سلام دوستان عزیز
یه موضوعی پیش اومده که باید خیلی زود تصمیم بگیرم اما خیلی سخته و توی دوراهی عجیبی افتادم
راستش من و شوهرم به خواست خدا قراره بریم خونه خودمون و مستقل بشیم.یه خونه واسه رهن دیدیم که قیمتش به نسبت بالاست ولی به دلایل یه سری مسائل بهترین گزینه واسه ما بود و مورد تایید واقع شد.همسرم واسه جور کردن مبلغ رهن داره خیلی تلاش میکنه.از یه طرف وام ازدواج گرفتیم ولی فعلا فقط شوهرم تونسته وامشو بگیره و وام من هنوز آماده نمیشه (به خاطر ضامنش) از یه طرف دیگه پدرم داره جهیزیمو میخره و از اون جاییکه من خودم شاغلم قبلا به پدرم گفتم یه مبلغی رو من خودم واسه خرید جهیزیه میدم .از اون طرف شوهرم باید تا دو سه روز دیگه مبلغ رهنو به صاحبخونه بده .
نمیدونم چیکار کنم: 1-مبلغ پس اندازمو به شوهرم واسه رهن بدم؟2- مبلغ پس اندازمو به پدرم بدم؟(انصافا خیلی بابا توی خرج افتادن و واقعا گناه دارن) 3- شوهرم نظرش اینه که بخشی از سکه های طلا که بهمون هدیه دادن رو عصری بفروشیم.
خواهش میکنم زود نظر بدین تا بتونم بهترین تصمیمو بگیرم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)