به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 بهمن 92 [ 22:31]
    تاریخ عضویت
    1392-11-04
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    15
    سطح
    1
    Points: 15, Level: 1
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Unhappy بدجوری گرفتار شدم کمکم کنید


    راستش قضیه از اونجایی شروع شد که :
    یه دختری بود تو کلاسمون،ترم اول با یکی از پسرامون دوست شد،اینا تو این مدت خیلی همو میخاستن،دست تو دست هم،همش نو کلاس کنار هم مینشستن،طوری شد که کل دانشگاه اینارو به اسم هم میشناختن!!
    تا اینکه ترم سوم اینا به هم زدن و دیگه باهم نبودن! منِ دیوانه ام نمیدونم چه خریتی کردم اومدم به این دختره پیشنهادِ دوستی دادم!!!
    خلاصه باهم دوست شدیم،و الان تا الان که ترم 6 هستیم باهمیم!حدود یک سال و نیمه!
    تو این مدت تو رابطمون بالا و پایین زیاد داشتیم،دعوا زیاد کردیم ولی واقعا همو دوست داشتیم،الآنم داریم!!... اینطوری شد که بعداز یه مدت قرارگذاشتیم باهم بمونیم تا ازدواج کنیم!هردومون قبول کردیم
    راستش من پسر جلفی نیستم و اتفاقا خیلی ام مدهبی ام،ولی اون لحظه شیطان رفت تو جلدم!
    اون دخترم خداییش دختر خوبیه،خیلی از خصوصیتای خوبُ داره،ولی من بهش بی اعتمادم
    من الان فهمیدم که دوس دارم زنم چادری باشه،دوس دارم خانوم باشه،زیاد مو نزاره بیرون...ذاتا دختر مقید و با خدایی باشه نه اینکه به خاطر ((من)) نماز بخونه یا زیارن عاشورا بخونه یا...نمیدونم!!
    میدونم اشتباه از منم بوده،و شاید بیشتر اشتباه از من بوده
    حالا من مطمعنم که ما به درد هم نمیخوریم،هرچند که اون خیلی به من علاقه داره(آخه خداییش مشکل خاصی ندارم،باایمانم،اهل هیچ چی نیستم،خانواده دارم،تحصیل کردم و ...)... و یه جوری میخوام ای رابطه رو تموم کنم
    به نطر شما من چیکار کنم؟خیلی درموندم
    با اینکه 3ترم هنوز از درسمون مونده و چشممون به هم میخوره
    خواهش میکنم کمکم کنید

  2. کاربر روبرو از پست مفید soheil123 تشکرکرده است .

    noamooz (شنبه 02 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.