RE: نمیدونم مشکل از چیه
خانم نازی چرا خودت بهش زنگ نمیزنی تا کدورت حل بشه. مشکلتون را با صحبت کردن حل کنید.
زنگ نزدن همسرتون را نباید دلیل بر عدم علاقه گذاشت شاید بخاطر اختلافاتی که افتاده ترجیح میدن سکوت کنند تا دعوا. باید سعی کنید در بحثها در نهایت آرامش حرفاتون را بگید. نوع گفتمان شما هم مهمه. سعی نکن حالت دستوری باشه. با سبزه موافقم
چون زیر یک سقف نیستید بعضی از اختلافها بخاطر دور بودن ممکنه ایجاد بشه یا بخاطر دور بودن نمیتونی مدیریت خوبی رو مسائل خودتون داشته باشین. هوشمندانه فکر کن و تمام جوانب را در نظر بگیر. فقط ایشون رو متهم نکن.
[size=x-large]کاش خدا صدا داشت[/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)