به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    آیا من در ازدواج پر توقع هستم؟؟

    حدودا 5 سال پیش در محل کارم همکاری داشتم که احساس می کردم نسبت به من رفتاری
    متفاوت دارد هر بار بهانه ای می کرد سوالی می پرسید و یا درخواست کتاب و جزوه ای داشت .
    از آنجا که ماهر دو دانشجو دوران تخصص بودیم حرف مشترک داشتیم بارها بصورت غیر مستقیم بیان می کرد که به محض اینکه درسش تمام شود برای ازدواج اقدام جدی می کند و در رفتار و حرکاتش هم نوعی اشتیاق دیده می شد .
    از آنجا که من آدم خودداری بودم در برابر این رفتار عکس العمل خاصی نشان نمی دادم و سکوت می کردم. لازم به ذکراست من در شهر آنها که کیلومترها از شهر ما فاصله داشت تحصیل می کردم.
    تا اینکه درس من تمام شد و جویای موقعیت کاری بودم که توانستم در شهر خودم یک کار نسبتا مناسب پیدا کنم و بعد درس ایشان (سال گذشته) تمام شد و مجبور شدند در شهر ی محروم که خیلی از شهر هردو ما فاصله دارد کاری پیدا کنند.
    لازم به ذکر است من هم می توانستم در ان شهر کار بیابم ولی چون در شهر خودم کاری با حقوق کمتر یافتم از طرفی از تصمیم قطعی ایشان مطمئن نبودم به شهر خودم برگشتم.
    در حالیکه چند بار این آقا گفته بود به شهر محل کار آنها برای کار بروم ولی بصورت غیر مستقیم و سربسته.
    حدود یک سالی است که از هم دور شده ایم و من بارها به این فکر کرده ام که شاید اشتباه کرده ام و باید برای کار و انجام طرح درسم به شهر مد نظر او می رفتم تا شرایط برای ازدواجمان فراهم می شد. نمی دانم آیا به نظر شما من اشتباه کرده ام که زندگی در شهر خود با امکانات بیشتر و حقوق کمتر را به زندگی در شهری دور از خانواده با حقوق بیشتر ترجیح داده ام ؟ اگر ایشان بصورت علنی و واضح خواستگاری می کرد من آن شهر را برای زندگی و کار انتخاب می کردم ولی اول برای کار کمی برایم سخت بود؟(مخصوصا اگر ازدواجی در کار نبود.)
    آیا من پر توقع و احساسی برخورد کردم؟؟
    در مورد انتخابهای دیگر هم تا حدودی بهمین صورت برخورد می کنم اول اولویت به خواسته قلبی خودم می دهم و اگر دیدم طرف واقعا و از صمیم قلب در خواست آشکار و شفافی کرد از مواضع خودم عقب نشینی می کنم در غیر اینصورت نمی توانم فداکاری کنم آیا من پرتوقع هستم؟؟
    نمی دانم چرا هنوز با وجود موقعیتهای دیگر برای ازدواج ان شخص از ذهنم بیرون نمی رود و در مورد انتخابی که کرده ام احساس عذاب وجدان می کنم؟!
    از همه دوستانی که نظرات خود را بیان می کنند صمیمانه متشکرم.

  2. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (سه شنبه 16 آبان 91), فرانک بانو (جمعه 07 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 27 اردیبهشت 93, 01:55
  2. پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: جمعه 26 اردیبهشت 93, 13:32
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 08:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.