به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 42
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط asemani نمایش پست ها
    سلام برادر بی وفا
    تبریک میگم بابت عقدت
    راهی که مهراد گفت عالیه .
    ببین شما این خط فعلیت رو بکن خط کاری . یه خط دیگه ام بگیر مخصوص خانواده . به خانمت هم بگو با هر دو خط می تونه باهات تماس بگیره . اما وقتی می رسی خونه اون خط کاری رو خاموش کن و به خانمت هم بگو میخوام وقتی پیش توام فقط فکرم پیش تو باشه .


    سلام خدمت خواهر عزیز

    تشکر می کنم ازت بخاطر تبریکت و قدر دانی بی شمار ازت بخاطر کمک های زیادی که به من کردی چه شما و چه تموم دوستانم

    خانوم توجیه از شما هم تشکر می کنم ممنون


    اسمونی عزیز خواهر عزیزم تو دیگه چرا؟
    بابا خودت که دختر هستی و جنس خودتو بهتر می شناسی من اگه خط دیگه بگیرم بعدش بیام خونه خاموشش کنم خودت بودی شک نمی کردی؟؟؟؟
    اصلا نمی شه اینکارو کنم یعنی فکرش هم غلطه اونم به نظر من
    شاید درست نباشه بگم یه خانوم نمی تونه احساس یه اقا رو درک کنه تا حدودی
    ولی من می خوام کاری کنم تا اونا بفهمن بابا من متاهلم نمی تونم کاری کنم

    من واقعا خیلی کارام محدود شده مثلا بیشتر اوقات تو تابستون می رفتم با دوستان گردش خارج شهر الان باور کن از وقتی که با این خانوم اشنا شدم دور اینارو خط قرمز کشیدم اونم خودم وگرنه کسی نمی تونه به من بگه چی کنم چب نکنم خودتم از خلقیات بنده تا حدودی اشنایی داری ولی اینجوریاست خواهر


    بازم خیلی خوشحال شدم خواهر جان

  2. #12
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    در تاپیکهای قبلیت دوستان هشدار این وضعیت را به شما داده بودند ، اما شما روی رویه خودت با همکارانت پافشاری داشتی

    و درست می دونستی و اعتقاد داشتی مشکلی ایجاد نمی کند چون شما منظور و نیت بدی نداری .... اما غافل بودی از اینکه

    یک طرف ماجرا شما و نیت خوب و بی منظوریتون هستید ... طرف دیگر ماجرا تحت کنترل شما نیست ...

    در هرحال این وضعیت نتیجه نگرش و روش خود شماست و تا شما نگرش و روشتون را عوض نکنید انتظار تغییر در رویه دیگران با

    خودتون نداشته باشید . دلایلتون برای اینکه با همکارانتون در این مورد قاطع رفتار نکنید وبه آنها نگویید جز در موارد خیلی ضروری

    کاری اجازه تماس و اس زدن ندارند منطقی و قانع کننده نیست .

    ضمناً به این هم توجه داشته باشید که مراجع برای مشاور تعیین نمی کند که چی به من نگویید و چه توصیه ای نکنید و ....

    مشاور هرچه که صلاح مراجع باشد به او خواهد گفت و هرنسخه ای که برای سلامت او لازم باشد می پیچد و کاری به خوش

    آمدن یا نیامدن و اعصاب داشتن یا نداشتن مراجع ندارد .

    شما اگر به پزشک مراجعه کنی برای او تعیین میکنی که چه چیزهایی را حق نداری برای من تجویز کنی ؟؟؟

    نمونه ای از توصیه های دوستان در تاپیکهای قبلی را برایتان قرار می دهم و نگرش و نوع برخورد خودتان را.... در واقع اگر به

    راهنمایی های قبلی مراجعه کنید جواب سئوال اکنون خود را از درون آنها در می آوری .

    شما نیاز به تغییر رویه و نگرش داری



    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها

    بهتره که خنده و شوخی و خوب و خوش بودنهات رو متوجه خانومت کنی، و این سرد بازی و دیکتاتور بازی رو ببری سمت خانومهای شرکت ات.


    نقل قول نوشته اصلی توسط آدرین نمایش پست ها



    سلام.در مورد سوالی که پرسیدین من یه بار جواب داده بودم .که مثلا برای تبریک توی شرکت تبریک رو اعلام کنید وشما که میگید شوخ هستید میتونید با زبان طنز به کارمندا اعلام کنید که :دوستان وهمکاران گرامی !همونطور که میدونید من ازدواج کردم ومشغله هام دوبرابر شده پس وقت اس ام اس خوندنو اس ام اس دادن رو جز در موارد کاری ندارم ولطف بزرگی میکنید اگه با بنده همکاری کنید.
    و وقتی پیش هم هستید اگر زنگ زدن گوشی رو بدید بهش تا اون صحبت کنه ومثلا بگه چند دقیقه دیگه تماس بگیرید الان وقت ندارن.
    نامزد منم همینکارو میکرد البته من بهش شک نداشتم ولی اون از اول خودش اینجوری بود وگوشیش در دسترس من بود.والان من اصلا توجهی نمیکنم.برای یه مناسبتم یه همکاراش بهش اس زد واون مناسبت رو با عقدمون رو تبریک گفت.نامزدمم واسه من خوندش .منم گفتم نمیخواد تو جوابشو بدی خودش میفهمه که تو الان ازدواج کردی وشرایطت تغییر کرده .اونم همینکارو کرد واون خانمم ناراحت نشد الانم اگر مساله کاری باشه اس میزنه ولی نامزدمم خیلی رسمی جوابشو میده.ا


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها


    با کارمندام هم مثل یک دوست برخورد می کنم تا یک مدیر


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها

    اخه من هر جور فکر می کنم که کارمندام بنده خدا ها نیت بدی ندارن چه از اس ام اس یا چه زنگ زدن من نمی تونم با اینا برخورد کنم زشته اخه



    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها

    من با اون فامیل هام بزرگ شدم از کوچیکی بخاطر همین مثل خواهر واقعی من هستن و دوسشون دارم بخاطر همین صمیمی هستیم خیلی زیاد هم هستیم
    خانوم اسمونی هم مثل خواهرم می مونه
    نصیحت هم نکنید می دونم چه چیز درسته چه چیز نادرسته من موضوع تاپیک هم مشکلی بود که باهاش مواجه شدم در ضمن به دوستانی که فکر می کنن چطوری با اون خانوم دیروز حرف زدم باید بگم که:



    شوهرای مردم هر غلطی می کنن حرفی نمی زنن ما که منظوری نداریم و با روی خوش برخورد می کنیم همه سمت ما جبهه می گیرن

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی وفا نمایش پست ها

    من باید بگم که من با هرکسی با هر زنی با هر دختری گرم و خوب برخورد می کنم صرفا جهت احترام ولی با طرف صمیمی نمی شم

    اون افرادی که میگی همشون مثل خواهرای منن و نمی تونم باهاشون سرد برخورد کنم در مورد کارمندامم باهاشون گرم و مهربونم نه خشک و نه زیاد صمیمی اونا هم کاملا متشخصانه برخورد می کنن و منم به همینطور
    من طبع گرمی دارم و نمی تونم شخصییتمو عوض کنم و بشم ادمی که سلام کردنشم بلد نیست و همش گوشه گیر و منزوی باشم


    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها

    بعدش هم ما اگه توی این سایت به شما نصیحت نکینم پس چیکار کنیم؟

    ما کارمون همینه که از روی نوشتار شما و ادبیات شما و لابلای حرفهایی که میزنید و داستانهایی که تعریف میکند و نیز برخوردتون با اعضای خود همین تالار، پی به زوایای شخصیت مراجع ببریم (در حد وسع این فضای مجازی) و اون رو برای مراجع روشن کنیم و کمک کنیم نقاط مثبت و ضعف خودش رو بشناسه و با ارائه راهکاری که میدهیم قصدمان این است که انشا الله بتونیم کمک کنیم تغییرات مثبتی را برای موفقیت در زندگی و تعاملاتش با دیگران تجربه کند.

    سعه صدری که نسبت به پستهای اعضا در این تاپیک نشان میدهید، تمرین بسیار خوبی است برای مدیریت مشکل عصبانیت اتون. شما هم که مدیریت خوندید. پس بسم الله.

    ***و اما در مورد اصراری که بر درست بودن رابطه گرم با خانمها دارید و نیز اصراری که بر بی منظور بودنتون دارید عرض کنم که قبول! بابا همه ما دیگه دربست قبول کردیم که شما هیچ نیت شری ندارید و ذاتا هم آدم خونگرمی هستید. ولی لازمه که حد و حدود رابطه با خانمها رو مشخص کنید. بخصوص الان که در شرف ازدواج هم هستید و خانمتان هم این نوع برخوردهای شما را نمی پسندند.

    اما اگر نمیتوانید بپذیرید که این رفتار شما اشکال دارد، و اگر مصرانه بر شکل رابطه تان با خانمهای نامحرم پا فشاری دارید، پس حتما حتما توصیه سیمین دخت و مدیر گرامی را لطفا اجرا کنید. یعنی اینکه در مقابل خانمتان با خانمهای شرکت همینطور که همیشه رفتار میکنید گرم خوش و بش داشته باشید و به خانمتون هم خیلی صریح بگید که من همینم که هستم و دست از این رفتارم قرار نیست بردارم.

    پای بقیه ماجرا هم بایستید!





  3. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (شنبه 23 شهریور 92), khaleghezey (شنبه 08 شهریور 93), mohammad6599 (پنجشنبه 07 شهریور 92), toojih (دوشنبه 04 شهریور 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 04 شهریور 92), نوروزیان. (دوشنبه 04 شهریور 92), آبان دخت (دوشنبه 04 شهریور 92), بالهای صداقت (دوشنبه 27 آبان 92)

  4. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرااد نمایش پست ها
    دوست عزیز تو یه تاپیکی جناب مدیر همدردی توصیه می کنن که حتما باید شما طرف مقابلتون رو مطمین کنین که هیچ خبری نیس. یعنی این الان وظیفه شماس

    خانم بی دل تو همون تاپیک هم نطرات خوبی دارن. یکی از کاربرا می گف همسر من پیامها رو بلند م یخونه تا من رو مطمین کنه خبر ینیس.

    اون تاپیک خ در مورد مشکل شما صادق نیس اما حرفای مدیر همدردی و بی دل خ خوبه! به نظرم بدردت می خوره

    در کل خ براشفته نشو تا پیام می اد و سعی نکن پنهان کنی تا خانمت حساس تر شه . به نظرم از نگرانیهات به خانمت بگو بدونه شما هم واقعا دوس نداری.


    سه سوال یعنی شما نمی تونی فقط تا ساعات اداری گوشیت رو روشن بزاری و بقیه ساعاتی که مال خانواده ای خاموش کنی؟

    نه نمی تونم

  5. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 07:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-30
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    301
    سطح
    6
    Points: 301, Level: 6
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 84 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مساله شما قابل حله و جای نگرانی نیست...


    1. داشتن خط دوم رو همانطور که خودتون اشاره کردین فراموش کنید چون باعث بروز مشکلات جدید توی زندگیتون میشه. (سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن...)
    2. جواب اس.ام.اس های کارمندانتون رو به هیچ وجه ندید(چه کاری چه غیر کاری). اس.ام.اس فرستادن و دریافت کردن جزء غیر رسمی ترین نوع ارتباطه و لزومی نداره که بین مدیر و کارمند مرسوم باشه. این مساله رو به تجربه بهتون میگم چون من در یک وزارت خانه بزرگ شاغل هستم و با بسیاری از مدیران ارشد این مملکت رابطه کاری دارم (تازه شماره منزل این افراد و خانواده هاشون هم موجوده تا در مواقع خیلی خاص تماس بگیریم)و اصلا چنین برنامه هایی مرسوم نیست و خط دوم و سوم و چهارم هم ندارن و اگر هم به علت تماس های مکرر داشته باشن هم کاریه هم خانوادگی...
    اگر همکارانتون تماسی با شما دارن فقط باید تماس تلفنی و کاری باشه و مدیریت این مساله هم دست خودتونه؛ تماس های کاری رو پاسخ بدین و اگر همکارانتون تماسی گرفت که به کار مرتبط نبود تماس رو کوتاه کنید که جای امیدواری برای طرف باقی نمونه. اگر برای حل مسائل کاری اس.ام.اس میدن ازشون بخواین که به جای اس.ام.اس تماس بگیرن تا کارشون زودتر راه بیفته.(ممکنه در نوشته هاشون گفتار محترمانه رو رعایت نکنن و از الفاظ دوستانه استفاده کنند که خودتون دیگه میدونید نتیجه چی میشه...البته با امید به اینکه شما خودتون این امر رو رعایت میکنین).
    3. به هیچ وجه در منزل تلفنتون رو خاموش نکنید(در واقع صورت مساله رو پاک نکنید) چون این مساله هم شبه برانگیز میشه، اما جواب تماس های همکاران خانم رو در ساعتی که در کنار خانواده هستین ندید. بعد از مدتی خودشون یاد میگیرن که نباید تماس بگیرن و به قوانین زندگی شما احترام میزارن. نباید به دیگران اجازه بدیم وارد حریم خصوصی ما بشن. این ما هستیم که رفتار دوستانه و در گفتارهای روزمره خودمون قوانین حاکم بر زندیگیمون رو به دیگران یادآوری میکنیم. لازم نیست بی ادبانه رفتار کنیم و تذکر مستقیم(در برخی موارد تذکر مستقیم هم لازمه) بدیم.
    4. وقتی میرید منزل تلفنتون رو جای مشخصی بگذارید و با خودتون این و اونور نبرید(البته ممکنه شما از این دسته افراد نباشید که مثل کپسول اکسیژن تلفنشون رو با خودشون حمل میکنن) حالا چهارتا تماس و چند تا اس.ام.اس هم جواب ندین یا اگر لازم بود دیر جواب بدین اتفاقی نمی افته.. اگر شما به تلفنتون زیاد توجه نکنید و یا از خانمتون هم بخواین که ببینن کی داره زنگ میزنه حساسیت ایشون هم کم میشه و به جایی میرسه که ایشون اصلا حوصله نگاه کردن به تلفن شما رو هم ندارن و اون موقعیه که شما تونستین خوب اعتماد سازی کنین....
    ویرایش توسط آبان دخت : دوشنبه 04 شهریور 92 در ساعت 13:00

  6. 6 کاربر از پست مفید آبان دخت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 08 شهریور 93), sara 65 (دوشنبه 04 شهریور 92), tamanaye man (یکشنبه 17 شهریور 92), toojih (دوشنبه 04 شهریور 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 04 شهریور 92), بالهای صداقت (دوشنبه 27 آبان 92)

  7. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    با سلام

    در تاپیکهای قبلیت دوستان هشدار این وضعیت را به شما داده بودند ، اما شما روی رویه خودت با همکارانت پافشاری داشتی

    و درست می دونستی و اعتقاد داشتی مشکلی ایجاد نمی کند چون شما منظور و نیت بدی نداری .... اما غافل بودی از اینکه

    یک طرف ماجرا شما و نیت خوب و بی منظوریتون هستید ... طرف دیگر ماجرا تحت کنترل مشا نیست ...

    در هرحال این وضعیت نتیجه نگرش و روش خود شماست و تا شما نگرش و روشتون را عوض نکنید انتظار تغییر در رویه دیگران با

    خودتون نداشته باشید . دلایلتون برای اینکه با همکارانتون در این مورد قاطع رفتار نکنید وبه آنها نگویید جز در موارد خیلی ضروری

    کاری اجازه تماس و اس زدن ندارند منطقی و قانع کننده نیست .

    ضمناض به این هم توجه داشته باشید که مراجع برای مشاور تعیین نمی کند که چی به من نگویید و چه توصیه ای نکنید و ....

    مشاور هرچه که صلاح مراجع باشد به او خواهد گفت و هرنسخه ای که برای سلامت او لازم باشد می پیچد و کاری به خوش

    آمدن یا نیامدن و اعصاب داشتن یا نداشتن مراجع ندارد .

    شما اگر به پزشک مراجعه کنی برای او تعیین میکنی که چهع چیزهایی را حق نداری برای من تجویز کنی ؟؟؟

    نمونه ای از توصیه های دوستان در تاپیکهای قبلی را برایتان قرار می دهم و نگرش و نوع برخورد خودتان را.... در واقع اگر به

    راهنمایی های قبلی مراجعه کنید جواب سئوال اکنون خود را از درون آنها در می آوری .

    شما نیاز به تغییر رویه و نگرش داری


    مرسی از اینکه اومدی دیدی بر تاپیک من داشتی
    ولی من می خوام بدونم چه دلیلی داره و داشته که شما سخنان اون دوستی رو که برام نظرشو که به قول خودش قصد کمک رو داشت بیان کردید؟



    من در تحیر این موضوع موندم که چرا یه فردی اونم از نوع مذکر میاد اینجا برای حل مشکلش یا پیشگیری مشکلش همه ی این گونه افراد جبهه می گیرند سرش؟


    http://www.hamdardi.net/thread-29849.html


    این تاپیک مربوط به نمی دونم خیانت عاطفی یه خانوم به اقاشه حالا نمی دونم درسته یا خیر

    یا هر تاپیک دیگری که منتهی به هر جور ببخشید ببخشید کثافت کاری میشه رو دوستان باهاش همدردی می کنن ولی یکی که هیچ گونه زشتی در اعمالش دیده نمی شه ولی چون به مزاجش سازگار نیست و اینا تموم کار هاشو به رخش می کشندو می کوبن سرش چرا ؟
    چون اون فرد یه مرد هستش و احتمال خیانت و بد بینی از سوی یه مرد 1000% و زن فرشته اسمونی هستش و مختص زندگی درسته ؟
    قطعا هم درسته



    بارها به خودم گفتم که اینجا تاپیکی نزنم و نظاره گر تاپیک های دوستان باشم ولی هر بار میام تاپیکی می زنم تا با نظرات شما راه رو از بیراه تشخیص بدم و فاجعه ای پیش نیاد و اینگونه برخورد می کنید


    واقعا احساس تاسف دارم برای اینگونه افراد

    دوستان عزیز تشکر می کنم ارتون بابت پیغام هاتون ولی فکر کنم گاهی اوقات ادم با فکر خودش مسئله رو پیش ببره بهتر باشه تا همفکری ایجاد شه

    تشکر

  8. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    toojih (دوشنبه 04 شهریور 92)

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    بی وفای عزیز، من پست قبلی رو که برات فرستادم بدون شناخت قبلی از شما بود. اینرو هم اولش بگم که یک آقا هستم نه خانم!

    عجب آدم باحالی هستی. خوشم اومد. فکر کنم حالا تا حدودی متوجه شدم چی داری میگی. بعید میدونم تو اینجا دنبال جواب سوالت باشی چون

    معمایی که شما مطرح کردی مثل این معما می مونه که چطور میشه یک کسی از توی اتاق بیاد بیرون بدون اینکه از در یا پنجره بیاد بیرون یا دیوار و سقفی

    رو خراب کنه در ضمن تونل هم نمیتونه حفر کنه!

    البته درکت میکنم. شما هم احتمالا مثل من حوصله ات سر میره می یای اینجا کمی دور هم باشیم و حال کنیم. در ضمن اینو لازم میدونم بگم که من هم مثل

    خودت مدیر یک قسمتی هستم. اگه موافق باشی بگذریم از جواب این سوالت. من هم مثل تو زیاد با نحوه برخوردها توی این انجمن راضی نیستم. ول کن اعصاب

    خودت رو خراب نکن.

    کجا کار میکنی بی وفا جان؟ کارت چی هست؟ مدیر چند نفری؟ اینطور که از نوشته هات برداشت کردم احتمالا باید زیاد باشند. خوشحال میشم باهم بیشتر آشنا بشیم.

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 مهر 92 [ 21:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-15
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    191
    سطح
    3
    Points: 191, Level: 3
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 29 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ممکنه نظرم تکراری باشه ، قبلش عذرخواهی میکنم .
    به هیچ عنوان جواب پیام همکاراتون رو ندید ( کاری یا غیرکاری )
    نگرانی تون رو بروز ندین و آشفته نباشین .
    اجازه بدین بعضی از پیام هاتون رو همسرتون باز کنه .
    در محیط کار سنگین تر از قبل برخورد کنید تا متوجه بشن ( دلیلی نداره بخاطر رفتار بقیه زندگی شما تلخ بشه ، پس در صورت لزوم باید مستقیم گوشزد کنید . )

    امیدوارم موفق باشید

  11. 2 کاربر از پست مفید خانوم خونه تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 08 شهریور 93), بی وفا (دوشنبه 04 شهریور 92)

  12. #18
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای بی وفا به نظر من مشکل شما از اینجا شروع شد که دوست ندارید واقعا مدیر باشید. خودتان گفتید دوست دارید ( یک دوست ) باشید تا یک مدیر.
    اما شما که سمت مدیریتی قبول کرده اید باید ( یک مدیر ) باشید. بله شما یک مدیر واقعی باشید و مدیریت کنید.
    می دانید این سمت ها همان قدر که خوب است اگر درست نقش خود را ایفا نکنید آسیب زننده می شود.
    شما باید به خاطر منافع ( کاری و سوده دهی بیشتر ) به خاطر منافع ( خانوادگی خودتان ) و به خاطر افزایش کارآیی کارمندانتان و منافع ( ارتقا و پیشرفت شغلی ) از نقش دوست بیرون بیایید و ( جناب مدیر ) باشید.

    پیشنهاد من به شما این است که کتاب های مدیریتی را مطالعه کنید و مدیریت خود را تغییر دهید. مدیر بودن یک حسن است و یک افتخار پس واقعا مدیر باشید و احساس گناه نکنید و فکر نکنید وظیفه دارید( دوست کارمندان ) باشید. شما وظیفه ات مدیریت شرکت و حفظ منافع اقتصادی زیردستان و بالادستانتان است. این یک وظیفه بسیار مهم و یک افتخار است.

  13. 3 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    del (شنبه 23 شهریور 92), khaleghezey (شنبه 08 شهریور 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 04 شهریور 92)

  14. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خانوم خونه نمایش پست ها
    سلام
    ممکنه نظرم تکراری باشه ، قبلش عذرخواهی میکنم .
    1:به هیچ عنوان جواب پیام همکاراتون رو ندید ( کاری یا غیرکاری )
    2:نگرانی تون رو بروز ندین و آشفته نباشین .
    3:اجازه بدین بعضی از پیام هاتون رو همسرتون باز کنه .
    4:در محیط کار سنگین تر از قبل برخورد کنید تا متوجه بشن ( دلیلی نداره بخاطر رفتار بقیه زندگی شما تلخ بشه ، پس در صورت لزوم باید مستقیم گوشزد کنید . )

    امیدوارم موفق باشید

    با عرض سلام خدمت خانوم خونه

    نمی خواستم چیزی بنویسم ولی بخاطر احترام متقابلی که از سوی بنده برای شما واجبه نوشتم


    جواب تک تک مباحث و سوالات شما رو براتون می نویسم


    جواب شماره 1:

    من اگه به هیچ یک از اس ام اس های این افراد چه در مواقع اداری و غیر اداری جواب ندهم برام مشکل ایجاد میشه

    اگر در زمان اداری جواب ندم چه تماس که بیشتر تماس هستش خدای نکرده برای من یا شرکتم که یک شرکت دولتی هستش و وابسته به موسسات بیمه کل کشور میشه
    مشکلی پیش بیاد بازرس میاد امار این مشکل و در میاره بعد منشی میگه من به این اقا تماس گرفتم ایشون جواب ندادن و .....این حالا نادیده می گیریم و درصد وقوعش خیلی پایینه

    ولی در زمان غیر اداری با من تماس بگیرن مجبورن یا باید خاموش کنم یا اینکه بزارم رو سایلنت درسته؟
    ولی شما با خانوم من در ارتباط نیستین این خانوم من میگم رو من خیلی حساسه یعنی بی نهایت من خودم تا به این سن اینگونه افراد رو به چشم ندیده بودم گله ای ندارم خیلی هم دوس دارم این اخلاقو خیلی اما نمی خوام ناراحتش کنم خوشم نمیاد ازار بدمش یه حس دوس داشتنه نمی دونم درکم می کنی یا نه پس با ابن کار هم مورد ایجاد کردن شک میشه


    جواب سوال 2:
    نگران نیستم ولی از داخل چرا ولی در ظاهر نه و این وهم رعایت می کنم

    جواب سوال 3:

    باید متذکر بشم که اگر این افرادی که ذکر کردم اس ام اسی بدن با احترام می دن و خواهش و لطفا درش بکار رفته و ممکنه هر کی بخونه هیچ گونه دلخوری پیش نیاد ولی از اون جهتی که خانوم من حساسه بازم به مشکل بر می خورم
    می دونم داری می گی این مارو کشت از بس گفت حساس حساس
    می دونم ولی نمی دونم شما در زمان اشنایی من و خانومم که یکی از همکارام زنگ زد ایشون فهمیدن و پای در کفش کردن که شماره همشونو پاک کنم و منم یکم عصبی شدم و..
    از این رو میگم نمی شه وگرنه من راضی هستم


    جواب سوال 4:

    من در محیط کارم مثل دوست برخورد می کنم نه یک ادم ببخشید دلقک
    این و برای دوستان عزیز در تاپیک اخیر بنده هم گفتم که رفتار من طبیعی هستش رفتار اون کارمندام هم همینطور و خودم اگه ببینم فراتر از یه رفتار عادی داره میشه برخورد می کنم

  15. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    خانوم خونه (دوشنبه 04 شهریور 92)

  16. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    بی وفا خب برای شرکت یه خط تلفن همراه بگیر که پیام های کاری رو با اون برات بفرستن
    تماس ها هم که خب باید از خط کاری شرکت باشه
    به کارمندا هم بگو در مواقع اومدن بازرس و .... با خط ثابت کاری شرکت باهات تماس بگیرن که بدونی حیاتیه و باید جواب بدی.

    ببین اینکه مثلا منشی برمی داره با گوشی خودش بهت زنگ می زنه برای کار اداری خب صورت خوشی نداره

    اما اگه خانمت با این روش هم مخالفت داشته باشه که دیگه من نمی دونم باید چی گفت
    چون تو همون مباحث خواستگاری هم بهت گفتم که مراقب باش دختر زیاد حساس و بدبینی نباشه .

  17. کاربر روبرو از پست مفید asemani تشکرکرده است .

    بی وفا (سه شنبه 05 شهریور 92)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من زیادی سختگیرم؟؟
    توسط homan74 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 13:03
  2. چطور عزت نفسمو زیاد کنم ؟؟
    توسط پریا 66 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 17:47
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 23 خرداد 94, 17:22
  4. مشکل ازدواج با اختلاف قد زیاد؟؟
    توسط انتظارسبز در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مرداد 93, 10:50
  5. آیا سطح تحصیلات در ازدواج از اهمیت زیادی برخورداره؟؟
    توسط m_eros در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 آبان 92, 14:47

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.