به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    ممنون نکته جان.

    دوستان نظراتشون خوب و جالب بود.

    ببین دوست من، همین دخترای دبیرستانی که من و تو و کلی از آدمای دیگه رو میزارن تو جیب بغلی شون، از همه نظر این جوری نیستن. از بعضی نظر ها قبول دارم که این جوری ان ولی نه

    از همه جهت.

    مثلا اون دخترای درس خون و تلاش گرشون یکی هستن مثل تو، تو دوران دبیرستانت. اگه قبول نداری یه سر برو دبیرستان و ببین. بعد دقیقا میرن دانشگاه میشن مثل من و تو دخترای ساده

    ای که چشم و گوش بستن و تازه میخوان یاد بگیرن که تو جامعه چه مدلی رفتار کنن. اشتباهات زیادی میکنن، شکستای زیادی میخورن ولی در نهایت یاد میگیرن و خودشونو جمع و جور

    میکنن.

    ولی یه عده از دخترا که بابت شرایط شون ، از اول سیستم بزرگ شدنشون با من و تو فرق داره، به نظر میاد از من و تو بهتر عمل کردن و خوب اونا هم یه اشتباهاتی میکنن که بعضی

    هاشون جبران ناپذیره یا سخت میشه جبرانش کرد. نگو که اونا بهترینن. اونا فراتر از انسان نیستن و با تو زیاد فرق ندارن .

    ببین تو باید خیلی هم خدا رو شکر کنی که اشتباهاتی که کردی اونقدرا بزرگ و جبران ناپذیر نیست.

    اصلا میدونی چیه، اشتباه های آدما مثل زلزله می مونه، اگه زلزله های کوچیک نیاد و انرژی زمین آزاد نشه ، اونوقت این انرژی جمع میشه و به یه زلزله ی فاجعه برانگیز با تلفات زیاد منجر

    میشه، دوست من تو با هر اشتباهی که میکنی یه چیزی رو یاد میگیری درسته به ظاهر ضرر میکنی ولی واقعیت ماجرا اینه که تو باطن منفعتی بزرگ نصیبت میشه ، اما اگه بشینی یه جا و

    از ترس اینکه نکنه اشتباه کنم کاری انجام ندی و با کسی در ارتباط نباشی مطمئن باش نتایج افتضاح تر و افسردگی های طولانی تر و تاوان های سنگین تری باید پرداخت کنی.

    اما در مورد آقایون ، ببین دوست من، تو توی ذهن هیچ کسی نیستی، نمیدونی با پسری که داری باهاش صحبت میکنی آیا انسان سالمیه یا نه.

    آقایون هم در مورد تو همین نگاه رو دارن. مهم نیست که تو توی فکرت دختر سالمی هستی یا نه، مهم رفتار توئه. مهم اینه که تورو چه جوری میبینن. چه جوری تو جامعه ظاهر میشی.

    وقتی میبینی پسری تو ظاهر سالم رفتار نمیکنه، اصلا نباید به این فکر کنی که اون هم مثل منه ولی ظاهرش غلط اندازه. طبیعتا برای آقایون هم همین جوریه سعی کن در ظاهر رفتارت هم

    گویای قلب و طرز فکرت باشه.

    این اشتباه مخصوص تو نیست یه مثال روشنش اینه که یه آقا همسرش رو کتک میزنه و طبیعتا همسرش ازش متنفر میشه ، اون اقا حق رو به خودش میده که چرا من که این همه مهربونم

    و تو ذهنم همسرم رو دوست دارم، اما اون متوجه نیست!!!! اون اقا دچار اشتباه شده، مهم نیست توذهنش چیه مهم عملکرد اونه.

    تو هم باید این موضوع رو درک کنی و این همه نگی من که خوبم اونها انسانهای پلیدی ان.اول خوب به خودت نگاه کن بعد به مردم. با انصاف و خوب خودتو ببین. وقتی واقعا دیدی اشکال از تو

    نیست مجبور نیستی با یه فرد پلید هم صحبت بشی، دنبالت که نکردن!!! مگه آدم قحطیه!!!! این جوری آدم شناسی تو هم افزایش پیدا میکنه!!!

    تو هر شرایطی که هستی دیروز رو فراموش کن. امروز یه روز دیگه بود. فردا هم یه روز دیگه اس. هیچ روزی مثل هم نیست و هیچ لحظه ای ارزش تلف کردن نداره.

    موفق باشی

  2. 6 کاربر از پست مفید تیام تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 23 آبان 93), ammin (پنجشنبه 22 آبان 93), love less (پنجشنبه 22 آبان 93), mobin31080 (پنجشنبه 22 آبان 93), nokte (پنجشنبه 22 آبان 93), عشق آفرین (پنجشنبه 22 آبان 93)

  3. #12
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    اولا که هرجا نامی از زبان است ، نام love less می درخشد.
    یعنی چی؟ یعنی اگه زبان میخای بخونی کلاس ملاسو بیخیال ، لیسانس میسانسو بیخیال ، تاپیک بیکاری رو که زدم بخون. امیدوارم به دردت بخوره.

    در خصوص مدرک نرم افزارت :
    خب باید تو محیط دانشگاه ، از اساتید و دوستات استفاده می کردی و تمرین میکردی تا چیز یاد بگیری.
    اما الان هم دیر نشده.
    ببین به چی علاقه داری : وب ، دسکتاپ ، موبایل ، شبکه ، هوش مصنوعی ، سخت افزار ، امنیت یا ....
    یکی رو انتخاب کن و تا تهش برو.

    در مورد این که نگران یکی دوسال از دست رفته یا پشت کنکور موندنی :
    ببین یه زمانی میرسه که میگی فقط بشه ، زمانش مهم نیست ، یه سال بعد ، دوسال بعد ، 10 سال بعد. فقط بشه.
    پس بهتره زودتر به این مرحله خودت رو برسونی و از حسرت بیخودی دوری کنی و شروع کنی خودت رو بسازی.
    این اسون نیست اما شدنیه.
    شما یه الماسی ، اما نهفته در قعر کوه. خودت رو پیدا کن ، صیقل بده خودت رو (که خیلی دردناکه و سخت) و نهایتا گوهر وجودت رو به دنیای خودت نشون بده.

    موفق و موید
    ویرایش توسط love less : پنجشنبه 22 آبان 93 در ساعت 21:56

  4. 5 کاربر از پست مفید love less تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 23 آبان 93), ammin (پنجشنبه 22 آبان 93), nokte (پنجشنبه 22 آبان 93), بانوی آفتاب (جمعه 12 دی 93), تیام (پنجشنبه 22 آبان 93)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 دی 95 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1393-4-13
    نوشته ها
    79
    امتیاز
    2,879
    سطح
    32
    Points: 2,879, Level: 32
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 27.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    79

    تشکرشده 58 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    less love lessمحترم من دوتا سوال از شما دارم معنای نام کاربریتون چیه؟!
    دوم اینکه به نظرتون این زبان برای من درحال حاضر چه فایده مادی و معنوی داره؟ و منظورتون از ادامه دادن یه شاخه به صورت دانگشاهی هست یا این کلاس های اموزشگاه ها؟چون تمام چیزهایی که گفتین تو اموزشگاها هم یاد داده میشن

    یه سوال دیگه هم از هرکسی بتونه جواب بده دارم.الان این درسها که ماخوندیم به صورت عملی به چه درد ما یهوره؟ بجز اینکه کسیکه در برنامه نویسی کاری بلد باشه بقیه درسها رو ا برای چی خوندیم؟

    تیام. منظورت اینه که رفتار باید درست باشه قبلا من هم همینو قبول داشتم ولی همین یکسال فهمیدم اگه ظاهر ادم کاملا باحجاب و بی ارایش و بی الایش نباشه رفتارش هرچی باشه ادمها بهش توهین میکنن
    راستی من نگفتم مردا پلیدن من خوب.گفتم ادمها رو چه جوری بشناسم که البته اکثریت به اتفاق گفتن در برخورد اول نمیشه.ممنون تیام جان

  6. #14
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام نکته جان

    نقل قول نوشته اصلی توسط nokte نمایش پست ها
    less love lessمحترم من دوتا سوال از شما دارم معنای نام کاربریتون چیه؟!
    دوم اینکه به نظرتون این زبان برای من درحال حاضر چه فایده مادی و معنوی داره؟ و منظورتون از ادامه دادن یه شاخه به صورت دانگشاهی هست یا این کلاس های اموزشگاه ها؟چون تمام چیزهایی که گفتین تو اموزشگاها هم یاد داده میشن
    اولا که اینا شد سه تا سوال. نه دو تا !!!

    از اون جایی که جهانی در معنای نام کاربریم حیران مونده و درخواست های متعدد و بیشمار برای رمزگشایی معنای نام کاربریم شده ، بر ان شدیم تا بگشاییم دری از این معنا :
    اقا ما یه بار یه شکری خوردیم عاشق شدیم ، طوری که دنیا و اخرت ما اومد جلو چشامون ، البته جبر زمانه نذاشت مجنون به لیلی برسه(باعث شدی بغض کنم) ، ولی چنان چشمم ترسیده که گفتم برای مدتی بس طولانی دور عشق و علاقه و احساسات رو خط خواهم کشید تا به وقتش.لذا love less یعنی فارغ از عشق ، یا به عبارتی عشق ، کمتر.

    در مورد زبان به اندازه کافی در اون تاپیک گفتم. حالا شما فواید مادی و معنویش رو ضرب در صد کن تا بفهمی زبان رو. بیشتر از اون تاپیک نمیخام در موردش صحبت کنم.(خوندی تاپیک رو؟)
    نهایتا واسم مهم نیست شما کی هستی ، چه شاخه ای میخونی ، کجایی یا هرچی ، زبان بدجور به دردت میخوره . کاش بفهمن مردم اینو !!!

    درمورد ضرورت و لزوم یه سری از سر فصل های درسی ، بحثی طولانی وجود داره ، اما در کل خوبه همشون ، بخون لازمت میشه. گیر نده. (نهایتا باید تاپیک جدابزنی نه این که این تاپیک رو منحرف کنی)

    درمورد ادامه شاخه تخصصیت : ببین دانشگاه خوبه ، اموزشگاه خوبه ، اما هیچ کدوم خودت + اینترنت نمیشه. اما فقط یک شاخه و بس. اصول اولیه رو از استاد می پرسی بقیه راه رو خودت میری. یک راه ، تا تهش.

    موفق و موید

  7. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام ببخشید به تاپیک شما نامربوطه. از love less یه سوال دارم.اگر تجربه ایی دارید باید بگم من 5سالی زبانو اموزشگاهی خوندم اما مدرک ایلتس و تافل رو چون فعلا نیاز ندارم نرفتم دنبالش.از طرفی دوست دارم بدون کلاس رفتن زبانمو تقویت کنم و چیزایی که این مدت خوندمو یادم نره.شما پیشنهادی داری؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.