به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 14 تیر 92 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    1,577
    سطح
    22
    Points: 1,577, Level: 22
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    478

    تشکرشده 487 در 116 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: چندین موضوع منو به انزواع کشوند

    [align=justify]سلام عزیزم

    من به کارشناس های تالار اطلاع دادم که بهت کمک کنن.

    اما در عین حال اگه می بینی در تاپیک های دیگه مشکلی مشابه مشکل تو (یا بخشی از مشکلی که داری) مطرح شده، از راهکارهایی که در اون تاپیک ها ارائه شده استفاده کن. گاهی لازم نیست که مخاطب مستقیم یک توصیه ما باشیم.

    تاپیک های مشابه رو در تالار مطالعه کن.

    در ضمن شخصا دنبال مشاور در کاشان باش. گویا اینجا دوست کاشانی ای نداریم که بتونه کمک کنه.

    موفق باشی گلم.
    [/align]

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: چندین موضوع منو به انزواع کشوند

    سلام دوست عزیز

    منم امیدوارم کارشناسا به داد تاپیکت برسن اما عجالتاً:

    1-بین مسائلت مرزبندی بذار.انقد همه چیو قاطی پاتی نکن.

    2-یه سری مسائلت با قطع روابطت با پسرا حل میشه.این همه ازشون حرف شنیدی و ناراحت شدی.به نظرم به جای اینکه ناراحت بشی یه کم همت کن..روابطتو قطع کن
    مهم نیست تا حالا چه کردی؟
    هیچ دختر چادری هم مزیت خاصی نداره.
    فقط از الان کل روابطتو با پسرا قطع کن به جز همسرت..هرچی شماره و اس ام اس داری دیلیت کن..اگه میشه خطتو هم عوض کن.

    3-دوستی با پسرا یه حسهای خوشایندی داره.و هرکی با یه هدف و منظوری با پسرا دوست میشه.حالا تو ببین دقیقا از پسرا چی میخواستی؟چه حس خوبی بهت میدادن؟

    بعضیاشونو میشه خودت به خودت بدی.مثه حس خوب بودن.جذاب بودن.
    بعضیاشونم میتونی از همسرت بگیری مثه تنها نبودن.

    4-علاوه بر اینکه برای درمان هورمونی اقدام میکنی(به متخصص زنان یا غدد مراجعه کن) ازافراط هم دوری کن..نشه چون دیر پریود شدی یا ال و بل بودی فکر کنی حتما مشکل داری پس این بشه مجوزارتباط جنسی با پسرا یا دخترا.

    5-راجب یه چیزایی توضیح بده.
    مثلا چرا به خواهرت بیشتر توجه میکردن؟تو چه حسی داشتی؟؟برای جبران یا تلافی این عدم توجه تصمیم گرفتی چه کارایی کنی؟
    مثلا ارایش کنی تا خوشگلتر بشی یا دوست پسر پیدا کنی؟

    6-فعلا قضیه شوهرتو بذار کنار.اول به خودت برس.

    7-یه خورده از علایقت و خواسته هات و رویاها و ارزوهات بگو.

    موفق باشی

  3. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: چندین موضوع منو به انزواع کشوند

    سلام rreboc

    به تالار همدردی خوش آمدی

    عزیز جان ، دلم گرفت وقتی دیدم این همه زوم کردی روی منفی ها ، چرا یه بار از یک زاویه دیگر خودتو نگاه نمی کنی ؟!!!!

    اشکالی داره یه بار زوم کنی روی نقاط مثبتت ؟ باور کن اشکال نداره ، خیلی هم خوبه . ..... اگر میخواهی کمکت کنیم ، میخواهم و جدی هم میخواهم که در پست بعدی لیستی از نقاط مثبت و قوتت را بیان کنی .



    با همه اینها ، رنجت را می فهمم ، و دلم میخواهد روزی را ببینم که در همین تاپیک از تغییر احوالاتت بگی و نشاطتت را شاهد باشیم .... ان شاء الله

    خانمی چند مسئله مهم باعث این وضعیتت شده که خوب بهش دقت کن :

    1 - تعارض بین کشش درونی و وضعیت بیرونی

    2 - احساس خودکم بینی

    3 - ضعف عزت نفس

    4 - وضعیت جسمی ....

    5 - عدم رضایت از زندگی


    تعارضها :

    شما ذاتاً و دروناً علاقمند به حفظ ارزشهای اخلاقی ای هستی که خانواده ات پای بند به آن نیستند ، و خودت نیز عملاً برخلاف کششش درونی و پنهان مانده عمل کرده ای و این یعنی تعارض .

    مثال >> ذاتاً دوست داشتی و داری ، دختری باشی که به راحتی در دسترس هر پسری قرار نگیری ، ازت سوء استفاده نشه ، سنگین و رنگین باشی و خواهان زیاد داشته باشی اما به راحتی نتونند به دستت بیارند و بسیار مورد احترام و مثال زدنی باشی ....

    اگر لینک زیر را خوندی و احساس کردی ای کاش خیلی پیشتر از اینها این جور چیزی به گوشت خورده بود کمس اینجوری بهت می گفت ، متوجه میشی منظورم از این بند چی هست .

    http://www.hamdardi.net/thread-229.html

    این کشش و تمایل درونی از طرفی و وضعیت زندگی و نوع فرهنگ خانواده از طرف دیگر ، در شما تعارضی پنهان ایجاد کرده و جهت گیری رفتارهای شما به سمت رها شدن در فرهنگ خانواده و ... بوده ، با اینکه تن به چیزهایی دادی که در خانواده عای بوده اما عملاً از آنها لذت پایدار و عمیق نبرده ای و همیشه یک رنج برایت همراه داشته ، به نوعی خود را رها کردی مثل اینکه بگی هرچه باداباد .... چون به اون ندا و کشش درونی میدان ندادی و هروقت هم کورسویی میزده احساس ناتوانی کردی در تقویت آن و هم جهت شدن با آن .

    این وضعیت رفته رفته نوعی احساس بی ارزشی و خود تحقیری درونی در شما ایجاد کرده که بدون آنکه متوجه باشی در رفتارهای منفعلانه و تمنا گونه با پسرهایی که با آنها دوست میشدی خودش را نشان داده لذا آنها هم متأثر از رفتار خودت تحقیرت میکردند و ....... احساس خود کم بینی و بی ارزشی در شما باز هم تشدید می شده .


    احساس خود کم بینی :

    این احساس ، زمینه برای خود رها سازی و عدم مراقبت از خود چه جسمی ، چه روحی و چه اخلاقی ، در آدمی ایجاد می کند
    . آنچه در خصوص تعارضها گفتم و همچنین خود ارضایی شما که هربار که اقدام کرده ای بعد از لذت زود گذرش حسی نامطلوب در شما تولید می کرده نیز احساس خود کم بینی را در شما تشدید کرده .

    واگویه های سرزنش آمیز درونی ، زوم روی نقاط منفی ، و حتی خود منفی بینی های توهمی و رفتارها منفعلانه و انزواطلبی ، احساس بی رمقی و کم انرژی بودن ، حس رخوت و تنبلی و بی حوصلگی و .... و حتی تغییرات هورمونی همه و همه از این وضعیت روحی شما نشأت گرفته.... از احساس خود کم بینی .

    احساس خود کم بینی در بعضی افراد موجب بروز حسادت نسبت به دیگران ً پرخاش گری ، تکبر و فخر فروشی و ... می شود و در بعضی انزوا طلبی ، کم رویی ، ضعف اعتماد به نفس و انفعال را باعث می شود که در شما بیشتر حالتهای دوم هست ( شاید بشه گفت که حالتهای اول بیشتر در برون گراها و حالتهای دوم در درون گراها بروز پیدا می کند البته بعضی ممکنه در عین غالب بودن یکی از حالتها در آنها حالتی در نوع دیگر را نیز داشته باشند )

    این احساس خود کم بینی در شما بخاطر آسیبهایی هست که به عزت نفس شما وارد شده . نمیدانم فرزند چندم هستید و رابطه اطرافیان با شما در کودکی چگونه بوده تا بفهمم عزت نفستان آسیب دیده یا رشد نیافته . بنا به صحبتهایی که در دو تاپیک داشته ای به نظرم بیشتر روندی که در زندگی داشته ای و علیرغم میل درونی هم بوده آسیب فراوانی به عزت نفس شما وارد کرده و در واقع آنرا سرکوب کرده که جایگزینش میشود احساس خود کم بینی .

    بر همین اساس چاره اساسی شما برای تغییر احوالات نیز احیاء عزت نفس و تقویت آن است که در ادامه راهکارهایی خواهم آورد .


    ادامه دارد ....



    .

  4. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 01 آذر 91)

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 بهمن 91 [ 21:16]
    تاریخ عضویت
    1390-8-08
    نوشته ها
    225
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    599

    تشکرشده 601 در 179 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چندین موضوع منو به انزواع کشوند

    سلام خانمی. کاشان تا تهران که راهی نیست. اگر میتونی حتما برو مشاوره. آنی عزیز بی دلیل کسی رو معرفی نمیکنن.
    داری برای زندگیت و شادی یک عمرت هزینه میکنی. پس برو.

  6. 2 کاربر از پست مفید roze-zard تشکرکرده اند .

    roze-zard (چهارشنبه 01 آذر 91)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 01:32]
    تاریخ عضویت
    1391-7-21
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    332
    سطح
    6
    Points: 332, Level: 6
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چندین موضوع منو به انزواع کشوند

    سلام ممنون من سر 1 فرصت میخونم و ممنون و بیشتر توضیح خواهم داد.لطف کردین.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.