به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام شیدا جان
    راست میگی شما
    این همه باج دادن و پول توجیبی هم در ضعیفتر کردن خواهر من خیلی تاثیر داره
    حتما با پدرم صحبت میکنم. ممنون

    به این نتیجه رسیدم که خواهر من اعتماد به نفسش پایینه
    میخوام از بقیه درخواست کنم که قابلیتهاشو بیشتر بیان کنن و شانش رو پیش همه بالا ببرن که قدر خودشو بیشتر بدونه و کمی تامل کنه که این آقا با این شرایط شایسته اش نیست.

    من یه فکری تو ذهنم هست و اونم اینه که درصد زیادی از خانومها که در متاهلی میرن سراغ دوست پسر - یه مدلهایی شبیه خواهر منن که از یه دوست پسر در مجردی مهر و محبت دیدند و وقتی رفتند سر زندگی شون و آزارهای شوهر و مشکلات متاهلی رو چشیدند دوباره یاد روزهای خوش و عشق مجردیشون افتادن و از راه به در شدند. اینی که گفتم در شرایطیه که با این آقا ازدواج نکنه و ما محدودش کنیم.

    الان این آقا لبخندشو به خواهرم نشون میده - دو روز دیگه اگه با هم ازدواج کردند با این وضعیت بی پولی و دودی بودن و آماری که از خواهر من داره مسلما زندگی خوبی نخواهد ساخت و زجرهای خواهرم شروع میشه

    بله این مسئله من رو افسرده میکنه . فکر میکنم اگه دوران عقدم تموم شه و برم خونه ی خودم از این مسائل و حواشی راحت شم. انشالله خدا روزی همسرم رو زیاد کنه تا بتونم برم و کمتر درگیر این مسائل بشم.

  2. 3 کاربر از پست مفید aye تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (پنجشنبه 06 شهریور 93)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    دوستانی که وضعیت مشابهی داشتند و خودشون یا اعضای خانوادشون رو تونستند از این ورطه نجات بدن لطفا کمک کنن
    واقعا نیاز دارم

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 03:02]
    تاریخ عضویت
    1392-7-01
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    7,129
    سطح
    55
    Points: 7,129, Level: 55
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 89 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    متاسفانه شما به صحبتهای دوستان توجه نکردید و دوباره حرف خودتونو میزنین
    شما میخواید مسیر زندگیه یه آدم 25 ساله رو به کلی عوض کنین؟! محاله
    اونچه که آلان به عنوان خواهرتون جلوتون هست نتیجه ی برایند رفتار و کردار و نوع تربیت عملی یک عمر هست که الان شده خواهرتون اونوقت شما میخواین ظرف یه مدت کوتاه همه چی رو از این رو به اون رو کنین اونم با صحبت و نصیحت؟
    شما گفتید که یه خانواده ی مذهبی هستید در عین حال برادرتون کتکشون زده! کجای اینکار توی مذهب هست؟
    کجای مذهب گفته شما حق دارین برای یه ادم 25 ساله تصمیم بگیرید؟!
    البته علت حقیقی نگرانیتون رو اینجا بروز دادین:
    حقیقتش من بیشتر از آبرو و آبروریزی و اتفاقات بد بین دختر پسر میترسم تا چیز دیگه ای.
    ببین اگه نگران آبرو و آبرو ریزی هستین پس منتظرش باشین و خودتونو براش آماده کنین
    روش تربیت خانوادگی در عمل منجر به این وضعیت شده و برای جبرانش شما و خانوادتون باید خودتونو اصلاح کنین اونوقت خود به خود اونم درست میشه، میتونین اینکار رو بکنین؟! اگه نه؛ پس انتظار تغییر اونو نداشته باشین
    اون موقع که خواهرتون در ابتدای دوران نوجوانیشون بودن شما وخانوادت باید به فکر رابطه تون باهاش بودید که نبودید حالا میخواید مثلا معجزه بشه؟
    البته درک میکنم چقدر به عنوان خواهر نگرانش هستید ولی روشتون کاملا اشتباه و بی فایده بلکه مضر و نتیجه ی عکس داره
    از فکرش بیاید بیرون و فقط در حد خودتون وارد بشین چون جز لجبازی بیشتر اون و غم و قصه بیشتر برای شما نتیجه ای نداره
    البته من یک پیشنهاد دارم اونم اینه که از طریق همون دوستاش که اطلاعات رو بهتون دادن بهش درمورد این پسر و کلا روابط دختر و پسر راهنماییش کنن البته کاملا نا محسوس که ابدا بویی نبرن که شما پشت قضیه هستین
    یه کار خوب هم میتونه معرفی این سایت بهش از طریق همون دوستش باشه تا خودش بیاد وتجربه کسب کنه و شاید حتی مشکلش رو مطرح کنه و راهنمایی بگیره
    باز هم میگم تمرکزتون رو ازش بردارین و فقط در حد خودتون دخالت کنین (دخالت نکین!)
    موفق باشید

  5. 3 کاربر از پست مفید mercury تشکرکرده اند .

    anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), aye (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)

  6. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    ببخشید من خیلی رک مینوسم.نوشتی خواهرت چندین بار با این آقا رفته خونشون و بعضی وقتها مادرش بوده که اونو برای دلخوشی خودت نوشتی.اگه اتفاقی افتاده باشه مطمئن باش توی این 5سال افتاده پس در این مورد کار از دستت اصلا و ابدا بر نمیاد.مخصوصا نوشتی پسره دروغ هم میگه و آبجی خودت هم اینجوری هستش

    شما توی دوران عقد هستید فکر نمیکنی داری با اینکارات باعث میشی شوهرت ازت فاصله بگیره؟اینو از همین الان دارم بهت اخطار میدم بعدا نیای بگی چرا هیچکس بهم نگفت.از همین الان بچسب دودستی به زندگی خودت اولویت اول زندگیت خودت باشی و شوهرت

    نوشتی کسی تجربه داره ما خانواده مان مذهبی و خدا را شکری از اینگونه روابط وجود نداره ولی در مورد ازدواج من یکی اینو متوجه شدم شما هرکاری هم انجام بدی در طرف مقابلت تاثیری نداره تا وقتی که خودش نخواد شما خودتم بکشی هیچ کاری نمیتوانی انجام بدی مطلقا هیچی فقط خودت را اذیت میکنی و زندگی خودت آسیب میبینه.

    با نوشته بانو شیدا کاملا موافقم:

    شما بهش همه جوره سرویس می دین تا پول تو جیبی یه پسر سیگاری ولگرد را بده؟ خب همین ساپورت ها را قطع کنید، پسره خودش ولش می کنه
    2حالت بیشتر نداره
    1.اینکه با خواهرتر ابطه جنسی داره یا معمولی یا بصورت کامل
    2.اینکه از نظر مالی بودن با خواهرت براش سود داره

    اینکه فکر کنی برای ازدواج باهاش مونده بزار کنار.خواهرت تصمیم گرفته با پسره بمونه خوب باهاش حرف بزن بهش بگو تصمیمت چیه میخوای باهاش بمونی یا میخوای ازش فاصله بگیری؟اگه خواست فاصله بگیره که کمکش کنید اگرم خواست بمونه خیلی جدی باهاش حرف بزن

    1.از نظر ملی دیگه مثل بقیه خانواده بهش نگاه میشه
    2.هر اتفاقی بیوفته خودش باید مسئولیت اشتباهش را قبول کنه
    بقول معروف هرکی خربزه میخوره پای لرزشم باید بمونه
    اینو بهتره با خواهرات چنتایی بشینین اول با زبان نرم باهاش حرف بزنید بعد اخطار بدید بعدش دیگه هیچ کاری باهاش نداشته باشید مطلقا هیچی..فردی که 25 سالشه فکر کنم اونقدر مستقل هست که خودش برای خودش تصمیم گیر یکنه و زندگی کنه.شما مسئول خوشبختی خودت و شوهرت هستی.بزار بزرگ بشه و یاد بگیره هر تصمیم براش عواقبی داره
    در مورد مسائل مالی خیلی محکم باهاش حرف بزنید و در صورت ادامه رابطه جدی برخورد کنید با پدرت جدی حرف بزنید با خواهرتان.اینجوری دیگه مطمئن باش رابطه ای که دارن مثل قبل باقی نیممونه ولی بعدش سرزنشش نکنید بزارید یه روزنه باشه که بتواند برگرده به خانواده.

    در مورد پسره احتمالا بقول معروف برای تیغ زدن خواهر شما باهاش دوست شده تا وقتی پول باشه اونم هس از اینجور پسرها زیاد توی دورو بر خودم دیدم.
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 17:48

  7. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    aye (دوشنبه 17 شهریور 93), سارا تم (سه شنبه 18 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام دیروز با خواهرم صحبت کردم
    خیلی مستقیم و رک
    میگه که دیگه با اون آقا ارتباطی نداره. و چندین ماهه که قطع کرده. ولی من خودم پرینت موبایلشو داشتم و مربوط به کمتر از یه ماه قبل بود
    و میگه چون من تفریح خاصی تو زندگیم نداشتم چرا باید بیرون عشق و حال نکنم
    میگه داداشای من خودشون کلی دوست دختر داشتن تو یه دوره ای پس حق ندارن به من گیر بدن. اگه چیزی بگن آمار خودشونو میدم.
    کلی هم گریه کرد.

    درباره ی بحث بکارت هم غیر مستقیم صحبت کردم و گفتم پرده ی خودم ارتجاعی بوده و شوهرم حتی با نامه ی سلامت پزشکی قانونی اذیتم کرد. تو هم برو که اگه اینجوری باشی از قبل آمادگی داشته باشی

    میگه خودم دارم میرم روانشناس. ولی روانشناسی که این خواهر من میره به نظرم چون حرفهای یه طرفه میشنوه بیشتر خواهرم رو تایید میکنه و به جای حرفهای منطقی حرفهای گنده گنده تحویلم میده یا داد میزنه!!!

    الان تکلیف من چیه دوستان؟ کار دیگه ای بایستی انجام بدم یا نه؟؟؟

  9. کاربر روبرو از پست مفید aye تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  10. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    خلاصه بهت بگم هرکسی مسئول زندگی خودشه چه خواهر چهب رادر چه پدر و چه مادر.
    شما به اندازه یه خواهر شاید بجرات بشه گفت بیشتر از یه خواهر وظیفه خودت را انجام دادی باقیشو بزار به عهده خودش این اونو که داری زندگیش و عمرش سپری میشه و زندگی خودشه اگه فکر میکنه لذت بردن اینجوری خوبه یا چون داداش های شما دوست دختر داشتن پس اونم باید دوست پسر داشته باشه!!!خوب بزار همین مسیر را طی کنه نتیجشم ببینه.

    شما سعی کنید فقط از نظر مالی به اندازه ای که لازم هستش بهش مبلغی پرداخت بشه نه بیشتر.
    شوربختانه بخاطر تفاوت سنی و اینکه بچه آرخ را خانواده یکم لوس میکنه نتیجش میشه که نسبت به بقیه فرزندان پرخاشگرتر عصبی تر با اعتماد بنفس کمتر و لجباز تر و تصمیمات آنی و احساسی.فکر کنم باید بزرگ بشه پس بزار خودش تصمیمشو بگیره

    شما سعی کن ارتباط خودت را تا جایی که به زندگی متاهلیت صدمه وارد نکنه(به این کلمه خوب دقت کن زندگی متاهلی که داری) تو الان یه همسر هستی و خانواده مستقل خودت را تشکیل دادی پس لطفا همه تمرکزت را مستقیم بزار روی خانواده خودت.ولی سعی کن ارتباطت را با خواهرت حفظ کنی تا در مواقع لازم بتوانی بهش کمک کنی
    هواست به شوهرت باشه اولویت اولت توی زندگیت خانواده خودته فراموش نکن اینو
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  11. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    aye (پنجشنبه 20 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 19 شهریور 93)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختری را دوست دارم که میدانم او قبلا پسری دیگر را دوست داشته، چیکار کنم؟
    توسط behroozoorheb در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 اردیبهشت 93, 06:42
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00
  4. +دخترها جواب بدین چه پسرهای رو دوست دارین
    توسط ramin2009 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 87, 16:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.