به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 27
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    ضمن تشکر از تک تک صحبتهای شما عزیزان.

    پس فعلا برای درمان این رفتار من 3 قدم بر میدارم:

    1) هرموقع میبینم دوباره دارم ظاهر خودم رو وارسی میکنم جهت زیبایی، سریع تغییر موقعیت میدم
    2) لیستی از مهمترین خصوصیات ظاهری مینویسم و براتون اینجا میگم. که بهم بگید آیا این مهمترین ها، همچنان افراطی هست یا نه.

    3) در مورد سرگرمی کتاب و ... باید بگم من 5 روز از هفته، صبح تا شب سر کار هستم و ذهنم درگیره. یعنی اونقدر ها هم اصلا وقت ندارم که فیلم و ... ببینم. اما سعی میکنم یک کتاب معنا گرا پیدا کنم و بخونم تا ذهنم به اون سمت کشیده بشه.

    دوستان کسی پیشنهاد دیگه نداره؟


  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    به نظر من سعیتو کن که تغییر کنی
    اما با نظر دوستان موافق نیستم

    تو میگی ظاهر برات مهمه و کسیو میخوای که فلان و بهمان باشه اما به نظر من هنوز نیمه گمشده تو پیدا نکردی
    چون خیلیها بودن از این حرفها زدن اما موقع ازدواجشون دیدیم با یه دختر معمولی حتی سطح پایین زندگی عاشقانه شروع کردن و در واقع اینا حرفه تو هنوز کسیو که به دلت بشینه پیدا نکردی وگرنه ممکنه به موقش کسیو انتخاب کنی که از نظر تو خیلی زیبا باشه اما بقیه بگن این که خیلی معمولیه!!!

    به نظرم اگه تغییر اساسی درونی نکردی هرگز سعی نکن خودتو قانع کنی با منطق
    چون این چیزا منطق بردار نیس
    شاید راضی کنی خودتو و یه مدتم یا به خاطر اخلاقیات یه عمر زندگی کنید اما هیچ وقت شاد نیستی

    پس با کسی ازدواج کن که نمیگم خیلی خوشگل باشه
    اما همه چیزشو دوس داشته باشی
    بگرد هست

    این شعار زندگیت باشه و خوبه که مذهبی هستی
    توکل کن به خدا



  3. 2 کاربر از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده اند .

    جوانه؟؟؟ (چهارشنبه 12 بهمن 90)

  4. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    حرف شما صحیحه.
    اما ماها نباید خودمون رو گول بزنیم. منی که با دیدن یک خال سرد میشم، با دیدن یک چهره گندم گون دیگهههههههههههه خوبی هاش رو نمیتونم ببینم و کلا حذفش میکنم و .....

    باید روی خودم کار کنم. اما حرف شما کاملا صحیحه. باید با کسی ازدواج کرد که کامل به دل آدم بشینه.
    نگفتم ریسک کنم و این معیار ها رو در نظر نگیرم که فردا پشیمون شم.
    گفتم روی خودم کار کنم و بررسی کنم تا چه حد صحیحم که همین طوری سن نگذره و در 40 سالگی افسوس روزهای گذشته رو بخورم که چرا خودسازی رو زودتر شروع نکردم؟ چرا به خودم مغرور بودم و میگفتم بالاخره پیدا میشه....

    در هر حالت زمان ازدواج، با کسی ازدواج میکنم که واقعا به دلم نشسته

    الان که به گذشته نگاه میکنم، خیلی از دخترها که باهاشون آشنا شدم، واقعا میتونستن همسر خوبی برام باشن و اخلاقشون رو تایید کرده بودم. اما ....

  5. 3 کاربر از پست مفید roze-zard تشکرکرده اند .

    roze-zard (پنجشنبه 30 آذر 91)

  6. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    سلام،

    این دو پست رو هم مطالعه کنید:

    http://www.hamdardi.net/thread-14510-post-129197.html#pid129197
    http://www.hamdardi.net/thread-14510-post-140514.html#pid140514

    و همینطور این تاپیک رو:

    http://www.hamdardi.net/thread-15460.html

    موفق باشید.

  7. 2 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (سه شنبه 04 بهمن 90), meisam317 (پنجشنبه 18 تیر 94)

  8. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    خوب من گویا باید دوباره این تاپیک رو به روز کنم، چون مشکل اون آقا به روز شده! یعنی در این مورد از من کمک خواستن.
    من نیاز به مشاوره تخصصی دارم. امیدوارم بتونم اینجا مشاوره بگیرم. اگر که نه، امیدوارم یه مشاوره تلفنی رو که در این زمینه تبحر داشته باشید بتونید بهم معرفی کنید که بدم به اون آقا.

    قضیه اینه:
    مشکلش اینه که ظاهر رو خیلی برای خودش بولد کرده. اونقدری که هیچ دختری از لحاظ ظاهری نمیتونه براش کافی باشه.
    از طرفی تابه حال رابطه جنسی نداشته. (فکر میکنم این خصلت برای پسری که از 18 سالگی آمریکا بزرگ شده، کاملا هم آزاد بوده، خیلی مهم باشه. یعنی باید آدم بسیار محکمی باشه از این لحاظ)
    مدتیه فیلم دیدن رو ترک کرده تا شاید بتونه این خصلت رو توی خودش از بین ببره. همین باعث شده نیروی جنسی فوق العاده اذیتش کنه.... به شدت ورزش میکنه. روزی 10 کیلومتر دویدن و 1 کیلومتر شنا کردن.... اما بی فایده هست.

    اونقدر داره از این بابت اذیت میشه که تصمیم گرفته یک بار رابطه جنسی با زیباترین دختر رو تجربه کنه، شاید این بت براش شکسته بشه. گرچه از همین تصمیم هم راضی نیست. اما راهی دیگه پیدا نکرده.

    خوب. من چی به ذهنم رسید؟

    اول اینکه باید پیشنویس های ذهنش درست شه.
    میخوام این کار رو به این روش شروع کنم که هرچی در باره یه دختر ایده آل زیبا به ذهنش میاد رو کاغذ بنویسه
    هرچیییییییییییییی
    اینطوری ذهنش تخلیه میشه.
    بعد یکی از دخترهایی که الان باهاش در ارتباطه و قصد ازدواج داره رو (یعنی برای ازدواج مناسب میدونه اما هنوز سر قیافش گیره) در نظر بگیره.
    جلوی هر کدوم از این خصوصیاتی که نوشته، بگه داره یا نداره.
    اگر داره یک تیک بزنه
    اگر نداره جلوش بنویسه این موضوع چه خللی در کجا وارد میکنه؟ (مثلا توی رابطه جنسی .... یا مثلا موقع مهمونی مثلا دوست ندارم دیگران بگن چقدر چاقه یا لاغره یا .... هر خللی که وارد میکنه رو بنویسه) در این زمینه اصلا فکر نکنه. هر چی به ذهنش رسید بنویسه

    بعد تک تک چیزهایی که به ذهنش رسیده رو یک بار منطقی بررسی کنه. که آیا واقعا این موضوع باعث این خلل میشه؟
    یا مثلا نظر دیگران تا چه حد براش مهمه... یا هر چیز دیگه. خلاصه که یه جورایی همون حرف زدن عقل و احساس که نازنین در تاپیکش کرد.



    خوب درسته یا نه؟؟
    گند نزنم به ذهنش! خراب ترش نکنم!
    بهم بگید.

    درضمن. نمیخوام در این باره که به تو ربطی نداره و این حرفا چیزی بگید. چون به من ربط نداره، اما دارم در کنارش خودم یاد میگیرم با پیش نویس های ذهنم چه کنم. درضمن این آدم برای من محترمه، پس دوست دارم در کنارش باشم برای حل مشکلش، همون طور که اون در کنارم بود برای حل مشکلم.

    امیدوارم آنی عزیز، جناب ساینس، فرشته مهربان و کلیه آقایونی که این آقا رو درک میکنن بتونن کمکم کنن.

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 دی 91 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1391-9-30
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    167
    سطح
    3
    Points: 167, Level: 3
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE:در آستانه طلاقم کمکم کنید

    سلام به همه
    من و خانمم حدود 4 ماهه با هم نامزد شدیم و مشکلاتی داشتیم
    الان بخاطر اون مشکلات ایشون میخوان از من جدا شن و طلاق بگیرن
    مشکلاتم یکی زود جوش آوردنم که تو بعضی از مسایل که پایین میگم بوده
    ایشون رابطه عاطفی شدیدی با خواهرشون دارن و یه طوری به قول تمام فامیل تحت سلطه خواهرشونن و من حرفایی درباره کم کردن رابطشون با ایشون زدم و باعث دعوا شد و من خیلی عصبی شدم.
    دیگه این روزای آخر از نظر روحی وضع مناسبی نداشتن و من ازشون خواستم با هم بریم خونه ما چون من چند روز بود خونشون بودم بخاطر ایشون و ایشون چند تا حرف زدن و باعث ناراحتی من شدن و بازم من عصبی شدم و حرفای بدی بینمون ردو بدل شد
    ایشون برای من حجابشونو خیلی خوب کردن ولی من اون اوایل زیاد گیر میدادم برای این مسبله که بعد فهمیدم اشتباهه و کوتاه اومدم.
    همسر من ازدواج دومشون بود با من و من واقعا دوسشون دارم و عشقم بر میگرده به بچگی
    تو این شرایط موندم چیکار کنم چون عصبانیت من مارو به اینجا رسوند.
    لازمه بگم که من خیلی آرومم و نمیدونم چرا برای ایشون و تو هر مسیله ای عصبانی میشدم.
    موندم بچه ها کمکم کنید

  10. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در آستانه طلاقم کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط mosia
    سلام به همه
    من و خانمم حدود 4 ماهه با هم نامزد شدیم و مشکلاتی داشتیم
    ...
    ...
    موندم بچه ها کمکم کنید
    شما باید یه تاپیک جداگانه برای خودتون باز کنید.
    اینجا رو کلیک کنید http://www.hamdardi.net/forum-23.html

    پایین صفحه، سمت راست، نوشته "موضوع جدید"
    روش کلیک کنید و موضوعتون رو اونجا بنویسید. دقت کنید عنوان ارسال رو واضح انتخاب کنید.

    امیدوارم مدیران این دو پست آخر رو پاک کنن، تا دوستان متوجه مشکل و صحبت جدید من بشن

  11. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    درود

    رز زرد عزیز، دوستانی که نظر دادند اکثرا خانوم بودند! و یک خانوم هرگز نمی تونه به طور کامل د در جایگاه دید یک مرد نسبت به زیبایی نظرشو بده. واقعیت اینه که زیبایی چهره واندام دختر برای من هم بسیار بسیار مهم هست. مثلا به راحتی اولویت دوم من بعد از اخلاقیات اون قرار میگیره. اصلا واقعیت اینه که مسائل جنسی که 50 درصد دلایل طلاق رو تشکیل می دهند و دلیل بسیاری از خیانتهاست و... بعضا ریشه در عدم جذابیت یک خانوم داره. این جذابیت شخصی هست. من واقعا ازت خواهش می کنم التماست می کنم تا زمانی که یک خانوم که برات جذابه رو پیدا نکردی اصلا سمتش نرو! خودت و اون بنده خدا رو از بین نبر. کی گفته مسائل زیبایی عادی می شه؟ زیبایی زمانی عادی می شه که ببینیش! نبینیش که بی فایده است. یک دختری که برای تو زیبا نیست با آرایش برات زیبا نمی شه! قابل تحمل می شه. دقت کن مهم اینه که برای تو زیبا باشه. چون چهره ای که برای تو زیباست ممکنه برای من زشت باشه و بالعکس
    هم کفو بودن هم تا حدودی در نظر بگیر ولی نه خیلی. واقعیت اینه که همون طور که انتظار می ره مرد از نظر تحصیلی و مالی بالاتر زا زن باشه بدیهیه که زیبایی زن هم در درجه اهمیت بالاتری برای مرد قرار داره. واقع نگر باش .

  12. کاربر روبرو از پست مفید mehran21 تشکرکرده است .

    mehran21 (پنجشنبه 30 آذر 91)

  13. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    ممنون آقا مهران.
    من خودم خانم هستم، و این پست رو از طرف یک آقا گذاشتم. همون طور که گفتم، این خصلت در ایشون داره عذابشون میده چون افراطی شده.
    برای همین از من کمک خواسته.
    تا حدی افراطی شده که خودش میگه هیچ دختری رو دیگه نمیتونه به عنوان همسر انتخاب کنه، چون هر دختری یه ویژگی ظاهری داره که بازم براش کمه.

  14. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: اهمیت افراطی ظاهر در انتخاب همسر

    با توجه به اونچه که در این تاپیک و تاپیک قبلیت نوشتی به نظرم این آقا دارای نوعی وسواس فکری هستند که باید روشهای درمانی اون رو دنبال کنند.

  15. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (پنجشنبه 30 آذر 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.