ضمن تشکر از تک تک صحبتهای شما عزیزان.
پس فعلا برای درمان این رفتار من 3 قدم بر میدارم:
1) هرموقع میبینم دوباره دارم ظاهر خودم رو وارسی میکنم جهت زیبایی، سریع تغییر موقعیت میدم
2) لیستی از مهمترین خصوصیات ظاهری مینویسم و براتون اینجا میگم. که بهم بگید آیا این مهمترین ها، همچنان افراطی هست یا نه.
3) در مورد سرگرمی کتاب و ... باید بگم من 5 روز از هفته، صبح تا شب سر کار هستم و ذهنم درگیره. یعنی اونقدر ها هم اصلا وقت ندارم که فیلم و ... ببینم. اما سعی میکنم یک کتاب معنا گرا پیدا کنم و بخونم تا ذهنم به اون سمت کشیده بشه.
دوستان کسی پیشنهاد دیگه نداره؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)