نسترن 1 عزیز
به تالار همدردی خوش آمدی
این کنجکاوی طبیعی هست . اما ادامه دادن به آن اصلاً عقلانی نیست .
هیچ ذهن خوانی ای نداشته باش ، نه مثبت نه منفی . آنچه دوستان از علت احتمالی نیومدن ایشون گفتند تنها احتمالاتیه که اصلاً لزومی نداره ذهنت را مشغولشون کنی .
هیچ احتمالی نده و ذهنت را اینگونه درگیر نساز .
بسیار کار خوبی کرده ای که رابطه را قطع کرده ای( اگر چه با روشی احساسی بوده )
در جواب پیامکش هم بگو شرمنده اگر بنده جواب نمی دهم ، چون درست نمی بینم تا وقتی اقدام رسمی نشده هیچ ارتباطی داشته باشیم . بهتره هروقت در این مورد تصمیم گرفتید تماس بگیرید اگر بنده تا آن وقت از میان خواستگارن هنوز موردی را انتخب نکرده بودم ، پذیرای شما برای اقدام رسمی خواهم بود .
بعد از آن دیگه به پیامک ها جواب نده و نخوان
تنها به تماسی که بخواهد زمان اقدام رسمی را تنظیم کند پاسخ بده .
تمام انتظارت از آمدن ایشون به خواستگاری را بخشکان و روی ایشون تمرکز نداشته باش . زندگی عادی را در پیش بگیر . کنجکاوی نکن و به خواستگارهای که مطرح می شوند توجه کرده و بررسی داشته باش .
چنان باش که گویی چنین موردی پیش نیامده
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)