سلام دوستان
امیدوارم شما بتونید تو مشکلم منو راهنمایی کنید
راستش من 24 سالمه و دانشجوی ارشد هستم تا حالا به خاطر موقعیت شاید خوب خانوادگی یا مسائل دیگه خواستگار کم داشتم
جدیدا یه خواستگاری دارم که فوق لیسانس هستن و شرایط مالی و کارخوبی دارن و اخلاقشون هم خیلی خوبه و خیلی هم دوستم داره
ولی پوست من سفید هست تقریبا ولی ایشون سبزه تیره هستن تا حدودی به دلم نشسته ولی نمیدونم همش میترسم هرکی مارو باهم ببینه بگه از نظر ظاهری به هم نزدیک نیستند.
البته من چندان هم خشگل نیستم
نمیدونم با این وجود صبر کنم و منتظر باشم تا شاید کس دیگه ای پیدا شه ولی میترسم بعدا پشیمون بشم.تقریبا از لحاظ خیلی از چیزها به هم نزدیک هستیم.فقط رنگ پوستشون منو دچار تردید کرده.
البته خوشتیپ هستن و فقط ممکنه چهرشون خوب نباشه.
کسی بوده قبلا مشکل منو داشته و بتونه منو راهنمایی کنه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)