به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: میشه یه ذره منتظرش بمونم ؟یعنی توذهنش چی میگذره ؟کمکم کنید

    نسترن 1

    ببخشید من متوجه نشدم که همدیگرو حضوری دیده بودین .باز هم عزیزم باید بهش فکر نکنی،خوب شما که شناخت کامل ازش نداری ،نمی دونی وقتی می گفته من تصمیم بگیرم برای ازدواج هیچ کس نمی تونه جلومو بگیره
    واقعیت داشته این حرفش یا نه!

    حتی اینکه تا این حد مطمئن بوده رو انتخابش و همه چیز رو تموم شده فرض کرده ،نشون می ده خیلی منطقی و با فکر این تصمیم رو نگرفته بوده .

    در مورد افسردگیش هم ،اگر واقعا دلیل این سرد شدن این بوده،بازهم کاری از دست شما بر نمی اد ،چون خودت گفتی نمی خوای برای شروع مجدد رابطه اقدامی کنی و اصلا درست هم نیست،

    خوب اصلا بهش فکر نکن ،اگر برگشت اون موقع بهش فکر کن...
    آخه خیلی از این هایی که تونت می ان واقعا جهت سرگرمی می ان و هویتشون رو دروغ می گن .
    قطع ارتباطتون چه جوری بود؟یعنی چه جوری گفتی قطع شه؟

  2. 5 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (سه شنبه 25 بهمن 90)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: میشه یه ذره منتظرش بمونم ؟یعنی توذهنش چی میگذره ؟کمکم کنید

    منتظرش نباش که این حس بد بهت دست نده.
    درین مدت اگه خواستگار اومد بی دلیل به خاطر اون آقا ردش نکن تا این حس بد بهت دست نده.
    عزیزم اینجا همه داریم داد میزنیم منتظرش نمون.تو هم محکم داد بزن بگو بهش فکر نمی کنم
    .

  4. 6 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (دوشنبه 24 بهمن 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه یه ذره منتظرش بمونم ؟یعنی توذهنش چی میگذره ؟کمکم کنید

    ،نشون می ده خیلی منطقی و با فکر این تصمیم رو نگرفته بوده .
    کاملا موفقم! شک نکن کسی که به همین سرعت تصمیم بر انتخاب میگیره، با همین سرعت هم تصمیم بر رد میگیره!

    شاید نباید رابطمو قطع میکردم
    در درستیِ تصمیمت بر قطعِ رابطه به هیچ وجه شک نکن
    اگر جستارِ مشکلِ من رو بخونی متوجه میشی که ادامه ی رابطه فقط و فقط به خودت ضربه میزنه!و هیچ تضمین و تعهدی برای اینکه اون آقا به خواستگاری رسمی بیاد ایجاد نمیکنه!


    2.رهاش کردم یعنی به خداسپردمش،بره فکراشو بکنه.
    3.سوال تاپیکم دیگه
    باید بدونم آیا وابستگی و دلبستگی نسبت به اون در درونت ایجاد شده که میخوای منتظرش بمونی یا به خاطرِ شرایطش اینو میگی؟


  6. 6 کاربر از پست مفید عشق پرواز تشکرکرده اند .

    عشق پرواز (دوشنبه 24 بهمن 90)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 بهمن 90 [ 19:20]
    تاریخ عضویت
    1390-11-24
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه یه ذره منتظرش بمونم ؟یعنی توذهنش چی میگذره ؟کمکم کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین 1
    قطع ارتباطتون چه جوری بود؟یعنی چه جوری گفتی قطع شه؟
    همه چی خوب بود-گفته بود مثلاتوی تعطیلات عاشورا وتاسوعا میاد،گفت به مامانم هم موضوعوبگم (منم گفتم،ولی نگفتم رابطه داریم)و وقتی واسه خواستگاردیگه میدید توفکرم بهم میگفت ردشون کن وازمنم مطمعن باش؛همچنین میگفت یکی از اعضای خانوادتودرجریان بذار(ولی چون بهش اطمینان کافی نداشتم،نگفتم) ----->ایناروگفتم که بگم اینکارش سرگرمی نبودوبرنامش منطقی بود.

    ولی نتونست بیاد،درگیرتموم کردن شغل قبلیش واستخدام درشغل جدیدش شد؛نیومد
    منم عصبانی بودم ودوسه روز بود گیرمیدادم- و بهش گفتم خداحافظ واسه همیشه؛ولی اون گفت خیلی عجولم و نمیتونه تاقبل عید بیاد؛منم گفتم پس قطع رابطه


    نقل قول نوشته اصلی توسط 'عشق پرواز'
    باید بدونم آیا وابستگی و دلبستگی نسبت به اون در درونت ایجاد شده که میخوای منتظرش بمونی یا به خاطرِ شرایطش اینو میگی؟
    نه؛دوران وابستگیم تموم شده،دلبستگی هم زیاد نیست چون منطقم اجازه نمیده به ادمی که فقط یه بار دیدمش دلبسته باشم(واسم مسخرست)
    1.به خاطرشخصیتشه که نمیخوام کامل فراموشش کنم،تقریبا خواستگارای زیادی داشتم ولی ادمیو ندیدم اینهمه معیارای منو یکجا داشته باشه(ضمنایه چیزایی در من هست که دقیقأ جزء معیارای اون بوده) واسه این حس میکنم ما واسه هم ساخته شدیم !
    2.نمیخوام حس کنم احمق بودم که مثلا سرکاری بودم از اولش
    3.یا اگه پشیمون شده باشه،بدونم چه رفتاری ازم اشتباه بوده

  8. 2 کاربر از پست مفید نسترن 1 تشکرکرده اند .

    نسترن 1 (سه شنبه 25 بهمن 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 خرداد 91 [ 16:25]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    75
    امتیاز
    1,383
    سطح
    20
    Points: 1,383, Level: 20
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 69 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه یه ذره منتظرش بمونم ؟یعنی توذهنش چی میگذره ؟کمکم کنید

    [b]
    نه؛دوران وابستگیم تموم شده،دلبستگی هم زیاد نیست چون منطقم اجازه نمیده به ادمی که فقط یه بار دیدمش دلبسته باشم(واسم مسخرست)
    این خیلی عالیه! و اگر وابستگی و دلبستگی واقعا نداری، به نظرم منتظرش موندن و انتظارش رو کشیدن(و یا احیانا رد کردنِ خواستگارای دیگهت به خاطرِ اون) حماقتِ محضه!

    اما راجع به اینکه میگی تو فکرش چی میگذره!
    دو حالت داره!
    1.یا هنوزم تو رو میخواد پس زودتر اقدام میکنه که مبادا از دستش بری.(طبق حرفی که گفتی با بعضی معیارهاش تطابقِ کامل داشتی)
    2.یا پشیمون شده! که دیگه برنمیگرده!(این جواب سوال دومِ عنوان تاپیکت)

    نتیجه:
    حالت1: اگر بخواد برگرده، انتظار کشیدن یا نکشیدنِ تو اومدنش رو نه تسریع میکنه و نه به تعویق میندازه!پس منتظرش نمون!
    حالت2: اگر پشیمون شده باشه دو تا حالت پیش میاد:

    ---الف: دیگه هرگز برنمیگرده پس انتظار کشیدنت کاملا نابجاس و فقط به خودت ضربه میزنی
    ---ب: ممکنه بازم بخواد برگرده که این نشون میده ثبات شخصیتیش پایینه و باری به هر جهت! و ممکنه حتی بعد از ازدواج هم از این بلاها سرت بیاره!پس بازم ارزش نداره انتظارشو بکشی چونکه همچین آدمی نمیتونه خوشبختت کنه.


    بنابراین! در هر سه حالت! طبق اون جاهایی که صورتی کردم! انتظار کشیدنت درست نیست!(اینم جواب عنوانِ تاپیکت)

    ***


    در مورد اینکه فک میکنی برا هم ساخته شده بودین...اگر واقعا اینطور بوده باشه خدا شما رو به هم میرسونه! اما! مراقب باش که این باعث نشه انتظارشو بکشی! چونکه ممکنه این احساسِ تو اشتباه باشه!

    در مورد اینکه میخوای بدونی چرا ممکنه پشیمون شده باشه! اگر مقصودت اینه که اگر مشکلی داشتی حل کنی تا در مورد دیگران این اتفاق برات نیفته، بهتره بدون اینکه بخوای به اون آقا فکر کنی خودت رفتار خودتو آنالیز کنی و سعی در بهبود شخصیتت داشته باشی با خوندن کتاب های روانشناسی و...

  10. 3 کاربر از پست مفید عشق پرواز تشکرکرده اند .

    عشق پرواز (چهارشنبه 26 بهمن 90)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 بهمن 90 [ 19:20]
    تاریخ عضویت
    1390-11-24
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    808
    سطح
    15
    Points: 808, Level: 15
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میشه یه ذره منتظرش بمونم ؟یعنی توذهنش چی میگذره ؟کمکم کنید

    امروز sms داد ولنتاین تبریک گفت .

    ازدوستانی که شارژ دارن خواهش میکنند از فرشته مهربان خواهش کنند به تاپیک منم یه نیم نگاهی بندازن

  12. #17
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: میشه یه ذره منتظرش بمونم ؟یعنی توذهنش چی میگذره ؟کمکم کنید

    نسترن 1 عزیز

    به تالار همدردی خوش آمدی


    این کنجکاوی طبیعی هست . اما ادامه دادن به آن اصلاً عقلانی نیست .

    هیچ ذهن خوانی ای نداشته باش ، نه مثبت نه منفی . آنچه دوستان از علت احتمالی نیومدن ایشون گفتند تنها احتمالاتیه که اصلاً لزومی نداره ذهنت را مشغولشون کنی .

    هیچ احتمالی نده و ذهنت را اینگونه درگیر نساز .

    بسیار کار خوبی کرده ای که رابطه را قطع کرده ای( اگر چه با روشی احساسی بوده )

    در جواب پیامکش هم بگو شرمنده اگر بنده جواب نمی دهم ، چون درست نمی بینم تا وقتی اقدام رسمی نشده هیچ ارتباطی داشته باشیم . بهتره هروقت در این مورد تصمیم گرفتید تماس بگیرید اگر بنده تا آن وقت از میان خواستگارن هنوز موردی را انتخب نکرده بودم ، پذیرای شما برای اقدام رسمی خواهم بود .

    بعد از آن دیگه به پیامک ها جواب نده و نخوان

    تنها به تماسی که بخواهد زمان اقدام رسمی را تنظیم کند پاسخ بده .

    تمام انتظارت از آمدن ایشون به خواستگاری را بخشکان و روی ایشون تمرکز نداشته باش . زندگی عادی را در پیش بگیر . کنجکاوی نکن و به خواستگارهای که مطرح می شوند توجه کرده و بررسی داشته باش .

    چنان باش که گویی چنین موردی پیش نیامده






    .

  13. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (سه شنبه 25 بهمن 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.