به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    نقل قول نوشته اصلی توسط melisaa
    به نظر من به اینجور سایت ها نمی شه اعتماد کرد ! از کجا باید فهمید که سایت مجوز قانونی داره و غیر قانونی و کلاه برداری نیست ؟ اگه کلاه بردار از آب در اومد و از اطلاعات ملت سوءاستفاده کرد چی ؟
    منم از همین می ترسم.به نظر من اگر کسی می خواد از این راه همسرشو انتخاب کنه باید سراغ

    مراکزی بره که به صورت واقعی وجود دارند و از قوه قضاییه یا وزارت ارشاد یا هر سازمازن ذی صلاح

    دیگه مجوز داشته باشه حالا سایتی م داشته باشه که اعضا با هم آشنا بشند.

  2. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (شنبه 14 مرداد 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 بهمن 93 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-27
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    968

    تشکرشده 980 در 243 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    حالا فرض کنیم چنین سایت مطمئنی وجود داشته باشه که قصد معرفی افراد را داره، اونوقت به نظرتون میشه با دیده مثبت بهش نگاه کرد؟

  4. #13
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    چرا که نه؟همه که دور و ورشون پر از دختر نیست.

  5. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 13 مرداد 91)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    به نظر من اگه بتونی کاملا منطقی و اصولی جلو بری مشکلی پیش نمی یاد. فقط یه مقدار تحقیقات در مورد اون فرد طولانی تر و همچنین دوره آشنایی. مگه همه اونایی که از طرق دیگه غیر از سایت همسریابی ازدواج کردن مشکل نداشتند؟ بعدشم این حرف درست نیست که بگیم هرکسی عضو این سایت ها شده مشکل داشته. خب شاید کسی رو که میخواد تو اطرافش نیست. واسه همینم برای اینکه بتونه اون کسی که می خواد رو پیدا کنه عضو این سایت ها شده. حالا چه دختر چه پسر! اینی هم که اگه خانواده ها بفهمن زشت می شه و این حرفا! اگه بخوایم از نظر سنتی و این جور چیزا بسنجیم، فکر می کنم ازدواج هایی که الان صورت می گیره و دختر و پسر قبل از ازدواج باهم دوست بودن خیلی از ازدواج های سنتی دورتره تا ازدواج های از طریق سایت های همسریابی. در مورد اینم که پیش خودمون فکر کنیم که دختری که تو این سایت ها عضو می شه دنبال شوهره و این جور حرفا... به نظر من خب مگه بده؟ مگه ازدواج چیز کمیه؟ آدم قراره نصف زندگیش رو با یکی شریک بشه! خب ترجیح میده با کسی ازدواج کنه که خیلی به معیارهاش نزدیک باشه. نه اینکه مدام به خاطر این که اون کسی که می خواد رو تو اطرافش نمی بینه، معیارهاش رو کنار بذاره. تازه طریقه آشنایی هم می تونه یه رازی بین زن و شوهر مثل خیلی رازهای دیگه زندگیشون باشه. به نظر من تنها عیبی که نسبت به ازدواج های سنتی داره (البته اگه به صورت کاملا اصولی و مثل ازدواج سنتی پیش بره) اینه که معرفی نیست. چون به هر حال کسی که یه نفر رو معرفی می کنه یه سری چیزارو در نظر می گیره و بعد معرفی می کنه. هرچند همه ازدواج هایی هم که آشنایی از طریق معرف شروع شده ختم به خیر نشده.

  7. 6 کاربر از پست مفید marzieh411 تشکرکرده اند .

    marzieh411 (جمعه 13 مرداد 91)

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 بهمن 93 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-3-27
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    2,749
    سطح
    31
    Points: 2,749, Level: 31
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    968

    تشکرشده 980 در 243 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    دوست عزیز خیلی زیبا پاسخ دادین،
    واقعیت اینه که آیا آقایون هم چنین دیده مثبتی به انتخاب از طریق سایت دارند یا نه؟
    ما خانمها دیدمون مثبته چون ، باید انتخاب شیم و این مکانها شاید فرصتی باشه برای انتخابه افراد نزدیکتر به ایدالمون، اما آقایون شاید چنین مشکلی نداشته باشند چون حق انتخاب دارند،
    کسی را میشناسین که از این طریق ازدواج کرده باشه؟البته ازدواج اصولی از این طریق، یعنی فقط آشنایی از طریق سایت و بعدش هم تحقیق و اطمینان از صحت گفتار و در نتیجه ازدواج؟

  9. 3 کاربر از پست مفید elahe.a تشکرکرده اند .

    elahe.a (شنبه 14 مرداد 91)

  10. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    متوجهم منظورتون چیه! ولی خب از اونجایی که می بینم ازدواج های غیر از این هم همشون موفق نبودن فکر می کنم این هم می تونه یه راه باشه! ولی فکر می کنم ریسکش از اینکه بخوای معیارهاتو کنار بذاری و در مورد همه چیز کوتاه بیای کمتره. مخصوصا اگه همیشه تو زندگی سعی کرده باشی که خودتو از جهات مختلف بالا بکشی و حالا ببینی باید باکسی ازدواج کنی که اگه این زحمتها رو هم نمی کشیدی تأثیری نداشت.

  11. 2 کاربر از پست مفید marzieh411 تشکرکرده اند .

    marzieh411 (یکشنبه 15 مرداد 91)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 92 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,389
    سطح
    20
    Points: 1,389, Level: 20
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    ممنون از هم فكريتون.
    اما كاش اقايون بيشتري عضو سايت بودن تا نظرات متنوع تري داده مي شد

  13. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 تیر 02 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    10,730
    سطح
    68
    Points: 10,730, Level: 68
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    197

    تشکرشده 342 در 91 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    سلام
    من به عنوان یک آقا بیش از یک ساله که به طور جدی برای ازدواج اقدام کردم خواستگاری های متعددی هم رفتم اما اکثرا ملاکهای اصلی رو نتونستم پیدا کنم.(اگر هم بعضی ها رو داشتتند ملاکهای اساسی دیگری رو نداشتن)
    تا حالا در سایتهای همسریابی عضو نشدم. ظاهر امر اینه که چون از ابتدا ملاکها و عقاید مورد سوال قرار می گیرند فرصتهای خوبی ایجاد میشه.اما دغدغه هایی که قبل از عضویت تو ذهنت میاد مثل سوء استفاده از مشخصات، هشدارهای نهادهای مسئول، سر کار گذاشته شدن و عدم وجود معرف باعث میشن کلا بیخیال بشی.
    به هر حال فکر می کنم یه مقدار زمان لازمه تا مردم معایب و مزایای این روش رو بشناسن و این روش آزمایش خودش رو پس بده.
    در مورد سوال یکی از دوستان: توی بعضی از این سایتها ازدواجهای اخیرشون رو میزنن اما اطلاعات به شکلی نیست که بشه پیگیری کرد و از صحت ادعا یا رضایت طرفین مطمئن شد.

  14. 5 کاربر از پست مفید محمد89 تشکرکرده اند .

    محمد89 (دوشنبه 16 مرداد 91)

  15. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 92 [ 21:32]
    تاریخ عضویت
    1391-3-31
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    1,389
    سطح
    20
    Points: 1,389, Level: 20
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    دوستان صرفا براي اطلاع بيشترتون دو تا سايت معرفي ميكنم كه خودم هم قبلا عضوش بودم شرايط اسوني داره به نظر هم قانوني مياد

    ...

    اما اعضاي اين سايتها مسائلي دارن كه پنهانش ميكنن و با اينكه فضاي مجازي هست اما متاسفانه باز هم برخي حاضر به بيان واقعيت خودشون نيستن ..



  16. کاربر روبرو از پست مفید yaya تشکرکرده است .

    yaya (دوشنبه 16 مرداد 91)

  17. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 فروردین 00 [ 04:41]
    تاریخ عضویت
    1391-1-18
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    9,296
    سطح
    64
    Points: 9,296, Level: 64
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    166

    تشکرشده 162 در 60 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: علت عضويت در سايتهاي همسريابي

    البته خب به نظر من برای اینکه بشه ضریب خطر رو پایین آورد باید کاری کنیم که آشنایی به صورت سنتی فراهم بشه. یعنی دیدار اول و آشنایی تو منزل دختر خانم صورت بگیره. که خب مسلما آقاپسر قصدش واقعا باید ازدواج باشه که قبول کنه.

  18. کاربر روبرو از پست مفید marzieh411 تشکرکرده است .

    marzieh411 (دوشنبه 16 مرداد 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامزدم از لحاظ مادي و عاطفي حمايتم نميكنه
    توسط asmane در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 تیر 94, 12:03
  2. استرس خيلي داره اذيتم ميكنه
    توسط انيس در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 08:35
  3. چگونه با همسر بي مسئوليتم زندگي كنم.؟
    توسط neda* در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 17 شهریور 91, 13:37
  4. آيا رفتارهاي من فاقد جذابيتهاي زنانه و آسيب زا است ؟
    توسط بهار رهنورد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: جمعه 08 اردیبهشت 91, 11:26
  5. توي لايتناهي(you are infinite)
    توسط parnian1 در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 آذر 88, 17:21

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.