جویای نیمه گمشده عزیز
یعنی به شما دروغ گفته بوده؟
میشه توضیح بیشتری بدی
تشکرشده 600 در 287 پست
جویای نیمه گمشده عزیز
یعنی به شما دروغ گفته بوده؟
میشه توضیح بیشتری بدی
تشکرشده 254 در 122 پست
راستش رو بخواهید من با حرکاتی زیرکانه (چون روانشناسی ام فوق العاده قویه) کشف کردم که ایشون سیگاریه و البته با کار من مجبور شد اقرار کنه !!!نوشته اصلی توسط asaman
در هنگام نامزدی یعنی شبی که رفته بودم خواستگاریش گفته بود دوستش دم درب خونشون ایستاده و تو رو (منظور من رو) دیده!!!
و بعدش دوستش بهش گفته من میخوامت و اون گفته که خواستگارم (که من باشم) یه فرشته است!
چیو توضیح بدم عزیزم؟نوشته اصلی توسط tamas
چیو دروغ گفته؟
تشکرشده 110 در 59 پست
سلام ، قبل از این که جواب بدم میخوام بابت این که راهنماییم کردی ازت تشکر کنم اما نگفتی چه جوری محکش بزنم ؟؟
اما درمورد خودت بابا بیخیال شو می دونی اگه خودت نفهمیده بودی بهت نمگفت سیگاریه ، واگه واقعا میخواست ازدواج کنه هنوز بااون در ارتباط نبود پس تکلیفش با خودش معلوم نیست . تازه شما ارتباطط را بااون قطع کردی یعنی اگه دوباره برگردی دیگه با اطلاعاتی که الان ازش داری خودت همه را قبول کردی وبعدا اگه مشکلی پیش بیاد نمیتونی انتظار کمک از کسی را داشته باشی یا حتی به کسی اعتراض کنی .خود کرده را تدبیر نیست !رهاش کن انشااله که اونم خوشبخت بشه با هرکسی که قسمتش است .
اماشما دونبال کسی باش که مثل خودت باشه ، پاک پاک . شاید در هرموردی بشه دلسوزی کرد اما در مورد ازدواج و زندگی نه . اگه بعدا پشیمون بشی و بیچاره بشی نمگند آخی دلش سوخته ، می گند حقش خودش خودش بدبخت کرد چون میدونسته .
asaman (شنبه 03 اردیبهشت 90)
تشکرشده 254 در 122 پست
مخلصیمنوشته اصلی توسط asaman
تشکرشده 110 در 59 پست
سلام ، آخ دیدی چطور شد ؟آن قدر از یک موضوعی ناراحت بودم که رفتم توی قسمت یکی دیگه از بچه ها اونجا فکر کردم باشما دارم صحبت میکنم بهش گفتم من خوشحالم که باشما صحبت میکنم حالا میبینه ، میگه یعنی چه ؟اما خوب باعث شد یکمی بخندم ، بابت راهنماییت مچکرم ، میگم منم دوست دارم که باهاش بیرون برم اما خانواده نمیگذارند . و این چیزها را قبول ندارند . وگرنه من ادعای ندارم ، اسلام دراصل در دل است نه فقط به زبان وشعار ، اما خوب متاسفانه این را خانواده خواستند ومنم مجبورم اطاعت کنم یه چیزی بگم حتی جرات نمیکنم که توی خونه بگم چه برسه به این که بخوام اجرا کنم .
در مورد خودت چکارکردی ؟؟ هرچند سخته اما میتونی آروم ،آروم رهاش کنی شما حتما اراده ی قوی داری مطمئن هستم موفق میشی ولی این دفعه بیشتر تحقیق کن و با توکل به خدا نیمه ی گمشده ات را پیدا کن ، موفق میشی ، مطمئن هستم این راهم بدون خیلی ها با این مشکلات برخورد میکنند خداراشکر که خیلی زود فهمیدی و علاقه مندتر نشدی وگرنه مکافات میشد . خوشبخت بشی.
asaman (شنبه 13 فروردین 90)
تشکرشده 600 در 287 پست
دوست عزیز
یعنی اولش به شما نگفته بوده بعدا گفته؟
از خصوصیاتش بگو چرا ازش خوشت اومده بوده
تشکرشده 110 در 59 پست
سلام به نیمه ی گمشده و tamas
میدونی من قبل از این که نیمه گمشده جواب شمارابده یه حدثی میزنم، با اجازه از نیمه ی گمشده میگم بعدا خودشون حتما جوابمون را میدند!
من فکر میکنم نیمه ی گمشده مثل من با کسی تا به حال نبوده یعنی دوست دختر نداشته ، خوب در نتیجه مثل من که سریع فکر میکنم حالا اگه یک پسر یک پیامی داد شاید واقعا من را دوست داره و پیامش را سرکاری حساب نمیکنم، اونم فکر میکنه حالا چون دختره گفته من سیگار را ترک میکنم و ... واقعا راست میگه !
از طرفی وقتی با هیچ کس دیگه ای نباشی ،خیلی کمتر جنس مخالفت را میشناسی ، ومثل من سرگیج شده که آیا اون دخترراست گفته ، نکنه عجله کرده و ... ایشون شایدهمین حالت را داره ، ازطرفی شایدم دلش به حال اون دختر میسوزه و میگه گناه داره ، یقین دختره یکمی التماس یا گریه هم کرده ، خوب هرکس دیگه ای هم باشه ، (البته ببخشید نیمه ی گمشده)اگه تجربه ای در این مورد نداشته باشه ، شک میکنه
اما به مرور زمان اگه دلیلش دلسوزی باشه فراموش میکنه و بعد میفهمه که چقدر عاقلانه فکر کرده ، به هر حال دعامکنیم براش ، بهترین اتفاق ممکنی که باید بیفته زود بیفته .
پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر بدهم
راستی ببخشید من به جای شما نظر دادم میخواستم بفهمم چقدر تونستم شما رابشناسم و آیا درست شناختم یا نه . پس جواب من راهم بده ببینم درست حدس زدم یا نه ؟ مرسی .
asaman (شنبه 13 فروردین 90)
تشکرشده 600 در 287 پست
دوست من
اگه واقع امیخوایش منتظر شو تا خودش رو به تو ثابت کنه،یعنی ببین واقعا این مواردی که درش ضعف میبینی مگذاره کنار؟اگه اینطور بود به ازدواج باهاش فکر کن
می تونه تغییر کنه اگه تو رو بخواد و بتونی بهش کمک کنی وباید بهش بگی با چه چیزهایی در اون مشکل داری
ولی به عواملی هم که باعث اون موردی که باهش مشکل داری در اون شده هم فکر کن و ریشه یابی کن و نتیجه رو هم به ما بگو
tamas (شنبه 13 فروردین 90)
تشکرشده 254 در 122 پست
سلامنوشته اصلی توسط asaman
آره دقیقا درست گفتی
تشکرشده 110 در 59 پست
سلام ، 13بدرتون مبارک امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشد بیخیال . تا شقایق هست زندگی باید کرد . ما خودمون میتونیم بهترین لحظات ممکن را بوجودبیاوریم سعی کن زمانت را پرکنی وحتی یک لحظه هم زمان خالی برای خودت نگذاری ، سرکار بیشتر برو ، به یکی از رشته های هنری که علاقه داری رو بیاور . و تا پیدا شدن نیمه ی گمشده ات یک جوری خودت را سرگرم کن . موفق باشی . بازهم میگم فکرنکن فقط شمایک نفر این اتفاق برات افتاده روزانه هزار تا ازاین اتفاقها می افتد اما واقعا خدادوستت داشته ، که زود فهمیدی . فردا بعداز 15روز باید دوباره برویم سرکار ، من که دوست دارم خسته شدم از این تعطیلی طولانی . خوش بگذره و شبت بخیر.![]()
asaman (یکشنبه 14 فروردین 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)