سلام به همه دوستان همدردی
من با خواستگارم مدت یک سال بود که آشنا شده بودیم تقریبا شش ماهی هست که به قطعیت رسیدیم که میتونیم با هم ازدواج کنیم و ایشون خانواده اش رو در جریان گذاشت و من هم به مادر و خواهرم گفتم و مخالفتی نبود اما من چون مدت آشنایی امون طولانی بود یه کم مردد بودم که نکنه این طولانی شدن یه جورایی باعث وابستگی امون شده و دوست داشتن نباشه و بنابراین طبق نظر مشاوران از این اقا خواستم سه ماه این رابطه متوقف بشه و سر یه ساعت و یه روز که تعیین کردیم اگه باز هم مایل بودیم به هم زنگ بزنیم و اونوقت دیگه رسما اقدام کنن .
حالا چند تا سوال برام پیش اومده اول اینکه کار درستی کردم؟
دوم اینکه تو این مدت من باید بهشون فکر نکنم و فکرم رو مشغول کارهای دیگه بکنم یا باید توی ذهنم همه ویژگی ها رو مرور کنم و درواقع بفهمم با خودم چند چندم؟
و اگر به این نتیجه رسیدم که واقعا انتخابم درست بنوده چطوری باید بعد این مدت بهشون بگم که فکر نکنن سر کار بودن؟
سوالی بود در خدمتم