به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 41
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    قصد شما اینه خواهر نامزدتون رو محکوم کنیم ! درسته ؟
    همه که گفتن رفتارش کاملا اشتباه بوده ، رفتارش تو عصبانیت در حد یه کودک بوده وقتی زورش به طرفش نمی رسه می ره سر مسائل شخصی طرف مقابلش !
    شما هم اگر بخواهید مثل اون رفتار کنید می شید یه کودک
    تصمیم با خودتونه
    سر و سنگین باهاش باشید کافی هست ! بی احترامی نکنید ، بد رفتاری نکنید ! فقط سر و سنگین

  2. 4 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (دوشنبه 15 آبان 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 14:50]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    442
    سطح
    8
    Points: 442, Level: 8
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    سارای عزیزم
    نمیدونم تا چه حد به من و بقیه دوستان اعتماد داری اما من هم در دوران نامزدیم با خواهر شوهرم که یک سال از خودم کوچکتر ه و متاهل و دارای فرزند بسیار مشکل داشتم
    به گونه ایی که علاوه بر توهین دست ب حسادت های بسیاری میزد به گونه ایی که حتی موقع خرید عقد او اول از من خریدشو با جیب شوهر من انجام میداد و بعد هم به دنبالش بد بیراه به من فکرشو بکن اون زمان من چه حسی داشتم اما حتی یه کلمه از دهنم بیرون نیومد هر زمان هم که وسیله ایی خرید به جای اخم و ناراحتی در انتخاب بهش کمک کردم همین شد که خودش شرمنده شد و امد معذرت خواهی؟
    من تو رو کاملا در ک میکنم و میدانم او محکوم است اما راه حل تو رفتار متقابل نیست باور کن نیست
    چون باعث میشه نقطه ضعف تو دستش بیاد و فردا که سر خونه و زندگی خودت رفتی هر روز میخواد به همین روش ارامشت رو بهم بزنه
    موفق باشی

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 13:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    436
    سطح
    8
    Points: 436, Level: 8
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    99

    تشکرشده 111 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط نارگیس
    سارای عزیزم
    نمیدونم تا چه حد به من و بقیه دوستان اعتماد داری اما من هم در دوران نامزدیم با خواهر شوهرم که یک سال از خودم کوچکتر ه و متاهل و دارای فرزند بسیار مشکل داشتم
    به گونه ایی که علاوه بر توهین دست ب حسادت های بسیاری میزد به گونه ایی که حتی موقع خرید عقد او اول از من خریدشو با جیب شوهر من انجام میداد و بعد هم به دنبالش بد بیراه به من فکرشو بکن اون زمان من چه حسی داشتم اما حتی یه کلمه از دهنم بیرون نیومد هر زمان هم که وسیله ایی خرید به جای اخم و ناراحتی در انتخاب بهش کمک کردم همین شد که خودش شرمنده شد و امد معذرت خواهی؟
    من تو رو کاملا در ک میکنم و میدانم او محکوم است اما راه حل تو رفتار متقابل نیست باور کن نیست
    چون باعث میشه نقطه ضعف تو دستش بیاد و فردا که سر خونه و زندگی خودت رفتی هر روز میخواد به همین روش ارامشت رو بهم بزنه
    موفق باشی
    نارگيس عزيزم مرسي
    ازت 2تا سوال دارم
    چطوري ميتونستي اين همه آروم باشي و با آرامش برخورد كني؟
    واكنش همسرت چي بود در مقابل رفتاراي خواهرش نسبت به شما؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط داود.ت
    قصد شما اینه خواهر نامزدتون رو محکوم کنیم ! درسته ؟
    همه که گفتن رفتارش کاملا اشتباه بوده ، رفتارش تو عصبانیت در حد یه کودک بوده وقتی زورش به طرفش نمی رسه می ره سر مسائل شخصی طرف مقابلش !
    شما هم اگر بخواهید مثل اون رفتار کنید می شید یه کودک
    تصمیم با خودتونه
    سر و سنگین باهاش باشید کافی هست ! بی احترامی نکنید ، بد رفتاری نکنید ! فقط سر و سنگین

    شما كاملا درست گفتين
    دلم ميخواد رفتارم طوري باشه كه ديگه اين مسايل تكرار نشه

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 آذر 91 [ 14:37]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    247
    سطح
    4
    Points: 247, Level: 4
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 29 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara1367
    من اينجا اومدم تا از شما دوستان كمك بخوام اما...................
    سلام
    جواب شما واضح هستش و تمامی دوستان هم اشاره کردند.
    شما باید بگذرید از این قضیه.(با کمی فکر کردن می تونید )
    اگر می تونید بریزید تو خودتون و صداتون هم در نیاد که آستانه تحمل آدم که سر بیاد بصورت خیلی بدی میزنه بیرون و نتیجه خوبی نداره.
    بهترین کار بیخیال بودن هستش.(نه اینکه مثل سیب زمینی باشیم بلکه بعضی وقت ها آدم باید بتونه از این گوش بشونوه و از گوش دیگه بده بیرون و خودش رو بزنه به نشنیدن! این بزرگی آدم رو میرسونه.)
    این مساله اصلا مساله مهمی نیست.شما دارید زیاد به این قضیه فکر می کنید و مساله رو برای خودتون بزرگ می کنید. پیشنهاد میشه خودتون رو به کارهای دیگه مشغول کنید.
    نیروی فکریتون رو روی مساله های مهمتر زندگیتون متمرکز کنید.

    موفق و پیروز باشید

  6. 2 کاربر از پست مفید anonymous تشکرکرده اند .

    anonymous (یکشنبه 14 آبان 91)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 13:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    436
    سطح
    8
    Points: 436, Level: 8
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    99

    تشکرشده 111 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    anonymousعزيز ممنونم
    منم ميخوام همين كار انجام بدم فقط دلم نميخواد كه اين تكرار بشه
    بخاطر اون نه بخاطر خودمه كه فقط ميخوام از اين حالت خارج بشم

  8. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 آذر 91 [ 14:37]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    247
    سطح
    4
    Points: 247, Level: 4
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 29 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara1367
    anonymousعزيز ممنونم
    منم ميخوام همين كار انجام بدم فقط دلم نميخواد كه اين تكرار بشه
    بخاطر اون نه بخاطر خودمه كه فقط ميخوام از اين حالت خارج بشم
    شما رو خودتون کار کنید زودتر و بهتر نتیجه می گیرید.(چون هنوز اول راه هستید و سنی ندارید به راحتی می تونید این کار رو انجام بدید.) .توی زندگی آیندتون مسلما بازهم چنین شرایطی (حالا با شدت کمتر یا بیشتر) پیش خواهد آمد و شما باید راه حل برخورد با چنین مسائلی رو فرا بگیرید.

    باید بدونیم که تو زندگی همیشه خودمون رو با شرایط وفق بدیم راحت تر است از اینکه بخوایم شرایط رو با خودمون وفق بدیم.

    موفق و پیروز باشیم.


  9. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 13:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    436
    سطح
    8
    Points: 436, Level: 8
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    99

    تشکرشده 111 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط anonymous
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara1367
    anonymousعزيز ممنونم
    منم ميخوام همين كار انجام بدم فقط دلم نميخواد كه اين تكرار بشه
    بخاطر اون نه بخاطر خودمه كه فقط ميخوام از اين حالت خارج بشم
    شما رو خودتون کار کنید زودتر و بهتر نتیجه می گیرید.(چون هنوز اول راه هستید و سنی ندارید به راحتی می تونید این کار رو انجام بدید.) .توی زندگی آیندتون مسلما بازهم چنین شرایطی (حالا با شدت کمتر یا بیشتر) پیش خواهد آمد و شما باید راه حل برخورد با چنین مسائلی رو فرا بگیرید.

    باید بدونیم که تو زندگی همیشه خودمون رو با شرایط وفق بدیم راحت تر است از اینکه بخوایم شرایط رو با خودمون وفق بدیم.

    موفق و پیروز باشیم.

    شما اينكارو تو زندگيتون انجام دادين؟اگه آره نتيجه گرفتين؟سوالم خصوصيه ميدونم اما براي كمك به خودم پرسيدم
    بسيار از همراهيتون ممنونم

  10. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 آذر 91 [ 14:37]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    247
    سطح
    4
    Points: 247, Level: 4
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 29 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط sara1367
    شما اينكارو تو زندگيتون انجام دادين؟اگه آره نتيجه گرفتين؟سوالم خصوصيه ميدونم اما براي كمك به خودم پرسيدم
    بسيار از همراهيتون ممنونم
    این جوابی که من اینجا بهتون میدم به عنوان تجربه یا راهنمایی برای من و امثال من (همه) مسئولیت میاره.پس نباید راهی رو که تجربه نکردم و یا حداقل اشتباه یا درست بودنش رو نمی دونم به دوستان پیشنهاد بدم.چون پام گیر میشه!
    البته که انجام دادم.
    البته که جواب میده.
    به طور معجزه آسایی جواب خواهد داد. البته باید به خوبی بتونید پیاده سازی کنید و امکان سنجی کنید در شرایط مختلف.
    برای مثال توی مساله گذشت بعضی جاها سر مسائلی که اصلا مهم نیست و تاثیری مثبتی توی زنگیتون نداره میشه گذشت کرد.(با این کار شخصیت خودتون رشد میکنه در حالی که هیچ چیز هم از دست ندادید)
    خیلی جاهای دیگه گذشت جایز نیست و اگر بخشش صورت بگیره نتیجه خیلی بدتری میده.
    باید کمی بیشتر توی زندگی تامل کرد تا موقعش رو به دست آورد.(کار آسونی نیست. با تجربه به دست میاد و بهاش هم سنگین میتونه باشه).البته مشورت با آدم های بی طرف و خیر خواه هم می تونه به شدت مشکل گشا و موثر باشه.

    موفق و پیروز باشید

  11. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 13:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    436
    سطح
    8
    Points: 436, Level: 8
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    99

    تشکرشده 111 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟

    از همه كسايي كه راهنماييم كردم ممنونم

    يه سوال از همه عزيزان دارم
    با خانواده همسرتون چطور كنار مياين؟منظورم وقتي شرايط خوب نيس.......

  12. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 13:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-13
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    436
    سطح
    8
    Points: 436, Level: 8
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    99

    تشکرشده 111 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم و خواهرش دعواشون شد، اما خواهرش بی دلیل به من توهین کرد،حس بدی دارم ، چه کنم؟



 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سردی نسبت به همدیگر و دعواهای گاه و بیگاه (آقای sci منو یادتون میاد؟؟)
    توسط رایحه عشق در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 خرداد 97, 04:15
  2. با کار اشتباهی که کردم چه کنم ؟ (دادن کادوی تولد به همکار خانم و عواقب آن)
    توسط مهدی سبز95 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 تیر 94, 16:03
  3. همه فامیل و خانواده شوهرم ااز ما توقعات بی جا دارند و دخالت میکنند و شوهرم هیچ کار جز دعوا با من نمیکند.
    توسط sidni در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 خرداد 93, 23:48
  4. دعوا با خواهر شوهر به خاطر دخالت و توهین های بیش از حد اون به من
    توسط maria_smile در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 خرداد 92, 20:36
  5. دعوا با خانواده زنم بر سر توقعاتشون از من
    توسط mehrdad399 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 00:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.