به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 00:56]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 568 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟

    سلام.
    پیشاپیش تبریک میگم امیدوارم قدمش خیر باشه.
    در مورد مشکلات مالی تا حدی نگرانی طبیعیه وزیاد به بارداری شما مربوط نیست بالاخره بچه خرج داره واین یه واقعیته .
    من وهمسری هم موقع بارداری من وضعیت مالی خوبی نداشتیم ومن ازین موضوع نگران بودم شنیدین میگن هر کی بدنیا میاد روزیه خودشو با خودش میاره من اصلا اعتقاد نداشتم ولی به عینه دیدم این معجزه که خدا چه جور هوای بنده هاشو داره.هرچقدر که کوچولو باشن

    درمورد اضطراب و یا هر احساس غیر طبیعی که دارین خیلی عجیب نیست چون تو این دوران تعادل هورمونیتون بهم خورده وانشالله با زایمانتون رفع میشه.
    شاید الان بزرگی و زیبایی مادر شدن رو درک نکنید ولی وقتی فرشته کوچولو بدنیا اومد میفهمید عشق واقعی وبینهایت یعنی چی ؟عشقی که هیچ وقت تموم نمیشه وبا دختر وپسر بودن بچه کم وزیاد نمیشه واصلا مادیات سرش حالیش نیست.
    خوب فکر کنید.موفق باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید هیام تشکرکرده اند .

    هیام (جمعه 03 شهریور 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 12:31]
    تاریخ عضویت
    1391-5-10
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    545
    سطح
    10
    Points: 545, Level: 10
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 24 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟

    از حرفاي خيلي قشنگتون خيلي ممنون هستم .
    الان حس ميكنم كه حالم بهتره.
    خيلي از وقتي كه براي من گذاشتين سپاسگزارم.
    من و بچه ام رو از دعاهاي خيرتون ياد كنيد.
    من هم براتون دعا ميكنم كه به همه ي ارزوهاي خوبتون برسين.
    مطلب زيباي ديگه اي هم اگر داريد ميتونيد برام بنويسيد خوشحال ميشم.

  4. 4 کاربر از پست مفید melina17 تشکرکرده اند .

    melina17 (پنجشنبه 02 شهریور 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: از اینکه دارم بچه دار میشم ,خیلی استرس دارم .طبیعیه؟

    ملینا عزیز سلام

    مادر شدنتون رو تبریک میگم. در مورد استرس که خوب یه بخشش کاملا طبیعی هست چون تجربه جدیدیه.

    فقط تو صحبتهاتون به نکته ای اشاره کردید اینکه نمیدونید چرا بچه دار شدید.......

    خوب تو کشور ما و فرهنگ ما متاسفانه بچه دار شدن یک امر اجباری و به نوعی تکلیف زناشویی هست.

    اما به عقیده من ما باید برای بچه دار شدنمون هدف مشخصی داشته باشیم. درسته بخشی برای تداوم نسل و..... اما همونطور که با هدف و برنامه ازدواج میکنیم بچه دار شدن هم باید هدف دار باشه.

    دوست عزیز اصلا ناراحت نباشید شاید بارداری شما اتفاقی یا کمی بی هدف بوده اما از الان زمان رو از دست ندید.
    تو مدت باقیمانده سعی کنید برای رشد و بزرگ کردن فرزندتون برنامه ریزی داشته باشید.
    -کتابهایی رو تو این زمینه ها مطالعه کنید: (تو اینترنت هم ال ماشاله مطلب هست)
    - در مورد نحوه رشد نوزاد و کودک
    - روانشناسی رشد کودک
    - تغذیه
    اموزش کودک
    و...
    سعی کنید برای مادر شدن و پدر شدنتون امادگی بدست بیارید.درستهاکثر قریب به اتفاق زوجها قادر ن پدر و مادر بشن اما تعداد محدودی واقعا پدر و مادر های با برنامه و هدفدار هستن.
    امیدوارم موفق و شاد باشی

  6. کاربر روبرو از پست مفید sea تشکرکرده است .

    sea (جمعه 03 شهریور 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رفتار استادم با من طبیعیه؟چکار کنم؟
    توسط N1991 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 06 بهمن 94, 11:16
  2. حواس پرتی من تا این اندازه طبیعیه؟
    توسط omid65 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 16 تیر 91, 19:54
  3. من افسرده ام؟ (این وضعیتم طبیعیه؟)
    توسط mahi91 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 آبان 90, 14:19
  4. +آیا این طبیعیه؟
    توسط baran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 27 شهریور 88, 11:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.