ایشون بسیار بسیار انسان پخته و کاملی هستند. گاهی به عظمتی که در صحبتهاشون وجود داره رشک می برم. از این که همسرم با یک برخورد نامناسب من زیر گریه نزنه و سعی در آروم کردن من داشته باشه و بعد از من بپرسه که دلیل این کارم چیه(منظورم صبر در ایشونه) (به طور متقابل من) همیشه احساس خوبی داشتم.
من نمی دونم چرا. اما دوست ندارم در زندگی رابطه سنتی ایجاد امنیت و آرامش همواره به دوش من باشه. زیباترین لحظه ها برای من لحظه هاییه که با هم در آغوش هم باشیم و نه همسرم در آغوش من!!! کسی هستند که می شه باهاشون صحبت کرد و برای صحبت تو ارزش قائلند و صبورانه گوش می کنند. حتی اگر راهکاری به ذهنشون نرسه. مهمتر از همه مقاومت اون در برابر مشکلات زیادی که باهاش سر وکله می زنند واقعا برای من قابل تحسینه. من همون قدر که برای همسرم ارزش قائل می خوام بشم همون قدر دوست دارم اون این ارزش رو برای خودش قائل باشه و محکم باشه. البته اینها رو من از گوشه کنار و از برخوردهاشون با خودم و بقیه فهمیدم.






علاقه مندی ها (Bookmarks)