شما به همسرتون بیشتر محبت کنین و دلشو بدست بیارید
با غر زدن به همسرتون رو اعصابش راه میرید و یواش یواش دلسرد میشه ازتون
بهتره بهش محبت کنین تا دوباره روزهای خوشتون برگرده و همون دوتا مرغ عشق بشین که قبلا بودن
شما به خانوادتون محبت کنین ولی تا زمانی که سو استفاده نکردن ازتون و وقتی میبینین که رفت و امد با خانوادتون باعث ناراحتی خودتون و همسرتون میشه و تاثیر بدی داره رفت و آمدتون رو کمتر کنین باهاشون تا تو زندگی آرامش داشته اشین





ره عزیزم کارت درسته خیلی وقتا خودمون راه درستو می دونیم فقط باید بقیه یه تلنگر بهمون بزنن که به خودمون بیایم

:o

علاقه مندی ها (Bookmarks)