به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    آقای گل محترم
    خانومایی که بهت نصیحت می کنند که ازدواج کنید می دونند که برای یک مرد عملا در ازدواج هیچ حقی تعریف نشده! شما سنتون وتجربتون کمه.
    کسی اینجا به فکر شما نیست. همدرد شما نیست به اصطلاح! اینجا یک موسسه حمایت از حقوق خانومهاست. حقوق خانومها! تاپیکها رو بخونید تا باورتون بشه لحظه ای که پستی در جواب شما تایپ می شده کسی به این فکر نمی کرده که جلوی ضربه خوردنت رو بگیره.
    تو فقط برای اینکه بدونی یک خانوم واقعا چی می خواد باید دهها ارتباط داشته باشی. دوست دختر داری . آدم که نکشتی. از این تصورات ابلهانه خارج شو که دختره ضربه می خوره! دختر خانومها از من و شما وارد ترن عزیز دل من. اونا اگر یک خواستگار بهتر پیدا کنند جواب sms تو رو هم نمی دن.
    باهاشون باش . حتی اگر برای شناخت باشه.
    ببین ازدواج برای پایین تفسیر شده:"یک زن احتیاج به دوست-خونواده-آزادی-محبت-عشق- طلا و جواهر-لباس-مرد جنتلمن و یک سنگ صبور آروم داره. یک مرد به چی احتیاج داره .اصلا یک مردغلط کرده که به چیزی احتیاج داشته باشه. همین که زن گرفته کافیه."
    من دیگه دارم از این نوع نگرش خانومها بالا میارم.بعد هم می گن چرا مردها هوسباز شدن. چرا آقایون تعهد ندارن. 10% تعهد آقایون رو شما داشته باشید کافیه.

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    49
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    مزایا و معایب رو نسبت به ازدواج برای آقایون در پایین آوردم. خودت عاقل باش و بررسی کن:
    مزایا:
    1-شما مسئول برآوردن تمام نیازهای یک نفر نیستید.
    2-کسی شما رو بابت تک تک نداشته هاتون تحقیر نمی کنه و شایسته سرزنش نمی دونه.
    3-وقت شما-درآمد شما و زندگی شما مربوط به خودتونه اونطوری ازش استفاده می کنید که می خواید . شما هستید که برنامه ها رو مشخص می کنید.
    4-شما در ازدواج خلق شدید تا یک نفر رو خوشبخت کنید. این امر در مورد نفر مقابل شما صحت نداره
    5-ارتباط با خونواده شما در ازدواج باید قطع بشه. اگر نشه زندگی دردناکی رو تجربه خواهید کرد. در رابطه دوست دختر و دوست پسر اولویت با خونواده شماست.
    6-حضور یک رابطه که کنترلش دست شماست به شما غرور و اعتماد به نفس می ده. " رابطه دوست دختر و دوست پسری" در رابطه ازدواج شما عملا یک مهره هستید که باهاتون بازی می شه!
    7-در مورد مخارج زندگی شما مسئولید و نه همسرتون. در رابطه دوست دختر و دوست پسری اصلا اینطور نیست. اونطوری می شه که شما می خواید
    8-شما دوستان پسر-تفریحاتتون رو بعد از ازدواج باید دفن کنید(به کلمه دفن دقت کنید). هیچ کدوم رو نیاز نیست بعد از ارتباط با دوست دخترتون کنار بذارید.
    9-احساسات شما باید همواره در ازدواج در خدمت همسرتون باشه. در رابطه دوست دختر و دوست پسری نیاز به این کار نیست.
    (ادامه رو بعدا میارم)

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 آبان 87 [ 00:11]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    3,327
    سطح
    35
    Points: 3,327, Level: 35
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Arrow نکات قابل توجه

    راستش دوستان سنتاتین تا حدودی درست میگه البته یکم عصبانی . من فکر میکنم حالت تهوع ایشون هم مربوط به عصبانیتشون هستش ( شوخی بود )

    متاسفانه همین طوره که این دوستمون گفت البته باید این رو هم در نظر بگیریم که هر کسی اول از همه به فکر خودش . چه دختر چه پسر .

    پسرها دوست دختر میخوان که رابطه جدیدی رو تجربه کنن ( برای خودشون ) - از تنهایی در بیان ( برای خودشون ) - گاهی اوقات از این طریق روابطی برقرار کنن ( برای خودشون ) - و هزاران مورد دیگه که فقط و فقط برای نیازهای خودشون انجام میدن .

    دخترها هم همین طور : دوست پسر می خوان برای ارتباطی جدید - حسی جدید - زندگی جدید - سایه بانی جدید - سپری جدید - سواری جدید ! ( شوخی با خانم ها ناراحت نشید ) و هزاران هزار مورد دیگه که فقط خانم ها برای خودشون میخوان .

    در کل هیچ کس چیزی رو اول برای دیگری نمی خواد و هر چیزی اول برای خود انسان و این تا حدودی طبیعیه .
    زیاد شنیدیم تو فیلم ها میگن من تو رو به خاطر خودت دوست دارم که واقعا من از این حرف متنفرم و باید بگم بزرگترین دروغ عالم !

    البته این رو هم بگم من با کل این قضیه مشکل دارم اصلا مگه آدم با دوستش ازدواج میکنه ؟
    به نظر من دوستی با دخترها باید مثل دوستی پسرها باشه . انسان دوست رو انتخاب میکنه از همون اول هم همه خصوصیات دوستش رو نمیشناسه . باید زمان بگذره تا دوستان هم رو بشناسن . اگر اخلاقشون جور بود ازدواج می کنن در غیر این صورت جدا میشن ؟

    متاسفانه اکثر خانم ها با فرهنگ این نوع دوستی آشنا نیستن و سریع میخوان با دوست پسرشون ازدواج کنن . همین ازدواج هاست که در اکثر موارد باعث طلاق میشه .
    پس بیاین عاقلانه فکر کنیم . از دوستان هم میخوام اگر با نظرات من مخالفن با منطق و دلیل بگن تا اگر من اشتباه میکنم متوجه بشم .
    خیلی دیگه حرف زدم . موفق باشید .

  4. #14
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    سلام wall-eمن که با نظرت موافقم .اگه به حقایق نگاه کنیم دیدمون نسبت به همه چی منطقی تر میشه.
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 اسفند 87 [ 19:38]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    3,684
    سطح
    38
    Points: 3,684, Level: 38
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    از شما دوستان خوب كه به اين تاپيك سر زدين و نظر دادين بينهايت سپاسگذارم
    راستش اگه جواب هرارسالي رو نميدم به خاطر اينه كه فكر كنم بعد نظرمو بدم
    در كل با تصويري كه دوستمون santatian در مورد ازدواج كشيدن آدم جرات نميكنه فكر ازدواج باشه البته شايد همه ازدواج ها هم اينگونه نباشه
    اما ميدونم كه بعضي هاش واقعيته و دارم نم نمك ميبينمشون اما بازم ميگم اگه دختر با ويژگيهايي كه من مدنظر دارم ( در تاپيك " شخص مورد علاقه شما کیه ؟ " اونارو گفتم) رو پيدا كنم قدم جلو ميزارم و به قصد ازدواج باهاش دوست ميشم .
    بازم منتظر شنيدن ديگر جوابهايتان هستم.
    البته طي اين مدت اتفاقهايي برام افتاده كه شايد يك تاپيك براشون باز كنم
    تا بعد
    در قلبتو براي كسي باز نكن... اونيكه دوست داره خودش كليد داره

  6. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 تیر 88 [ 20:40]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    4,501
    سطح
    42
    Points: 4,501, Level: 42
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    aykan عزیزم حرفایی که دوستان در تالار زدن بر اساس تجربیات نه تنها خودشان بلکه تموم دختر پسرای دنیاست یه پیشنهاد واست دارم اونم اینه که اگر شاغل نیستی به این موضوع اصلا فکر نکن و اینکه تحمل کن این چند صباح را تا شغل مناسبی برای خودت دست و پا کنی شاید اصلا تا اون موقع موقعیت ازدواج واست پیش بیاد به حرفام شک نکن که end ,واقعیته
    عاشق همتون" ناز"

  7. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 فروردین 88 [ 18:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-28
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    3,113
    سطح
    34
    Points: 3,113, Level: 34
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    دوست برای هر کسی یک لازمه ست. حالا چه دختر چه پسر فرقی نمیکنه.
    اما فرهنگ و عرف جامعه ما بین نوع دوست نوعی فرق رو ایجاد میکنه که جواب دادن به این سوال رو سخت میکنه
    پس چیزی که تو جامعه ما مطرحه نوع دوستیه
    با توجه به این که افراد در جامعه ما دیدگاهی غیر ازدیدگاه جوامع دیگر دارند. دوست بودن با یک دختر حتی در ضمینه های که هیچ مشکلی به وجود نیاید کاری بسیار دشوار است.
    اما بی خیال جامعه
    مهم اینه که تو چه دیدگاهی نسبت به دوست داشته باشی.

  8. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 17 شهریور 91 [ 18:32]
    تاریخ عضویت
    1387-2-12
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    7,139
    سطح
    55
    Points: 7,139, Level: 55
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 160 در 86 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    متاسفانه ارتباط دختر و پسر ،
    دوستی و رفاقت و نوع دوستی شون مثل خیلی از مسائل توی این مملکت هنوز حل نشده ،ما طرز صحیح استفاده از خیلی مسائل رو هنوز یاد نگرفتیم،یعنی اصلا شرایطش پیش نیومده تا یاد بگیریم،البته من با محدودیت ها ی سالم و قانون مند مخالف نیستم ،اما اینکه یه سری مسائل کاملا تو محدوده ی خط قرمز قرار بگیرن و کسی حق تفکر و نظر تو این زمینه نداشته باشه معنای واقعی سر بردن زیر برف است(محترمانه ترین شکلش روگفتم).
    به نظر من علت شکست های عشقی - عاطفی که دخترای این تالار بیشتر مطرح میکنن و موارد زیادی که بین دوست ورفیقام میشنوم،دلیل محکمی بر این مدعاست.
    یکی از علت های اصلیی که خود من به شخصه در این زمینه رابطه ای رو تجربه نکردم همین مسئله بوده که معمولا اکثرا بدون اگاهی و بی قاعده خودشون رو وارد این بازیه پر صدمه (پر صدمه از بابت شرایت موجود)میکنن که آخره بازی رو هم میتونیم در تاپیک های موجود در این تالار وتالار ها و گروه های زنده و واقعی در اطرافمون شاهدش هستیم.
    منتظر تحلیل بقیه دوستان هستم.

    موفق و شاد باشید

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 آبان 88 [ 19:25]
    تاریخ عضویت
    1387-8-26
    نوشته ها
    209
    امتیاز
    3,888
    سطح
    39
    Points: 3,888, Level: 39
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 22 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    منم شبه توام هم سن توام تا حالا نخواستم با کسی دوست باشم ولی 8 ماه پیش بایه آقا دوست شدم که از من خیلی به ظاهر مهربونتره و احساساتی تر همزمان با من هم دوستای زیادی داره که البته من تعصبی در این مورد ندارم چون رابطمون دیگه دیداری نبوده . نسبت به مردا بدبین بودم یه کم نظرم عوض شده آروم تر از قبل با این جماعت ببخشید دروغگو و کلک برخورد میکنم تا شاید بتونم این بی اعتمادی رو کم کنم دلیل بی اعتمادیم هم این نیست که ازشون ضربه خورده باشم نه .کلا این طوری فکر میکنم . الان میگم کاش شروع نمیکردم که تموم شدنش برام سخت باشه بهتره تو که انقدر پسر خوبی بودی همینطور بمونی و اولین آشناییت آشنایی و دوست شدنت با همسرت باشه .
    درد جدایی خیلی سخته بشنو و جدی بگیر.موفق باشی.

  10. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها

    جماعت دروغگو و کلک!! خیلی خودتونو (خانومها رو ) معصوم فرض کردید.فقط برید داستانهای تاریخ رو بخونید تا بیشتر با واقعیات آشنا بشید!!! دلیل بی اعتمادی تون همین جملاتیه که مثل نقل و نبات تو دهن دختر خانومها می گرده. همینی که شما الان گفتیو یه دختر دیگه میاد می بینه و احساساتی قبول می کنه که مردها دروغگو و کلک هستند.


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دختری را دوست دارم که میدانم او قبلا پسری دیگر را دوست داشته، چیکار کنم؟
    توسط behroozoorheb در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 اردیبهشت 93, 06:42
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00
  4. +دخترها جواب بدین چه پسرهای رو دوست دارین
    توسط ramin2009 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 دی 87, 16:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.