منم با مدیر جان موافقم.
گزینه 1 بهترین موقع است. چون هر کی با یکی ازدواج میکنه چه پسر چه دختر پای یه خانواده میاد جلو نه فقط طرف مقابل.
شما اول باید از طرف خاناوده اکی بشید تا با پسرشون هم زندگی آروم و خوبی داشته باشید.
تشکرشده 793 در 374 پست
منم با مدیر جان موافقم.
گزینه 1 بهترین موقع است. چون هر کی با یکی ازدواج میکنه چه پسر چه دختر پای یه خانواده میاد جلو نه فقط طرف مقابل.
شما اول باید از طرف خاناوده اکی بشید تا با پسرشون هم زندگی آروم و خوبی داشته باشید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)