حتما فکرتون رو توی رفتارتون نشون دادید اگه با اون فکر نسبت به اون شخص احساس منفی پیدا کردید حتما بهش نشون دادید که اون شخص هم در جوابش باشما سرد برخورد کرده.به توصیه های پست قبلی توجه کنید.
به نظر من کسی وجود نداره که همه آدما بتونن ذهنش رو بخونن.شاید بعضی از آدما نیروی خارق العاده داشته باشن و بتونن ذهن همه رو بخونن (مثلا افرادی که با آیت الله بهجت برخورد داشتن میگفتن شخصیت واقعی آدما رو با یک نگاه تشخیص میده) ولی هیچ آدمی وجود نداره که همه بتونن ذهنش رو بخونن (اونم آدمای عادی) اگه همه ذهنت رو میخونن مطمئن باش هرچی تو ذهنت هست رو داری بهشون نشون میدی!














علاقه مندی ها (Bookmarks)