من قصد جسارت ندارم اما واسم عجیبه.. یعنی ممکنه یکی به همسرش علاقه داشته باشه،واسه زندگیش تلاش کنه،به زندگیش متعهد باشه،بعد عاشق یکی غیر همسرش شه؟؟باور کنید فقط واسم عجیبه.
بهرحال شما وجدان آگاهی دارید.امیدوارم مشکلتون هر چه زودتر رفع بشه و به آرامش خاطر برسید.






علاقه مندی ها (Bookmarks)