منم تولد del عزیز رو تبریک میگم.
بلو اسکای عزیز تولد همسر شما هم مبارک باشه
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
منم تولد del عزیز رو تبریک میگم.
بلو اسکای عزیز تولد همسر شما هم مبارک باشه
دختر مهربون (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 1,607 در 499 پست
منم تولد دل رو تبریک میگم ... میگم هر کی تولدشه بیاییم همینجوری شارژ خرجش کنیم هی شارژ بدیم ... والا برای ما که نیست همینطور بذل و بخشش کنیم
کنجکاو (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
del عزیز تولدت مبارک
بالهای صداقت (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
نی نی میگه دایی فرهنگ تولد منم سه ماه دیگه ست.نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
سه ماه دیگه هم شیرینی میدم و هم کیک
هستی (چهارشنبه 02 شهریور 90)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
دل عزیزم:
**تولدت را صمیمانه تبریک می گم و برای شما آرزوی سالهای سال سلامتی و خوشبختی دارم**
سارا بانو (پنجشنبه 24 شهریور 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
تولد ،تولد ،تولدت مبارك . مبارك مبارك تولدت مبارك ............
هوررررررررررررررررررررررر رررا .
تولد يكي از فرشته هاي ي خوب خدا .
تولدت را تبريك مي گم گلم و بهترين هاي هستي را برات آرزو مي كنم .
اميدوارم تني سالم و روح و رواني آرام و زندگي سراسر شادي داشته باشي و در فراواني غوطه ور باشي .
دوست دارم هوارررررررررررررررررررررر ررررررررررررررتا "بانو بي دل" و به آشنايي و دوستي با تو افتخار مي كنم![]()
ani (چهارشنبه 23 شهریور 90)
تشکرشده 3,618 در 912 پست
بی دل عزیز تولدت مبارککککککککککککککککککککک ککککک!![]()
del (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
خانوم بی دل تولدتون مبارک.![]()
داملا (پنجشنبه 24 شهریور 90)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
تولدت مبارک بی دل.100 سال عمر با سلامت داشته باشی.
فرهنگ 27 (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
بی دلجان تولدت مبببببببببببببببببببببببب بببببببببارک
این شعر رو تقدیمت می کنم:
بیدلی گردل ز دلبر برنگیرد گومگیر *** عاشقی را گر ملامت در نگیرد گو مگیر
گر ز دست او دلم از پا درآید گو درآی *** ور ز پای او سرم سر برنگیرد گو مگیر
پادشاهی با گدائی گر نسازد گومساز *** خود پرستی دست مستی گر نگیرد گو مگیر
آنکه در ملک ملاحت کوس شاهی میزند *** گر گدائی را به چیزی بر نگیرد گو مگیر
هر که نتواند سر اندر پای جانان باختن *** گر حدیث خنجرش در سر نگیرد گومگیر
و آنکه او در عالم معنی ز دلبردور نیست *** گر بصورت دامن دلبر نگیرد گومگیر
بلبل بی دل که بی گل خار خارش میکند *** گر بترک لالهی احمر نگیرد گو مگیر
پیر ما را گر به خلوت با جوانی سرخوشست *** گر جز این ره مذهبی دیگر نگیرد گو مگیر
بیدلی گر سر بشیدائی برآرد گو برآر *** گمرهی گر عقل را رهبر نگیرد گو مگیر
خاجو آنساعت که جانبازان سراندازی کنند *** گر تهی دستی بترک سرنگیرد گو مگیر
دل عزیزتولد شما هم مبارک ، عذر تاخیر
یه پیشنهاد کوچوک
ما که دل نداریم ،( اما می تونیم حاتم بخشی کنیم ) شما که همش دلی ، بیا و یه کم از اون دلتون به بی دل بده شاید یه ذره دلدار بشه ،
اونوقت شاید او هم از بی دلیش به شما داد و ....
دلبری و بیدلی اسرار ماست *** کار کار ماست چون او یار ماست
baby (پنجشنبه 24 شهریور 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)