اميدوارم هرچه سريعتر ايشون شفا پيدا كنن و دوباره سايه بالا سر مادرتون و فرزندانشون بشن
الهي آمين![]()
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
اميدوارم هرچه سريعتر ايشون شفا پيدا كنن و دوباره سايه بالا سر مادرتون و فرزندانشون بشن
الهي آمين![]()
گلنوش67 (یکشنبه 08 آبان 90)
تشکرشده 3,297 در 818 پست
اللهم صل علی محمد و آل محمد.خدایا همه مریضا رو شفا بده مخصوصا پدر پریماه جونو
عزیز جون شما هم واسه بابای من دعا کن شفا پیدا کنه(چون اعتیاد هم بیماریه).می گن دعا در حق دیگران زودتر می گیره.
رایحه عشق (یکشنبه 08 آبان 90)
تشکرشده 977 در 191 پست
سلام دوستای گلم انشاا.. به همین ماه شریف همه ی مریضا شفا پیدا کنن
دیروز روز خیلی سختی بود.جواب mri رو دکتر دید و خدارو شکر گفت مشکل خاصی نیس .یه کیست کوچولو توی سر بابا هست که فردا صبح عمل میشن .و دکتر به داداش گفته بود خیلی زود فهمیدین .ممکن بود نمیفهمیدید و کیسته رشد میکردو خطرناک بود.
به هرحال شماها که دلتون پاکه دعا کنین بخیر بگذره و بابا صحیح و سالم برگرده خونه.....
پریماه (یکشنبه 08 آبان 90)
تشکرشده 2,174 در 573 پست
سلام پریماه جون
عنوان تایپیکت دلم و لرزوند. انشاءا.. خدا به حق این ماه عزیز تمام بیماران بالاخص پدر شما رو شفای عاجل عنایت کنند. الهی امین.
حتما یادت باشه برای سلامتی امام زمان صدقه بدی تا از دعای ایشان هم بهره مند بشین.
sisili (یکشنبه 08 آبان 90)
تشکرشده 977 در 191 پست
سیسیلی خدا پدر شما رو هم غریق رحمتش کنه .خدا بیامرزدش.اتفاقا دیروز یادت کردم عزیزم.منتظر بودم بیای نظر بدی
پریماه (یکشنبه 08 آبان 90)
تشکرشده 46 در 22 پست
پریماه عزیزم
سلام
انشاءالله که خداوند به پدر شما و همه پدرهای بزرگوار این سرزمین سلامتی و طول عمر با عزت عنایت بفرماید. و به پدر شما شفای عاجل ارزانی بدارد. و سایه ایشان را سالهای بسیار بالای سر شما و خانواده محترمتان نگهدارد به حق این روزهای عزیز
hrahimi (دوشنبه 09 آبان 90)
تشکرشده 977 در 191 پست
دوستان عزیزم تا یک ساعت دیگه بابا رو میبرن اتاق عمل...التماس دعا..
پریماه (دوشنبه 09 آبان 90)
تشکرشده 3,297 در 818 پست
خدایا خودت کمک کن
![]()
تشکرشده 2,844 در 585 پست
توکل به خدا![]()
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
پریماه من تاپیکتو ندیده بودم عزیزم
امیدوارم هر چه زودتر پدر خوب شه و سالم و سلامت به خونه بگرده
نگرانی و حالتو کاملا می فهمم چون پدر خودمم دو سال پیش نزدیک یک ماه بیمارستان بود برای عمل قلبش
ولی اصلا نگران نباش ،مطمئن باش که خووب می شن
پدر من در شرایطی خووب شد (خداروووووووووووووشکر) که هیج کدوم از دکترا امید به بهبودیش نداشتن
ولی ته قلبم مطمئن بودم که پدرم خووب می شه و برمی گرده خونه
بازم صبحا قبل از اینکه بره سر کار منو از خواب بیدار می کنه
بازم وقتی صحبت های تلفنیم طولانی میشه غر می زنه سرم داد می زنه که گوشی سوختتتتتت نازنیننننننننن
وقتی رفتم ملاقتش بیهوش بود،پرستار بهمون گفت خداحافظیتون رو بکنید
سر پرستار داد زدمممممممممممممم گفتم پدر من خوب میشه بر می گردههه خونههههههههههههههههههه
الان نمی دونم پدرت عمل شده یا نه
وقتی پدر من تو اتاق عمل بود یه خانم بهم گفت تمام اون 5 ساعت رو سوره حمد رو بخونید براش تا عملش خوب و موفقیت امیز باشه شماهم بخونید
منتظر خبر سلامتی پدرت هستم پریماه
![]()
مرا دوست بدار
اندکی،ولی طولانی
نازنین آریایی (چهارشنبه 11 آبان 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)