همسر مناسب از نظر من :
صفات اوليه و اساسي كه بايد داشته باشه :
با ايمان - باشعور و فهيم - عاطفي و مهربان - خوشكل و شيرين - قدرشناس
صفاتي كه داشتنش بهتره ( مستحب) :
شاد و- شوخ طبع باشد - به موقع جدي باشد - وقت شناس باشد - عاشق باشد - اجتماعي باشد - با فرهنگ باشد - آشپزيش خوب باشه- هنرمند باشه
صفاتي كه دوست دارم در همسرم نباشد:
حسادت ( حداقل كم باشد) - پرتوقع و بهانه گير - غر غرووو






پاسخ با نقل قول
حالا که داری زحمت میکشی میگردی یکیو پیدا کن خواهرشم مثل خودش باشه (مخصوصآ اون صفت آخری رو نداشته باشه
) با هم باجناق بشیم
. هرچند ازقدیم گفتن باجناق فامیل نمیشه ولی خوب چون خیلی اصرار میکنی چاره ای نیست


علاقه مندی ها (Bookmarks)