مشاوره های تلفنی تهران هم بد نیستند بهتر از هیچ کاری نکردنه .. در هر صورت این اقا برای خودش هم شده مجبوره که مشکلات کودکیش و پرخاشگریش رو حل کنه و این تنها با روان درمانی حضوری حل میشه
تشکرشده 202 در 83 پست
مشاوره های تلفنی تهران هم بد نیستند بهتر از هیچ کاری نکردنه .. در هر صورت این اقا برای خودش هم شده مجبوره که مشکلات کودکیش و پرخاشگریش رو حل کنه و این تنها با روان درمانی حضوری حل میشه
تشکرشده 150 در 70 پست
هر كسي سه تا من داره من كودك كه احساسيه من والد كه حمايتكر وسرزنشكره ومن عقلاني كه منطقيه همسر شما به نظر من بيشتر از من والد استفاىده ميكنن با من والد نميشه برخورد كرد وارتباط داشت اين ارتباط موثر وكوش بدين راههاي خوبي ميكه كه جلوي برخاشكري وميكيره وميشه شما با درست برخورد كردن يا ايشون رو احساسي يا عقلاني كنين وبعد حرف بزنين هيج كس نمي تونه با من والد ارتباط برقرار كنه ادماي برخاشكر وبايد با درايت اروم كرد
الهه آذر (شنبه 15 تیر 92)
تشکرشده 148 در 68 پست
کسی درباره مشاوره های تلفنی تو تهران آگاهی داره؟ممنون میشم کمکم کنین
تشکرشده 43 در 18 پست
سلام خانمی
تو نت سرچ کنی، "مراکز مشاوره تلفنی" ( حدودا ساعتی 60 هزارتومان در قبض تلفن) براتون میاد
من سال گذشته از این شماره استفاده کردم، مشاور خوبی بود9092301919 و شماره مشاور 3280 بود در روزهای فرد (خانم صالحیان بود هرچند نامشان را نباید ذکر میکردند اما بنده اصرار کردم)
شاید الان تغییر کرده باشه، نمی دانم
شماره مشاوره رایگان دانشگاه تهران هم هست، 66962377
موفق باشی![]()
الهه آذر (شنبه 15 تیر 92)
تشکرشده 148 در 68 پست
[quote=رها92;278648]سلام خانمی
تو نت سرچ کنی، "مراکز مشاوره تلفنی" ( حدودا ساعتی 60 هزارتومان در قبض تلفن) براتون میاد
من سال گذشته از این شماره استفاده کردم، مشاور خوبی بود9092301919 و شماره مشاور 3280 بود در روزهای فرد (خانم صالحیان بود هرچند نامشان را نباید ذکر میکردند اما بنده اصرار کردم)
شاید الان تغییر کرده باشه، نمی دانم
شماره مشاوره رایگان دانشگاه تهران هم هست، 66962377
موفق باشی[/quoteممنونم عزیزم.خیلی لطف کردی...
البته انقد ذهنم آشفته اس که اصلا نمیدونم از کجا و چجوری مشکلاتمو شروع کنم و از مشاور کمک بخوام.مثل یه کلاف سر در گمم.خودمم نمیدونم مشکل اصلیم کدومه.همه مشکلاتم تو همدیگه گره خوردذن وگنده و گنده تر شدن.ایکاش کارشناسای تالار کمک میکردن.متاسفانه هیچ وقت به تاپیکم سر نزدن
تشکرشده 148 در 68 پست
من از سایت تنظیم خانواده هم کمک گرفتم اما بهم گفتن حتما باید من و همسرم حضوری مشاوره بگیریم اون حتی حاضر به صحبت درباره این موضوع و سایر مشکلاتمون نیست مشاور که دیگه جای خود داره....
از طرفی تو تاپیک قبلیم دوستان بهم پیشنهاد دادند در خصوص حل مسائل جنسیتون به همسرت نامه هم ننویس چون غرورش خدشه دار میشه...یکی بهم بگه من چیکار کنم؟؟؟؟مستقیم که نمیتونم..نامه هم ننویسم...مشاور هم که فرض محاله....همینطور بشینم و بیشتر شدن فاصلمون رو نگاه کنم.هر وقت هم خودمو به بیخیالی میزنم بیشتر از یه هفته دووم نمیارم دوباره ذهنم میره سمت مشکلاتم و اذیت میشم.هربار خودم رو سرگرم میکنم که یادم بره چقدر زندگی و رابطم خالی و پوچه اما دوباره حس اولیه برمیگرده...حتی اگه تو کاری هم موفق باشم تا وقتی احساسم اینهمه درب و داغونه چه کنم؟
تشکرشده 148 در 68 پست
چرا اینجا خبری از همدردی نیست؟
تشکرشده 1,508 در 444 پست
تاپیک شما واقعیت تلخی داره خانم الهه آذر عزیز، بجز من اینجا بقیه با جملات قشنگشون از تلخی ها فرار می کنند
تشکرشده 148 در 68 پست
توجیه عزیز بخدا خودمم موندم.نمیدونم دیگه چیکار کنم.دیشب رفتم سراغ لب تاپم...رفتم سراغ هیستوریش .حالم بهم خورد حتی حق ندارم بگم چرا ؟؟...داغونم بخدا.اگه ذره ای خودم مقصر نبودم دلم نمیسوخت.بخدا واسه این زندگی از همه لحاظش همه کار کردم..میدونی تو خونواده ثروتمند بزرگ شی و بدون حتی یک هدیه(خدا شاهده حتی یک هدیه)و مراسم و خرید بیای سر خونه و زندگیت یعنی چی؟میدونی همیشه از خواسته هات بزنی.همیشه برا شوهرت حاضر و در دسترس باشی و بعدش بی تفاوتیهاشو تحمل کنی یعنی چی؟دوران عقدمون بخاطر اینکه نیازهاشو همیشه براورده کنم حتی ملاحظه مامان و بابامم نمیکردم.همیشه به خواسته هاش تن دادم.الان که ازم سیر شده همه چیو از یاد برده.انقد تو این زندگی عذاب کشیدم که گاهی خودمم باورم نمیشه که این منم؟؟ من کجا و سر و صورت کبود کجا؟؟؟من و تحقیرهای مدام تو جمع دوست و آشنا کجا؟
دلم از دست خدا هم گرفته...من سر ازدواجم با خودش معامله کردم و قرار مدارامو گذاشتم.بهش گفتم مادیات نمیخوام.ظاهر و خونواده باکلاس برام مهم نیست.فقط انسانیت و مردونگی...که متاسفانه هیچ کدومش رو ندیدم. از اینکه پول رو ملاک قرار ندادم پشیمون نیستما.اینا رو میگم که بگم مثل خیلی دخترها پی مادیات نبودم.میخواستم ازدواج سالمی داشته باشم.
از همه جا رونده شدم که اومدم اینجا اما کسی کمکم نکرد.فقط گفتن سیاست داشته باش.بهش محبت کن و...
نمیدونم چرا تو همدردی تاپیکها از طرف مدیران بصورت گزینشی و سلیقه ای پیگیری و جواب داده میشه
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
الهه آذر (دوشنبه 24 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)