فرشته سفید عزیز سلام
به نظر من خودت هم خیلی نکته بین و حساسی چه ایراد داره وقتی از ارتفاع میترسه ابراز کنه؟
چه ایراد داره وقتی بیماره ابراز نکنه؟
چه ایراد داره از عمد رو مبل بخوابه تا پتو روش بندازی؟
دوستان راهکارهای خوبی ارائه دادن بهترین راه محبت بیشتره
روحیه ای که سرکار داری اصلا توی محیط خانه نداشته باش کاملا بدون توقع محبت کن
چه ایراد داره شما هم گاهی برای شوهرت لوس بشی همه ما نیاز داریم گاهی از طرف نزدیکانمان بیشترین محبت رو دریافت کنیم
و ضمنا تو جمع خانوادگی اجازه ندین کسی شوهر شما رو مسخره کنه یا بخنده
امیدوارم کنار هم زندگی خوبی داشته باشین فعلا اول راه هست و تا روحیاتتون با هم هماهنگ بشه زمان میبره






علاقه مندی ها (Bookmarks)