود پس تکلیفش با خودش معلوم نیست . تازه شما ارتباطط را بااون قطع کردی یعنی اگه دوباره برگردی دیگه با اطلاعاتی که الان ازش داری خودت همه را قبول کردی وبعدا اگه مشکلی پیش بیاد نمیتونی انتظار کمک از کسی را داشته باشی یا حتی به کسی اعتراض کنی .خود کرده را تدبیر نیست !رهاش کن انشااله که اونم خوشبخت بشه با هرکسی که قسمتش است .
    اماشما دونبال کسی باش که مثل خودت باشه ، پاک پاک . شاید در هرموردی بشه دلسوزی کرد اما در مورد ازدواج و زندگی نه . اگه بعدا پشیمون بشی و بیچاره بشی نمگند آخی دلش سوخته ، می گند حقش خودش خودش بدبخت کرد چون میدونسته .

  4. 2 کاربر از پست مفید asaman تشکرکرده اند .

    asaman (شنبه 03 اردیبهشت 90)

  5. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اسفند 90 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    2,914
    سطح
    33
    Points: 2,914, Level: 33
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    248

    تشکرشده 254 در 122 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط asaman
    سلام ، قبل از این که جواب بدم میخوام بابت این که راهنماییم کردی ازت تشکر کنم
    مخلصیم

  6. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    سلام ، آخ دیدی چطور شد ؟آن قدر از یک موضوعی ناراحت بودم که رفتم توی قسمت یکی دیگه از بچه ها اونجا فکر کردم باشما دارم صحبت میکنم بهش گفتم من خوشحالم که باشما صحبت میکنم حالا میبینه ، میگه یعنی چه ؟اما خوب باعث شد یکمی بخندم ، بابت راهنماییت مچکرم ، میگم منم دوست دارم که باهاش بیرون برم اما خانواده نمیگذارند . و این چیزها را قبول ندارند . وگرنه من ادعای ندارم ، اسلام دراصل در دل است نه فقط به زبان وشعار ، اما خوب متاسفانه این را خانواده خواستند ومنم مجبورم اطاعت کنم یه چیزی بگم حتی جرات نمیکنم که توی خونه بگم چه برسه به این که بخوام اجرا کنم .
    در مورد خودت چکارکردی ؟؟ هرچند سخته اما میتونی آروم ،آروم رهاش کنی شما حتما اراده ی قوی داری مطمئن هستم موفق میشی ولی این دفعه بیشتر تحقیق کن و با توکل به خدا نیمه ی گمشده ات را پیدا کن ، موفق میشی ، مطمئن هستم این راهم بدون خیلی ها با این مشکلات برخورد میکنند خداراشکر که خیلی زود فهمیدی و علاقه مندتر نشدی وگرنه مکافات میشد . خوشبخت بشی.

  7. کاربر روبرو از پست مفید asaman تشکرکرده است .

    asaman (شنبه 13 فروردین 90)

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    دوست عزیز
    یعنی اولش به شما نگفته بوده بعدا گفته؟
    از خصوصیاتش بگو چرا ازش خوشت اومده بوده

  9. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    سلام به نیمه ی گمشده و tamas
    میدونی من قبل از این که نیمه گمشده جواب شمارابده یه حدثی میزنم، با اجازه از نیمه ی گمشده میگم بعدا خودشون حتما جوابمون را میدند!
    من فکر میکنم نیمه ی گمشده مثل من با کسی تا به حال نبوده یعنی دوست دختر نداشته ، خوب در نتیجه مثل من که سریع فکر میکنم حالا اگه یک پسر یک پیامی داد شاید واقعا من را دوست داره و پیامش را سرکاری حساب نمیکنم، اونم فکر میکنه حالا چون دختره گفته من سیگار را ترک میکنم و ... واقعا راست میگه !
    از طرفی وقتی با هیچ کس دیگه ای نباشی ،خیلی کمتر جنس مخالفت را میشناسی ، ومثل من سرگیج شده که آیا اون دخترراست گفته ، نکنه عجله کرده و ... ایشون شایدهمین حالت را داره ، ازطرفی شایدم دلش به حال اون دختر میسوزه و میگه گناه داره ، یقین دختره یکمی التماس یا گریه هم کرده ، خوب هرکس دیگه ای هم باشه ، (البته ببخشید نیمه ی گمشده)اگه تجربه ای در این مورد نداشته باشه ، شک میکنه
    اما به مرور زمان اگه دلیلش دلسوزی باشه فراموش میکنه و بعد میفهمه که چقدر عاقلانه فکر کرده ، به هر حال دعامکنیم براش ، بهترین اتفاق ممکنی که باید بیفته زود بیفته .
    پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر بدهم
    راستی ببخشید من به جای شما نظر دادم میخواستم بفهمم چقدر تونستم شما رابشناسم و آیا درست شناختم یا نه . پس جواب من راهم بده ببینم درست حدس زدم یا نه ؟ مرسی .

  10. 2 کاربر از پست مفید asaman تشکرکرده اند .

    asaman (شنبه 13 فروردین 90)

  11. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    دوست من
    اگه واقع امیخوایش منتظر شو تا خودش رو به تو ثابت کنه،یعنی ببین واقعا این مواردی که درش ضعف میبینی مگذاره کنار؟اگه اینطور بود به ازدواج باهاش فکر کن
    می تونه تغییر کنه اگه تو رو بخواد و بتونی بهش کمک کنی وباید بهش بگی با چه چیزهایی در اون مشکل داری
    ولی به عواملی هم که باعث اون موردی که باهش مشکل داری در اون شده هم فکر کن و ریشه یابی کن و نتیجه رو هم به ما بگو

  12. کاربر روبرو از پست مفید tamas تشکرکرده است .

    tamas (شنبه 13 فروردین 90)

  13. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اسفند 90 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1390-1-03
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    2,914
    سطح
    33
    Points: 2,914, Level: 33
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    248

    تشکرشده 254 در 122 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    نقل قول نوشته اصلی توسط asaman
    سلام به نیمه ی گمشده و tamas
    میدونی من قبل از این که نیمه گمشده جواب شمارابده یه حدثی میزنم، با اجازه از نیمه ی گمشده میگم بعدا خودشون حتما جوابمون را میدند!
    من فکر میکنم نیمه ی گمشده مثل من با کسی تا به حال نبوده یعنی دوست دختر نداشته ، خوب در نتیجه مثل من که سریع فکر میکنم حالا اگه یک پسر یک پیامی داد شاید واقعا من را دوست داره و پیامش را سرکاری حساب نمیکنم، اونم فکر میکنه حالا چون دختره گفته من سیگار را ترک میکنم و ... واقعا راست میگه !
    از طرفی وقتی با هیچ کس دیگه ای نباشی ،خیلی کمتر جنس مخالفت را میشناسی ، ومثل من سرگیج شده که آیا اون دخترراست گفته ، نکنه عجله کرده و ... ایشون شایدهمین حالت را داره ، ازطرفی شایدم دلش به حال اون دختر میسوزه و میگه گناه داره ، یقین دختره یکمی التماس یا گریه هم کرده ، خوب هرکس دیگه ای هم باشه ، (البته ببخشید نیمه ی گمشده)اگه تجربه ای در این مورد نداشته باشه ، شک میکنه
    اما به مرور زمان اگه دلیلش دلسوزی باشه فراموش میکنه و بعد میفهمه که چقدر عاقلانه فکر کرده ، به هر حال دعامکنیم براش ، بهترین اتفاق ممکنی که باید بیفته زود بیفته .
    پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر بدهم
    راستی ببخشید من به جای شما نظر دادم میخواستم بفهمم چقدر تونستم شما رابشناسم و آیا درست شناختم یا نه . پس جواب من راهم بده ببینم درست حدس زدم یا نه ؟ مرسی .
    سلام
    آره دقیقا درست گفتی

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهم زدن خواستگاری

    سلام ، 13بدرتون مبارک امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشد بیخیال . تا شقایق هست زندگی باید کرد . ما خودمون میتونیم بهترین لحظات ممکن را بوجودبیاوریم سعی کن زمانت را پرکنی وحتی یک لحظه هم زمان خالی برای خودت نگذاری ، سرکار بیشتر برو ، به یکی از رشته های هنری که علاقه داری رو بیاور . و تا پیدا شدن نیمه ی گمشده ات یک جوری خودت را سرگرم کن . موفق باشی . بازهم میگم فکرنکن فقط شمایک نفر این اتفاق برات افتاده روزانه هزار تا ازاین اتفاقها می افتد اما واقعا خدادوستت داشته ، که زود فهمیدی . فردا بعداز 15روز باید دوباره برویم سرکار ، من که دوست دارم خسته شدم از این تعطیلی طولانی . خوش بگذره و شبت بخیر.

  15. 2 کاربر از پست مفید asaman تشکرکرده اند .

    asaman (یکشنبه 14 فروردین 90)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.