به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 آبان 91 [ 20:37]
    تاریخ عضویت
    1390-9-05
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    963
    سطح
    16
    Points: 963, Level: 16
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از یک سال نامزدی

    خواهر خوب من شما خودت داری میگی 15 سانت از نامزدتون کوتاه ترید یعنی 159 سانتین... .شما در واقع قدت کوتاهه در حالیکه نامزدتون قدش 174 هست و قدش متوسط حساب میشه.....همونطور که دوستان هم گفتن زن و شوهر بهتره که قدشون با هم تناسب داشته باشه...و.شما و همسرتون از این نظر متناسب هستید....اختلاف قدی 15 سانت به دیده من کاملا استاندارد و ایده اله....تازه چیزای بسیار مهمتر از قد وجود داره،کمی هم به اونا فکر کن
    ،فردا که رفتین زیر یک سقف مسائل بسیار بسیار مهمتر از قد پدیدار میشن.....بیشتر به اونا فکر کن....حرف ادمای ظاهر گرا رو هم از یک گوش بشنو از اون گوش دیگه بیرون کن.....شوهر قد بلند به معنی حس ارامش و خوشبختی نیست،نبوده و نخواهد بود....در مقابل شوهر خوش اخلاق،چشم پاک و اهل کار و تلاش کسی یه که اورنده خوشبختی برای یک دختره......برای شما و همسرتون ارزوی خوشبختی و سلامتی دارم.

  2. 4 کاربر از پست مفید trustworthy تشکرکرده اند .

    trustworthy (جمعه 23 دی 90)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1390-10-17
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    132

    تشکرشده 132 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از یک سال نامزدی

    trustworthy عزیز نظر همه مونو کامل کرد.فقط یه نکته می مونه: دوست داری نامزدت پیش خودش با دیگران مقایست کنه؟دوست داری بگه فلانی نمیدونم چشاش او رنگیه یا موهاش این رنگیه،مینیک صورتش فلان فرمو داره؟بعدش یهو سرد بشه در حالی که کشته مرده شی؟خودتو بذار جای اون،یک طرفه به قاضی نرو.
    من ا... توفیق

  4. کاربر روبرو از پست مفید mosaferan تشکرکرده است .

    mosaferan (جمعه 23 دی 90)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: بعد از یک سال نامزدی

    ضمنا اگه شوهرت از تو خیلی بلندتر باشه تو در مقابلش خیلی کوتاهتر به نظر میای و اونایی که میخوان راجب ظاهرتون هم نظر بدن میگن چه دختر کوتاهی!اینجوری ممکنه ظاهر تو در مقابل شوهرت دیگه به چشم نیاد.

    وقتی گفتی مرد رویاها خیال کردم چه خصوصیات اخلاقی داره که نامزدت نداره اما حالا که فقط مسئله قد هست باید بدونی اولا هیچ کس کامل کامل نیست مثلا خودت کاملا بی عیب و ایراد هستی؟؟
    ثانیا قدتون هم که همه میگن خوبه.

    اما بازم انتخاب با خودته.خوب بشین منطقی با خودت فکر کن.همه خوبیا و بدیهاش رو بسنج.دیگه از وقتی که عقد بکنید شوهرت باید مرد رویاهات بشه اگه زیاد ازحد رو مسئله قد مانور بدی ممکنه بعدا مسائلی برات پیش بیاد.

    در مورد صحبت مسائل جنسی گفته شده تا وقتی عقد نکردین و نامزدین ازصحبت تو این مسائل پرهیز کنید و تلاشتون رو صرف شناخت کنید.به قول معروف تو این دوره دمیدن در تنور احساسات ممنوع

  6. 3 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 24 دی 90)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 مهر 91 [ 00:23]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    944
    سطح
    16
    Points: 944, Level: 16
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از یک سال نامزدی

    از همتون ممنونم. فعلا که دارم قرص های ضدافسردگی که دکتر بهم داده رو می خورم. اصلا حال خوبی ندارم. از شب تا صبح کارم شده گریه. نمی دونم یه دفعه چرا این جوری شدم. داشتیم با عشق از هم دیگه لذت می بردیم. یه دفعه انگار سنگ تو سر من خورده باشه از این رو به اون رو شدم. امروز نامزدم طفلی می گفت تو دیگه منو نمی خوای اصلا یه جوری شدی. وای خدا من دلم نمی خواد پسر به این خوبی رو از دست بدم.

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 بهمن 91 [ 18:49]
    تاریخ عضویت
    1390-8-27
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    1,360
    سطح
    20
    Points: 1,360, Level: 20
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    338

    تشکرشده 338 در 108 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از یک سال نامزدی

    شما خیلی جالبیدااااا
    این حرفاتون با ....
    به هر حال فکر کنید و فکر کنید و فکر کنید. یک اشتباه کوچولو همه چیز رو نابود می کنه.

  9. کاربر روبرو از پست مفید 1majid تشکرکرده است .

    1majid (شنبه 24 دی 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.