به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 مهر 92 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-5-08
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    1,177
    سطح
    18
    Points: 1,177, Level: 18
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    246

    تشکرشده 257 در 72 پست

    Rep Power
    24
    Array

    RE: یا خودمو می کشم یا شوهرمو..........

    جالبه بدونی عین شخصیت شما رو من تو خانوادمون دیدم چندین ساله تو شخصیتش کنکاش کردم و خیلی چیزای جالبی کشف کردم
    راست میگی زندگی کردن با چنین شخصیتی واقعا سخت و غیر قابل تحمله شخصیتی که با همه چیز و همه کار مخالفه به شدت منفی بافه و نمیتونه به این راحتیا به کسی اعتماد کنه از نظر اقتصادی با درایت عمل نمیکنه و انقدر دست خودشو خالی میکنه که آرزوی همه چیز به دل خانوادش میمونه آرزوی هدیه مسافرت خوب و....همیشه میگه سال دیگه اوضاع خوب میشه اما هیچوقت این سال دیگه نمیاد آدم احساس میکنه خانوادشو دوست نداره و همیشه لجبازی میکنه درسته؟
    اما جالبه بدونی درون این ادم یه دنیای کاملا متفاوته که درکش واقعا سخته

  2. کاربر روبرو از پست مفید سینان تشکرکرده است .

    سینان (چهارشنبه 29 شهریور 91)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 10:38]
    تاریخ عضویت
    1391-6-25
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    363
    سطح
    7
    Points: 363, Level: 7
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یا خودمو می کشم یا شوهرمو..........

    خوب من باید به نظرت چکار کنم؟
    چطور درون این آدم رو ببینم؟
    دلم می خواد بره توقعاتشو از من و زندگی به کسی بگه و من برم از دهن یه شخص ثالث بشنوم که اصلا این چر می خواد از زندگیش؟
    اینکه من از هیچی خوشحال نباشم .مثل دیگران به روز نباشم چه سودی به اون می ده؟

    من واقعا باید چه بکنم؟؟؟؟؟؟

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 شهریور 92 [ 11:36]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    236
    امتیاز
    1,733
    سطح
    24
    Points: 1,733, Level: 24
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    662

    تشکرشده 659 در 208 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یا خودمو می کشم یا شوهرمو..........

    آترین جان به گذشته فکر کردن دردی رو دوا نمیکنه که هیچ بدتر اوقات حال رو خراب میکنه
    همه ما آدم ها در هیچ چیزی کامل نیستیم و متاسفانه شوهر شما شم اقتصادی قوی نداره ولی شکر خدا تا اینجا زندگیتون رو اداره کرده و حتی باز هم از خیلی از افراد جامعه بالاتر هستی
    میگی چرا کامپیوتر و لب تاپ و موبایل و ........ که حقته داشته باشی محروم بودی ولی عزیزم منم دنبالش بودم اما وقتی بدست آوردم برام ارزشش رو از دست داد!! کامپیوترم 2 سالی هست تو خونه داره خاک میخوره
    از چند سال پیش که در آرزوی ماشین خریدن بودم وقتی به هر حال بدستش آوردم بعد از مدت کمی دیگه مثل سابق خوشحال نبودم و بعدش برام عادی شد از این مثال ها زیاد هست مهم روابط با اطرافیان هست که خیلی تاثیر گذاره در زندگی
    یه جاهایی در زندگی وقتی اشتباه میکنیم و در باطن از همه توقع داریم تا سرزنش بشیم وقتی برعکس کسی بر خلاف دیگران نه تها سرزنش نمیکنه بلکه دلداری هم میده اونوقت ناخوداگاه برای اون شخص احترام بیشتری قائل میشیم و بیشتر دوستش داریم چون به این دلگرمی احتیاج داشتیم و به موقع دریافت کردیم
    وقتی فهمیدی برای فروش آپارتمان ضرر کردین عکس العمل شما چی بود؟ چرا شوهرت تا مدت ها مقابل همه جبهه میگرفت و قبول نمیگرد؟! چون شریک زندگیش رو حامی خودش ندید تنها بود و میخواست از خودش دفاع کنه
    در زندگی خیلی از این اتفاق های ریز و درشت مشابه میافته
    یکی اشتباه میکنه و اون یکی به رخ میکشه و دوباره بد و بدتر میشه ................
    میخوای روابط عاشقانه با همسرت داشته باشی؟ معلومه که میتونی
    فقط باید اعتمادش رو به خودت جلب کنی روی باورهای غلطش از شما خط بطلان بکشی
    برای شروع : تا امروز چه رفتاری داشتی؟ کاری به این نداریم که حق با شما بوده یا نبوده، آیا میتونی رفتارت رو تغییر بدی و بدون در نظر گرفتن اشتباه ها و خطاهای همسرت و احیانا" خودت یک مسیر دیگری رو طی کنی؟
    میتونی بدون سرزنش و گله و شکایت کردن و یا رفتار معمولی و عادی برعکس امشب خیلی رمانتیک باشی؟
    از قدیم گفتن غم بدون هیچ زحمتی همیشه با آدم هست ولی برای شادی باید تلاش کرد و بدستش آورد
    خانومی افکار سرزنش آمیز و قهر آلود خودت رو برای یک مدتی بریز دور، میدونم آزرده هستی و غمگین ولی اینکارو بکن نترس غم همیشه سر جاش نشسته و بعدا" هر وقت دوست داشتی دوباره میتونی بری سراغش و زانوی غم رو بغل بگیری ولی حالا برای یک مدت هم که شده بدون هیچ پیش داوری و مرور خاطرات تلخ جور متفاوتی باش برای شوهرت.
    قدم اول سخته ولی بردار



  5. 5 کاربر از پست مفید سارا@ تشکرکرده اند .

    سارا@ (چهارشنبه 29 شهریور 91)

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: یا خودمو می کشم یا شوهرمو..........

    آترین عزیز

    من میخوام به خودت کمک کنم که اول روحیه خودت رو بازسازی کنی بعد به درمان زندگی مشترکت بپردازیم.

    چون تا تو سالم نباشی این زندگی معیوبه. برای خالی شدن از خشم و کینه و نفرت همه افکار منفیت رو روی کاغذ

    بنویس. بنویس تا تخلیه شی. بنویس تا سبک بشی. بعد میتونی به توصیه برخی دوستان همدردی ، این نوشته ها

    رو بشوری یا بسوزونی. اول باید سبک بشی و تخلیه بشی.

    بعدش باید بری جلوی آینه و به خودت بگی دوستت دارم. این رو هر روز باید به خودت بگی. باید به خودت بگی زندگی

    من سختی هایی داره اما من میسازمش. باید از موضع انفعال دربیای و جراتمندانه با مسائل زندگیت برخورد کنی.

    شما میگی من از همسرم متنفرم. از خودت چی؟ خودت رو دوست داری؟

    میدونی تنفر نقطه مقابل عشقه؟ پس معلومه روزی دوستش داشتی. پس برای اون هم جای امیدواری هست.

    اما الان روی سخن من تنها در تغییر روی شخص خودشماست.

    شما باید یاد بگیری به خودت عشق بورزی. خودت رو دوست داشته باشی. اعتماد به نفست رو زیاد کنی.

    باید آرامش رو به خودت برگردونی.

    با القائات مثبت به خودت ، با عبادت ، با ورزش هایی نظیر یوگا.

    روی اعتماد به نفست باید کار کنی.

    باید این احساس شکست و تنفر رو از خودت دور کنی و خودت رو به خاطر اشتباهاتت ببخشی.

    باید همسرت رو به خاطر آرامش خودت ببخشی.

    حفظ آرامشت از همه چیز مهمتره.

    تمریناتی که گفتم رو از امروز شروع کن.

    برای افزایش اعتماد به نفس هم لینک زیر رو دنبال کن تمریناتش رو. هر روز یک درس.



    اعتماد به نفس


    انقدر تمرین کن تا بهتر بشی.

    هر روز خودت به خودت محبت کن. خودت به خودت بگو عزیزم عاشقتم.

    بذار فرزندانت در خونه یک مادر شاد و آرام ببینن. بعد برای شادی درونیت هم میریم سراغ اصل های بعد.












  7. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 29 شهریور 91)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 مهر 92 [ 12:39]
    تاریخ عضویت
    1391-5-08
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    1,177
    سطح
    18
    Points: 1,177, Level: 18
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    246

    تشکرشده 257 در 72 پست

    Rep Power
    24
    Array

    RE: یا خودمو می کشم یا شوهرمو..........

    عزیزم این شخصیت به شدت ترس ونگرانی داره از اینکه مورد سرزنش قرار بگیره
    شدیدا نیاز به تاییدشدن و مورد اعتماد قرارگرفتن از طرف شما داره
    حتی اگه کارش اشتباه باشه دست از سرزنش بردار و نشون بده بهش اعتماد داری به عنوان یه مرد
    درمرحله بعدی محبتت رو بیشتر کن
    بعد یه مدت میبینی همین دو کار تغییرات جالبی تو زندگیت ایجاد میکنه
    شک نکن دوستت داره و تو و بچه هات همه زندگیش هستین
    خودت بهتر میشناسیش فکر کنم آدمی باشه که اگه بهش اعتماد کنی از جونش واستون مایه میذاره
    خصوصا وقتی بچه هات بزرگ بشن حاضره جونشو بده تا اونا خوشبخت بشن و راحت زندگی کنن

  9. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 10:38]
    تاریخ عضویت
    1391-6-25
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    363
    سطح
    7
    Points: 363, Level: 7
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یا خودمو می کشم یا شوهرمو..........

    مرسی دوستای عزیزم..........خیلی آروم شدم......
    باشه من شروع می کنم تا اول خودمو دوست داشته باشم....امیدوارم بتونم..........برام دعا کنید..........
    از همین امروز شروع می کنم و براتون روز شنبه پست می زارم.

    فقط خواهش می کنم منو تنها نزارین و به من تکنیکهایی رو یاد بدین تا راحتتر بتونم از این سرابی که توش هستم بیرون بیام......

  10. 8 کاربر از پست مفید آترین تشکرکرده اند .

    آترین (جمعه 31 شهریور 91)

  11. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: یا خودمو می کشم یا شوهرمو..........

    آترین عزیزم

    خیلی خوبه که میخوای از نو شروع کنی. زود دلسرد نشو. تغییرات در بلند مدت اتفاق میافته. پس صبور باش در این راه!

    ما کنارت هستیم و برای موفقیتت دعا می کنیم عزیزم.

    منتظر خبرهای خوشت حتی خیلی کوچولو هستیم


  12. کاربر روبرو از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده است .

    bahar.shadi (شنبه 01 مهر 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.