وقتی در ذهن خود قوانین و مقرراتی ببافید( که ممکن است به خاطر تجربیات شخصی، تربیت محیط یا .... باشد) آنگاه باورها برای شما مشکل ایجاد می کند
حداقل چند باور غیر منطقی عبارتند از:
1--قبول شدن یک ضرب در دانشگاه
2-قبول شدن در رشته کارشناسی
3--قبول شدن در دانشگاه روزانه
4- بهترین بودن از همه نظر
5- مدام مقایسه کردن تا نکنه از دیگری کمتر باشیم
انسانها به مهارتهای ارتباطی و مهارتهای زندگی بیشتری برای خوشبخت شدن نیاز دارند.
در واقع ، خاصیت ایجاد مشکل از مشکل داشتن حادتر هست. چون اگر مشکل وجود داشته باشد با توصیه ای امکان حلش هست، ولی اگر عادت به مشکل سازی داشته باشید ، هر مشکلی را که حل کنید ، مشکل دیگر بلافاصله خودش را نشان خواهد داد.
کمالگرایی و علاقه به بی عیب و نقص بودن ، اصلا خوب نیست
بهترین بودن اصلا خوب نیست، در واقع نشدنی هست ، چون هرچقدر انسان سعی کند باز هم انسان دیگری هست که بهتر باشد ، پس می بایست قوانین ذهنی مون رو طوری پایه ریزی بکنیم که در مقایسه با خودمون و توانایی هامون بهترین باشیم
مهم این هست که ما از خودمون راضی باشیم
اینکه شما به اندازه توانایی خودت تلاش کنی و به هدف های منطقی و واقع بینانه ات برسی ، هم ارزش پیدا می کند و هم آرامش می یابی
نوشته اصلی توسط بالهای صداقت








الان که دارم به خودم نگاه میکنم این موارد خیلی تو چشم میخورن رفتن به دکتر پوست رو اصلا قبول ندارم چون اهل استفاده از کرمهای داروئی و این موارد نیستم (امتحان کردم چند بار جواب نگرفتم)اینم بگم شاید به راهنماییتون کمک کنه خیلی کم از مواد و کرمهای ارایشی استفاده میکنم بیشتر به خاطر افسردگی و داشتن استرس این بلا سر پوستم اومده ممنون میشم راهنمایی دارید از من دریغ نکنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)