سلام به همه ی دوستان خوب تالار
دیروز رفتم با وکیل صحبت کردم و واسه مهریم اقدام کردم
بعد مهریه قراره واسه فرار از دین(قفل زدن به در)شکایت کنم
دیروز به وکیل گفتم می خوام به زندگیم برگردم بهش گفتم هر راهی رو رفتم حتی بزرگتر فامیلم واسطه کردم ولی اینا حتی دلشون نمی خواد در مورد مشکل من چه طلاق چه اشتی صحبت کنند
حالا می خوام از طریق قانون با شوهرم صحبت کنم
به خدا خسته شدم اینا فکر می کنند زن مثل دوست دختر می مونه هر موقع نخواستی بنداز خونه پدرش بمونه بلاتکلیف
حالا راهنمایی که از اعضا می خوام اینه که اگه نامه به دست شوهرم رسید و از طرف شوهرم کسی منو تهدید یا حرفی زد چه عکس العملی نشون بدم بهتره

می دونم میگید زود اقدام کردی
ولی به خدا یه دلیل داشت و اونم اینه که
وقتی من نامزد بودم یه بار سر خرید عروسی با شوهرم دعوا کردم و وقتی پدرشوهرم متوجه شد به جای اینکه ما دوتارو اشتی بده برگشت به من گفت این(شوهرم)تو رو طلاق نمی ده که این میره خارج از کشور
چون خیلی از فامیلای مادرشوهرم خارج از کشورن منم به خاطر اینکه احتمالش زیاده این کارو بکنند اقدام کردم