RE: مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها
از شما دوستان خوب كه به اين تاپيك سر زدين و نظر دادين بينهايت سپاسگذارم
راستش اگه جواب هرارسالي رو نميدم به خاطر اينه كه فكر كنم بعد نظرمو بدم
در كل با تصويري كه دوستمون santatian در مورد ازدواج كشيدن آدم جرات نميكنه فكر ازدواج باشه البته شايد همه ازدواج ها هم اينگونه نباشه
اما ميدونم كه بعضي هاش واقعيته و دارم نم نمك ميبينمشون اما بازم ميگم اگه دختر با ويژگيهايي كه من مدنظر دارم ( در تاپيك " شخص مورد علاقه شما کیه ؟ " اونارو گفتم) رو پيدا كنم قدم جلو ميزارم و به قصد ازدواج باهاش دوست ميشم .
بازم منتظر شنيدن ديگر جوابهايتان هستم.
البته طي اين مدت اتفاقهايي برام افتاده كه شايد يك تاپيك براشون باز كنم
تا بعد
در قلبتو براي كسي باز نكن... اونيكه دوست داره خودش كليد داره
علاقه مندی ها (Bookmarks)