سلام خدمت دوستای خوبم
راستش اشاره کنم که من شخصا مخالف رابطه دوستی هستم ولی از اونجا که جو جامعه ما اینجوری شده که پسرا و دخترایی که قصد و نیت ازدواج دارن ترجیح میدن خودشون همدیگرو انتخاب کنن و بعد برای مراحل خواستگاری و ازدواج اقدام کنن که این زمان آشنایی قطعا فرصت محدودی باید باشه تا با طی مراحل خواستگاری شناخت بیشتری حاصل بشه..
منم چند وقتی هست که با یه آقایی که همو میشناختیم تا حدودی، به پیشنهاد ایشون برای ازدواج داریم مراحل رو طی میکنیم..
مشکلی که پیش اومد من قبلا که اون موقع فعلا قصد ازدواج مطرح نشده بود با تلفن خونه با ایشون تماس گرفتم و اصلا هیچ وقت فکرنمیکردم که مشکلی پیش بیاد چون اعتماد داشتم و قضیه ای هم نبود که نگرانش باشم، ولی حالا با اینکه چند وقتی هست از اون جریان میگذره و پیشنهاد ازدواج رو مطرح کردن، ایشون اشاره کردن که شماره منزل مارو دارن..
واین موضوع منو نگران کرده که چرا باید این قضیه رو مطرح کنن و یکم نگران شدم بابت این قضیه،
چون فعلا راجع به تصمیمم اونقدر مطمئن نیستم که خانواده م رو در جریان بذارم و این منو نگران میکنه که اگه مشکلی پیش بیاد اصلا نمیخوام خانواده م در جریان ارتباط ما باشن..
تقریبا با این اتفاق اعتمادم کمتر شده و الان دودلم برای ادامه..
بنظر شما چطوری علت رو بهش بگم، نمیخوام بابت این قضیه حساسیت نشون بدم، اینم تاکید کنم که ایشون فوق العاده آدم منطقی و محترمی هستن ولی این سیو کردن شماره تمام انگیزه م رو برای ادامه ازم گرفته..
اگه ممکنه راهنماییم کنید، ممنون میشم