سلام دوست عزیز،نوشته اصلی توسط madaadmehr
ما اینجا همدیگرو نمیشناسیم، هیچ دلیلی وجود نداره که بخوایم به شما دروغ بگیم.
من هم دقیقا" مثل شما بودم، خیلی راجع به این مسئله حساس بودم.
ولی باید پذیرفت که درصد قابل توجهی از جامعه به حجاب اهمیت نمیدن، شما یا باید این حقیقت رو بپذیری یا اینکه با این بخش از جامعه معاشرت نکنی چه برسه که بخوای ازدواج کنی !
بهترین راه اینه که اون خانوم رو همون طوری که هست بپذیری.
در غیر این صورت مطمئن باش به علاقه ای که بین شما وجود داره آسیب میرسونی.









علاقه مندی ها (Bookmarks)