سلام دوست عزیزم.. درکت میکنم کاملا که چقدر سخته و میدونم درگیره ذهن و فکرت ولی بدون این قضیه خیلی زود برات حل میشه ( کمتر از یه ماه )
من داستانت رو کامل نخوندم ولی چون یه جورایی خودمم درگیر این مسایل بودم بهت یه توصیه جدی دارم...
جون هر کسی دوست داری تو اینترنت دل به کسی نبند .. دل به این اشنایی ها نبند .. ازت برادرانه میخوام.
همش دروغ و نیرنگ توشه.. اگه صادق ترین هم باشین هر دو بازم چیزایی از هم پنهان میمونه که وقتی نزدیک تر میشین به هم تازه میفهمین اشتباه بزرگی کردین. عاجزانه ازت خواهش میکنم به این دوستی ها بها نده.







که شاید یه روز دوباره بیاد سراغت؟یا بهتره از راهی که یه مشاوری میگفت بصورت کم کم و طی یه زمان بندی خاص(مثلا یه ساعات خاصی از روز رو به اون فکر کنید و در یک تایم معین.بعد از یه مدت دفعات فکر کردن وتایم هر نوبت رو کاهش بدیم تا برسه به صفر)

علاقه مندی ها (Bookmarks)