سلام
من با الینا موافقم برادر گرامی
خوب چرا بحث می کنین اگه همون موقع که گفت صدا رو کم می کردین این اتفاق نمی افتاد وقتی می گین برو تو یه اتاق دیگه شاید برداشتش از این حرف این باشه که
مزاحمه باور کنین من نمی گم شما مقصرین نه رفتارای خانومتون خیلی تنده ولی اگه شما بهانه دستش ندین اونم این رفتارا رو نمی کنه
آخه وقتی سر چیزاهای بی پایه دعوا می شه یعنی دارین با هم لج می کنین بقول یکی از دوستان دقیقا مثه فیلم آتش بس
یکم سیاست داشته باشین ازش ایراد نگیرین بزارین فکر کنه تو همه زمینه ها قبولش دارین اینجوری خودتونم آرامش دارین
یا اگه از رفتاری ناراحت می شین یه جوری غیر مستقیم بهش بفهمونین که از کاراش خوشتون نمی یاد






علاقه مندی ها (Bookmarks)