سلام.
پیشاپیش تبریک میگم امیدوارم قدمش خیر باشه.
در مورد مشکلات مالی تا حدی نگرانی طبیعیه وزیاد به بارداری شما مربوط نیست بالاخره بچه خرج داره واین یه واقعیته .
من وهمسری هم موقع بارداری من وضعیت مالی خوبی نداشتیم ومن ازین موضوع نگران بودم شنیدین میگن هر کی بدنیا میاد روزیه خودشو با خودش میاره من اصلا اعتقاد نداشتم ولی به عینه دیدم این معجزه که خدا چه جور هوای بنده هاشو داره.هرچقدر که کوچولو باشن
درمورد اضطراب و یا هر احساس غیر طبیعی که دارین خیلی عجیب نیست چون تو این دوران تعادل هورمونیتون بهم خورده وانشالله با زایمانتون رفع میشه.
شاید الان بزرگی و زیبایی مادر شدن رو درک نکنید ولی وقتی فرشته کوچولو بدنیا اومد میفهمید عشق واقعی وبینهایت یعنی چی ؟عشقی که هیچ وقت تموم نمیشه وبا دختر وپسر بودن بچه کم وزیاد نمیشه واصلا مادیات سرش حالیش نیست.
خوب فکر کنید.موفق باشید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)