به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 49
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام
    من با الینا موافقم برادر گرامی
    خوب چرا بحث می کنین اگه همون موقع که گفت صدا رو کم می کردین این اتفاق نمی افتاد وقتی می گین برو تو یه اتاق دیگه شاید برداشتش از این حرف این باشه که
    مزاحمه باور کنین من نمی گم شما مقصرین نه رفتارای خانومتون خیلی تنده ولی اگه شما بهانه دستش ندین اونم این رفتارا رو نمی کنه
    آخه وقتی سر چیزاهای بی پایه دعوا می شه یعنی دارین با هم لج می کنین بقول یکی از دوستان دقیقا مثه فیلم آتش بس
    یکم سیاست داشته باشین ازش ایراد نگیرین بزارین فکر کنه تو همه زمینه ها قبولش دارین اینجوری خودتونم آرامش دارین
    یا اگه از رفتاری ناراحت می شین یه جوری غیر مستقیم بهش بفهمونین که از کاراش خوشتون نمی یاد

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نمیدونم چرا باورتون نمیشه. ما اولش که اینجوری نبودیم. یعنی هر وقت من راضیش کنم که صحبت کنیم میاد و کلی حرف میزنیم و ظاهرا مشکلاتمون حل میشه. اما دوباره همون آش و کاسه. اون متاسفانه تا من نگم نمیاد حرف بزنه. یا بهتره بگم تا من مجبورش نکنم. اما خوب بلده دعوا کنه.
    تاحالا کلی از کتاب های باربارا دی انجلیس رو خوندیم. و سعی کردیم از اون استفاده کنیم. حرف زدن خالی فایده نداره. می میخوام اون دست از لجبازی برداره. با من مهربون باشه. وقتی میام تو خونه حداقل 20 دقیقه به من توجه کنه. بعد بره دنبال کارهای خودش. متاسفانه از وقتی دانشگاه قبول شده اوضاع بدتر شده. چون بهانه درس هم میاره. اما این بهانه پذیرفتنی نیست چون منم بیشتر از اون درس دارم .

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    دوست عزیز mem06067
    ممنون بابت سایت هایی که معرفی کردی. من اصلا فکر نمیکردم یه روزی به این وضعیت برسیم.

    از امروز حرف elina رو گوش میدم ببینم چی میشه. یعنی دیگه هیچ انتقادی ازش نمیکنم. ولی آخه من مگه چند بار در یک ماه ازش انتقاد میکنم؟ موقع انتقاد هم همیشه مودبانه و جدی میگم. مثلا هر وقت غذا بد میشه من که بروی خودم نمیارم و میخورم. ولی خودش گیر میده که مثلا یکمی شور شده. من میگم نه خوبه. خودش میگه معلومه که خوبه !!!
    شما بگین من چیکار کنم ؟

  4. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    دوست عزیز
    به نظر من اون این کارو میکنه که شما نازشو بکشید یه مدت بهش محبت کنید . ازش انتقاد نکنید. ازش برای هر کار خوبی که میکنه تعریف کنید
    من مطمئنم که موفق میشین
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  5. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط elina
    دوست عزیز
    به نظر من اون این کارو میکنه که شما نازشو بکشید یه مدت بهش محبت کنید . ازش انتقاد نکنید. ازش برای هر کار خوبی که میکنه تعریف کنید
    من مطمئنم که موفق میشین
    elina جان
    من دائما این کارهارو میکردم که نتیجه اش این شد. اینقدر دوروبرش میچرخیدم که شاکی میشد. اصلا براش کم نذاشتم. من هرچقدر هم که سرم شلوغ باشه اونو فراموش نمیکنم. اگه تو خونه باشم و مشغول هر کاری، حداقل هر یک ساعت یکبار 10 دقیقه میرم سراغش. باهاش حرف میزنم. بوسش میکنم. چون خودم نیاز دارم. دوست دارم اونم اینجوری باشه. وقتی اینارو بش میگم شاکی میشه و میگه تو همش از من ناراضی هستی.
    مگه من چقدر انرژی دارم که با وجود کار و درس همزمان و سر و کله زدن با مردم بیام خونه 4 ساعت هم با زنم دعوا کنم ؟
    خودش میدونه که تو فامیل کسی به اندازه من زنشو دوست نداره و بش اهمیت نمیده.
    باورتون نمیشه اما من یه قانون گذاشتم تو خونه. اونم اینه که بعد از غذا باید حتما پیش هم بخوابیم و کمی عشق بازی کنیم. اوایل خوشش میومد. اما بعدا براش عادی شد. طوریکه حالا باید درخواست بوسه و عشق بازی کنم.
    بابت هر سکس ازش تشکر میکنم !
    دیگه چجوری محبت کنم نمیدونم ؟ قبلا همیشه براش گل میگرفتم. اما از وقتی بد رفتاری هاش زیاد شده خوب منم دیگه حس و حالی برام نمبمونه.

  6. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    باز هم گل بگیرید دیگه هم انتقاد نکنید هر کار خوبی کرد ازش تعریف کن دوست گرامی
    موفق باشید
    درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور

    نکرده است\"


  7. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 دی 87 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1387-9-10
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,419
    سطح
    36
    Points: 3,419, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام من فکر میکنم یه چیزی داره ادیتش میکنه که اینطوری رفتار میکنه وگرنه هیچ زن و نه هیچ مردی بی دلیل شروع به ازار طرف مقابلش نمیکنه که اگه می خواست به عمد و بی دلیل زندگیش رو خراب کنه اصلاً ازدواج نمی کرد یه پیشنهاد کوچولو هم دارم هم واسه شما هم واسه آقای memo6067البته اگه قابل بدونین اونم اینه که یه روز که از صبحش با خانومتون صحبتی نکردید ( منظورم اینه که برخوردی بینتون نبوده تا از اول روز ذهنتون به هم ریخته باشه ) عصر یا شبش یه لباس مرتب (ترجیحاً بهترین لباستون یا لباسی که می دونین خانمتون خوشش میاد بپوشین ) رو تنتون کنین یه دسته گل مرتب و شیک تهیه کنین والبته یه هدیه کوچولو ( بستگی به جیبتون داره ولی سعی کنید چیزی باشه که می پسنده ) برین دم در خونه دنبالش و ازش بخواین شب رو با هم برید بیرون اگه هر حرفی زد حتی ناپسند با لبخند جواب بدین و دنبال انتقام و ناراحتی نباشین یه رستوران یا هر محل دیگه ای که می تونین اروم باشین رو انتخاب کنید و وقتی رسیدین دستاشو بگیرین و بهش بگین عزیزم می خوام مثل روز اول عاشقت باشم و از اول شروع کنیم اگه هر بهانه ای گرفت فقط یه این شب رو لا اقل کوتاه بیاین و بگذارید راحت حرف بزنه و تو حرفش نپرید و همش بگین تو درست میگی عزیزم ( مطمئن باشید اگه ایشاا.. اوضاع درست شه میتونید به مرور زمان اونو متوجه کنید که شاید حرفای اون شبش همش درست نبوده )و ازش بخواین مثل روزاول باشه و.. شاید این روش یه کمی غرور شکنش و البته خرج داشته باشه اما یه چیز محشر داره اونم اینه که شما حداقل به خودتون ثابت کردید تمام تلاشتون رو برای آرامش زندگیتون کردید حتی به قیمت شکستن غرورتون . موفق باشید
    خدایا بی پناهم به جز تو کس نخواهم ....اگر عشقت گناه است ببین غرقه ی گناهم!

  8. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 88 [ 19:23]
    تاریخ عضویت
    1387-8-25
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,198
    سطح
    34
    Points: 3,198, Level: 34
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    سلام دوست عزیز. نوشته هاتونو خوندم. اول از همه یه سؤالی دارم: چرا اسم "مرد شیشه ای"رو انتخاب کردید؟ فکر نمیکنید بهتر باشه یه "مرد آهنین" یاشین؟این اسمی که انتخاب کردید خیلی چیزهارو درباره ی شما نشون میده. چرا شیشه شدید یه با یه ضربه ی کوچیک بشکنید؟ با یه بی محلی افسرده بشید؟....
    به نظر من بهتره شما اول خوب خودتو بشناسی و توی رفتارات و خواسته هات دقیق بشی. شاید، شاید یه کمی اونا نیاز به تغییر داشته باشن. اجازه بده بعد از اون درباره ی خانمت صحبت کنیم.
    شاد و پیروز باشی

  9. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    مرد شیشه ای عزیز، اگه شما واقعا به این صورت که گفتین عمل می کنید، من از رفتار همسرتون کاملا متعجب شدم، آیا در ماه هر روز به این صورت برخورد می کنند یا فقط چند روز به این شکل هستن و باقی روزها نورمالن؟
    این استنباط منه: من احساس کردم خانم شما دنبال چیز تازه ای در وجود شما میگرده، شاید شما یکجا کل عشقتون رو نثار خانمتون می کنید، شاید به این عمل شما عادت کرده و براش اهمیت قبل رو نداره، اگه خانم شما از این دسته از افراد باشه، بهتره که روشتون رو عوض کنید، این معنیش این نیست که بیشتر بهش عشق بورزین، روش ابراز علاقتون رو عوض کنید، شاید حتی اگه کمی متعادلترش هم بکنید بهتر باشه، قوانینی که برای زندگیتون گذاشتین رو عوض کنید، این قوانین تا وقتی مناسبه که یکطرفه نشده باشه، به هر حال ایشون اگه روانشناسی می خونن باید بیشتر از هرچیزی سعی کنن روی رفتار خودشون کنترل داشته باشن...
    بهشون بگید که علاقه ای که الان شما بهش دارید به خاطر یک سری از اخلاقهای خوبیه که در وجود ایشون هست و می بینیدو امکان داره با از بین رفتن اون اخلاقها علاقه شما هم تغییر کنه، نباید طوری برخورد کنید که ایشون تصور کنن به هر صورتی که برخورد کنن شما همچنان ایشون رو دوست خواهید داشت این مسئله باعث سوء استفاده خواهد شد. برعکس اگه ایشون اطمینان حاصل پیدا کنن که میزان علاقه شما با میزان صفات خوب در وجود خودشون رابطه مستقیم داره سعی می کنه بیشتر حواسش به رفتارش باشه.
    به هر حال برای شما آرزوی آرامش دارم، امیدوارم هر چه زودتر با همسرتون صحبت کنید و این دفعه اساسی مشکلتون حل بشه.

  10. کاربر روبرو از پست مفید shad تشکرکرده است .

    shad (شنبه 20 آذر 89)

  11. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: همش داریم دعوا میکنیم

    ببین دوست عزیز شما با دید درستی ازدواج نکردید. خانومها چون حساسترند!!!! نیازهای خودشون رو حق طبیعیشون می دونن و نیازهای شما رو محبت خودشون در حق شما!! واقع بین نبودید. چون نمی شناختید اونا رو. بهتره تغییر کنید و توقع محبت دیدن رو حذف کنید.مگر اینکه قصد طلاق داشته باشید! پس برای تدوام زندگیتون واقع بینانه زندگی کنید. لااقل این انتظارات که در عالم واقع برای کمتر مردی برآورده می شه رو حذف کنید


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.