یعنی قبلاً از اینکه من حتی برم باهاش صحبت کنم به خونوادم بگم می خوام برم با یه دختری که زیاد ازش شناخت ندارم صحبت کنم و زیر نظر شما یه رابطه ای رو در صورت موافقت شما و خانوم بر قرار کنم؟توصیه من به شما این بود که رابطه ای که می خواهی برای شناخت با دختر خانم شروع کنی و به ازدواج ختمش کنی را زیر نظر خانواده ها شروع کن! و نه مخفیانه! شما وقتی رسماً از دختر خواستگاری نکنی، او مجبور می شود موضوع رو از پدر مادرش مخفی نگه دارد.
من قصد ندارم رابطه رو مخفی کنم، بالا نوشتم برا مطرح کردن بین خونواده ها با خودش مشورت می کنم اگه من به شخصه ازش خوشم بیاد به مادرمم میگم حالا می خواد همون اول رابطه باشه
موافق که نمیشه گفت آره چون من تو پست اولم نوشتم که به یه جم بندی نمیرسم که برم حرفامو بزنم یعنی نمیدونم از کجا به کجا برسم، منظور رشته کلامم، حالا محوریت به موضوع دوستی قبل از ازدواج رسید یه بحث دیگه ایِبرای مثال: برقراری رابطه ی دوستی قبل از ازدواج
موافق هستی؟
ولی در کل چون فک می کنم موضوع مهمتریه موافقم
ممنون







علاقه مندی ها (Bookmarks)