درود بانو
ببخشید من خیلی رک مینوسم.نوشتی خواهرت چندین بار با این آقا رفته خونشون و بعضی وقتها مادرش بوده که اونو برای دلخوشی خودت نوشتی.اگه اتفاقی افتاده باشه مطمئن باش توی این 5سال افتاده پس در این مورد کار از دستت اصلا و ابدا بر نمیاد.مخصوصا نوشتی پسره دروغ هم میگه و آبجی خودت هم اینجوری هستش
شما توی دوران عقد هستید فکر نمیکنی داری با اینکارات باعث میشی شوهرت ازت فاصله بگیره؟اینو از همین الان دارم بهت اخطار میدم بعدا نیای بگی چرا هیچکس بهم نگفت.از همین الان بچسب دودستی به زندگی خودت اولویت اول زندگیت خودت باشی و شوهرت
نوشتی کسی تجربه داره ما خانواده مان مذهبی و خدا را شکری از اینگونه روابط وجود نداره ولی در مورد ازدواج من یکی اینو متوجه شدم شما هرکاری هم انجام بدی در طرف مقابلت تاثیری نداره تا وقتی که خودش نخواد شما خودتم بکشی هیچ کاری نمیتوانی انجام بدی مطلقا هیچی فقط خودت را اذیت میکنی و زندگی خودت آسیب میبینه.
با نوشته بانو شیدا کاملا موافقم:
شما بهش همه جوره سرویس می دین تا پول تو جیبی یه پسر سیگاری ولگرد را بده؟ خب همین ساپورت ها را قطع کنید، پسره خودش ولش می کنه
2حالت بیشتر نداره
1.اینکه با خواهرتر ابطه جنسی داره یا معمولی یا بصورت کامل
2.اینکه از نظر مالی بودن با خواهرت براش سود داره
اینکه فکر کنی برای ازدواج باهاش مونده بزار کنار.خواهرت تصمیم گرفته با پسره بمونه خوب باهاش حرف بزن بهش بگو تصمیمت چیه میخوای باهاش بمونی یا میخوای ازش فاصله بگیری؟اگه خواست فاصله بگیره که کمکش کنید اگرم خواست بمونه خیلی جدی باهاش حرف بزن
1.از نظر ملی دیگه مثل بقیه خانواده بهش نگاه میشه
2.هر اتفاقی بیوفته خودش باید مسئولیت اشتباهش را قبول کنه
بقول معروف هرکی خربزه میخوره پای لرزشم باید بمونه
اینو بهتره با خواهرات چنتایی بشینین اول با زبان نرم باهاش حرف بزنید بعد اخطار بدید بعدش دیگه هیچ کاری باهاش نداشته باشید مطلقا هیچی..فردی که 25 سالشه فکر کنم اونقدر مستقل هست که خودش برای خودش تصمیم گیر یکنه و زندگی کنه.شما مسئول خوشبختی خودت و شوهرت هستی.بزار بزرگ بشه و یاد بگیره هر تصمیم براش عواقبی داره
در مورد مسائل مالی خیلی محکم باهاش حرف بزنید و در صورت ادامه رابطه جدی برخورد کنید با پدرت جدی حرف بزنید با خواهرتان.اینجوری دیگه مطمئن باش رابطه ای که دارن مثل قبل باقی نیممونه ولی بعدش سرزنشش نکنید بزارید یه روزنه باشه که بتواند برگرده به خانواده.
در مورد پسره احتمالا بقول معروف برای تیغ زدن خواهر شما باهاش دوست شده تا وقتی پول باشه اونم هس از اینجور پسرها زیاد توی دورو بر خودم دیدم.
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 17:48
علاقه مندی ها (Bookmarks)