به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 19:08]
    تاریخ عضویت
    1392-10-26
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    24
    سطح
    1
    Points: 24, Level: 1
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    11

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با کسی که منو دوست داره ازدواج کنم؟

    سلام
    من بیست و چهار سال از عمرم میگذره و به نظر خونواده و دوستانم وقتشه که ازدواج کنم. خودم هم فکر نمی کنم بچه باشم.
    یه خواهر کوچیکتر هم دارم که می دونم دوست داره ازدواج کنه اما به خاطر من بحثش رو پیش نمی کشه. البته من مشکلی ندارم اما حدس میزنم فکر می کنه من ناراحت میشم، یا مردم چی میگن، مخالفت مادرم و...
    پدر و مادرم آدمای تحصیل کرده ای هستن و همیشه هوامو دارن. وضع مالیمون تقریبا خوبه. خودم هم ظاهرم بد نیست. با اینحال به شدت درونگرا و تا حدی خجالتیم. زیاد اجتماعی نیستم و شاید در کل دو سه تا دوست صمیمی بیشتر نداشته باشم. خلاصه اینکه اگر قرار باشه بین بیرون رفتن با دوستانم و حضور در مهمونی ها و... یا تنها توی خونه نشستن و کتاب خوندن یکی رو انتخاب کنم، صددرصد دومی رو ترجیح میدم. نتیجه اینکه خواستگارای زیادی نداشتم.
    حالا میرم سراغ مسئله اصلی. پسری هست که می دونم سالهاست به من علاقه داره و بارها به روشهای مختلفی (بیشتر از طریق واسطه) عنوان کردن و یکبار هم به خواستگاری غیر رسمیشون جواب منفی دادم که گفتن صبر می کنن تا نظرم عوض شه. من نه علاقه ای بهش دارم نه ازش بدم میاد. اگر با معیارهای معمول جامعه در نظر بگیریم، وضع مالی پدر من بهتره، تحصیلات پدر و مادر من و سطح دانشگاهی که خودم توش درس خوندم خیلی بالاتره، من خودساخته ترم و استقلال بیشتری تو زندگیم دارم. اما چیزی که برام مهمه تفاوت دیدگاهها و سبک فکری ماست. به نظرم هیچ وجه اشتراکی نداریم. من به ادبیات و موسیقی علاقه دارم و اوقات بیکاریم توی گالری های هنری میگذره. ایشون فقط کارای منو دوست داره با اینکه اصلا ازشون سر در نمیاره. من به زور از جام تکون میخورم و از سوسک هم میترسم؛ ایشون عاشق رالی و پاراگلایدر و بانجی جامپینگ (خودشونو با طناب میبندن بعد ار ارتفاع میپرن) و اینجورکارهاست... ما هیچ گفت و گوی مشترکی با هم نداریم مگر اینکه بخوایم ادب رو رعایت کنیم (به عبارتی ایشون خودشونو با حرفای من تطبیق بدن و من وقتی راجع به مباحث مورد علاقش صحبت می کنن گوش بدم.)
    الان موندم چیکار کنم. منم مثل هر دختری دلم میخواد با عشق ازدواج کنم اما می دونم خیلی کم احتمال داره این اتفاق بیفته به خصوص که زیادی منطقی ام. پس وقتی قرار نیست عاشق طرفم باشم بهتر نیست با کسی ازدواج کنم که اون عاشق منه تا حداقل بتونه اخلاقای خاصم رو تحمل کنه؟
    اون پسر خوبیه، حقش نیست با زنی ازدواج کنه که اون زن عاشقانه دوستش داشته باشه؟
    ویرایش توسط only star : پنجشنبه 26 دی 92 در ساعت 22:29


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کسی رو دوست دارم که نباید اون رو دوست داشته باشم
    توسط ahmad_reza در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 دی 91, 02:34
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  3. +با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 15:18
  4. با کسی دوست شدم که دوست دیگه ای داره
    توسط nazi_145 در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 87, 15:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.