خواهر خوب من شما خودت داری میگی 15 سانت از نامزدتون کوتاه ترید یعنی 159 سانتین... .شما در واقع قدت کوتاهه در حالیکه نامزدتون قدش 174 هست و قدش متوسط حساب میشه.....همونطور که دوستان هم گفتن زن و شوهر بهتره که قدشون با هم تناسب داشته باشه...و.شما و همسرتون از این نظر متناسب هستید....اختلاف قدی 15 سانت به دیده من کاملا استاندارد و ایده اله....تازه چیزای بسیار مهمتر از قد وجود داره،کمی هم به اونا فکر کن
،فردا که رفتین زیر یک سقف مسائل بسیار بسیار مهمتر از قد پدیدار میشن.....بیشتر به اونا فکر کن....حرف ادمای ظاهر گرا رو هم از یک گوش بشنو از اون گوش دیگه بیرون کن.....شوهر قد بلند به معنی حس ارامش و خوشبختی نیست،نبوده و نخواهد بود....در مقابل شوهر خوش اخلاق،چشم پاک و اهل کار و تلاش کسی یه که اورنده خوشبختی برای یک دختره......برای شما و همسرتون ارزوی خوشبختی و سلامتی دارم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)