به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 اردیبهشت 93 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,981
    سطح
    26
    Points: 1,981, Level: 26
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    439

    تشکرشده 527 در 189 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: قهرکردن شوهرم

    سلام
    به نظر من بهتره شما قبل دادگاه رفتن باهاش صحبت کنید .
    باهاش بیرون قرار بزار و ببینش
    و باهاش منطقی صحبت کن
    نباید میزاشتی کار به دادگاه بکشه
    به جا یتعهد دادن ازش بپری که از کدوم رفتار هات خوشش نمیاد و بگو سعی می کنی درستش کنی اما ازش بخواه که اون هم در این امر کمکت کنه تا بشی همسر مورد علاقش
    مردها خیلی غرور دارن غرورشون رو بشکونی عشقشون رو سر می برن .
    به نظرم گریه بچه باعث دعوا نشه من حس می کنم که کامل تعریف نرکدی احتمال میدم اون وقتی گفته چرا گریه می کنه شما پرخاش کردی یا به طعنه گفتی بلدی بیا خودت نگه دار درسته ؟
    در هر حال باهاش قبل رفتن به دادگاه حرف بزن نزار کار به اونجا ها بکشه

  2. 2 کاربر از پست مفید sare jo0on تشکرکرده اند .

    sare jo0on (دوشنبه 06 آذر 91)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهرکردن شوهرم


    خب دلیل گریه بچتون چی بود؟

    ایشون به فرزندتون علاقه مند هست یا نه؟

    عکس العمل شما چی بود؟

    الان که احضاریه اومده شما چی کار کردین؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده است .

    gole kaghazi (دوشنبه 06 آذر 91)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 دی 91 [ 13:29]
    تاریخ عضویت
    1391-8-30
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    227
    سطح
    4
    Points: 227, Level: 4
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهرکردن شوهرم

    هیچی خوابش نمی اومد و میخواست که باهاش بازی کنم و اون چون خسته و خواب بود عصبی شد از گریه بچه .
    بچه رو خیلی دوست داره .
    هیچی بچه رو ساکت کردم و خواباندمش. البته بچه چون از دعوا و دادو بیداد ترسیده بود زود خوابش برد.

    هیچ کاری نکردم و منتظرم ببینم چی میشه.

  6. کاربر روبرو از پست مفید Momojibo تشکرکرده است .

    Momojibo (یکشنبه 05 آذر 91)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهرکردن شوهرم


    دوست نداری قبل از اینکه دادگاه بهت بگه احضاریه برای چیه از خودش بپرسی؟

    بهش بگو نامه احضاریه اومده، دلم می خواد بدونم دلیلش چیه؟ اگه حرفی تو دلته بیا و تو خلوت به خودم بگو...

    معمولاً آدمایی که بیش تر قهر می کنن به خاطر اینه که اون حس توجه رو دریافت نمی کنن، حالا که همسر شما این شکلیه کار شما یکم سخت تره می شه، سیاست زنانتون رو به کار بگیرین

    مثال میزنم:
    وقتی بچتون گریه می کنه، فرزندتون رو از اتاق ببرین بیرون و آروم جوری که همسرتون بشنوه به بچتون بگین: آخه وقتی بابات خوابه چرا بیدارش می کنی، اون که از صبح داره برا ما زحمت می کشه حالا که اومده بکم استراحت کنه تو با گریه بیدارش می کنین.... کلاً به در بگین که دیوار بشنوه؛

    شما به تنهایی از پس حل این مشکل برمیاین نیازی به دادگاه نیست، این رو به همسرتون هم ابلاغ کنین.

  8. 2 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (دوشنبه 06 آذر 91)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 15 دی 91 [ 13:29]
    تاریخ عضویت
    1391-8-30
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    227
    سطح
    4
    Points: 227, Level: 4
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهرکردن شوهرم

    مشکل من اینه که اون نمیاد دنبال من خونه بابام ... اون میگه خودت برگرد و من میگم باید بیای دنبالم.
    الان مشکل اینه.......................................... .............................. شاید احمقانه باشه ولی من نیاز دارم که اون یک کمی نازمو بخره. کاری که تاحالا نکرده.
    اون همیشه اینجوووووری به اهدافش رسیده الان نباید جوووور دیگه ای جلوش بایستم که بفهمه که اینجووری نمیتونه به خاسته هاش برسه؟؟؟!!!
    اگر اون غرور داره منم دارم و الان حساااااابی گل کرده.

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    298
    امتیاز
    2,164
    سطح
    28
    Points: 2,164, Level: 28
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    1,619

    تشکرشده 1,636 در 313 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهرکردن شوهرم


    مسئله هیجی جز همون لجبازیه نیست!!!

    پیشنهاد من اینه که یه قدم شما برین... یه قدمم ایشون

    الانم که شهر به خاطر شام غریبان پر دسته و هیئت و نمی تونین بگین ناامنه؛
    برای اینکه غرورتون پیش خانوادتون هم حفظ بشه بگین میرم هیئت، بعداً ار خونتون زنگ بزنین که همسرم اومد دنبالم برگشت خونه.

    بعد بهش بگین من تا اینجای راه رو اومدم؛ دلم می خواد بقیش رو تو بیای دنبالم... (یکم خودت رو براش لوس کن دیگه!) بگو هم این بچه هم دل من داره بهونت رو می گیره و دلمون می خواد فقط فقط با تو برگردیم خونه!!!

    فکر کنم بیشتر از این توضیح بدم منو دستگیر کنن... خودت بلدی دیگه باقی راه رو برو ولی نذار کار به فردا و دادگاه برسه...

    به کوچولو این غرور رو بذاری کنار همه چی حله

  11. 3 کاربر از پست مفید gole kaghazi تشکرکرده اند .

    gole kaghazi (دوشنبه 06 آذر 91)

  12. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 شهریور 97 [ 12:01]
    تاریخ عضویت
    1391-8-09
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    4,694
    سطح
    43
    Points: 4,694, Level: 43
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قهرکردن شوهرم

    سلام.دوست عزیز.منم مشکل تو رو دارم و شوهرم مدام قهر میکنه.قهرهای طولانی الان 2 ماه و نیمه که با من قهره.

    هر وقت تو رو اذیت میکنه اصلا قهر نکن برو خونه مامان و بابات.تو خونه خودت بمون. اگه ناراحته اون باید بره نه تو.

    به نظر من مردایی مثل شوهر من و تو مرد نیستن.مسولیت پذیر نیستن ونمیگن مسولیت یه زن که تو اجتماع کسی رو نداره به عهدشونه رو دارن.


    این جور مردا فقط به فکر خودشون هستند حاضر به گذشت نیستند.به نظر من تو نباید مهریه ات رو میبخشیدی.اصلا حق نداره این کار رو باهات بکنه که مهرت رو ببخشی.

    ببین اگه واقعا میخوادت پاش وایستا و تغییرش بده منظورم اخلافش هست ولی اگه میبینی نمیخواد تو رو و اینجوری میکنه که اذیتت کنه که از زندگیش بری بیرون.پس آروم و بدون کوچیک کردن خودت اینکار رو بکن.



    امیدوارم خدا به ما صبر بده.برا تحمل همچین مردایی.

  13. کاربر روبرو از پست مفید lili_2012 تشکرکرده است .

    lili_2012 (جمعه 15 دی 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم خیلی شکاکه به هر موضوعی شک می کند
    توسط نشاط زندگی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 خرداد 95, 12:31
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 12 اردیبهشت 93, 10:32
  3. از کسانی که به نوعی شاغلند کمک می خوام
    توسط movafaghiyat در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 مهر 90, 18:43
  4. عشق.../؟/؟/ (شروعی در تحریف عشق)
    توسط حسین پور در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اردیبهشت 88, 20:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.