جالبه بدونی عین شخصیت شما رو من تو خانوادمون دیدم چندین ساله تو شخصیتش کنکاش کردم و خیلی چیزای جالبی کشف کردم
راست میگی زندگی کردن با چنین شخصیتی واقعا سخت و غیر قابل تحمله شخصیتی که با همه چیز و همه کار مخالفه به شدت منفی بافه و نمیتونه به این راحتیا به کسی اعتماد کنه از نظر اقتصادی با درایت عمل نمیکنه و انقدر دست خودشو خالی میکنه که آرزوی همه چیز به دل خانوادش میمونه آرزوی هدیه مسافرت خوب و....همیشه میگه سال دیگه اوضاع خوب میشه اما هیچوقت این سال دیگه نمیاد آدم احساس میکنه خانوادشو دوست نداره و همیشه لجبازی میکنه درسته؟
اما جالبه بدونی درون این ادم یه دنیای کاملا متفاوته که درکش واقعا سخته








علاقه مندی ها (Bookmarks)