سلام.من قدرتونو ندونستم.
خيلي كمكم كردين.
تازماني كه شاد نيستم نميام تا اذيتتون نكنم.
خدانگهدار.
تشکرشده 911 در 430 پست
سلام.من قدرتونو ندونستم.
خيلي كمكم كردين.
تازماني كه شاد نيستم نميام تا اذيتتون نكنم.
خدانگهدار.
shapoor (شنبه 01 تیر 92), ویدا@ (جمعه 31 خرداد 92), میشل (دوشنبه 03 تیر 92), مسافر زمان (جمعه 31 خرداد 92), بابک 1369 (جمعه 31 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)