به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array

    پایان زندگی مشترک من

    سلام به همه دوستان

    خواستم پایان زندگی و تجربیاتی که تو این مدت کسب کردم رو بهتون بگم
    من دیروز بعد از 2 سال و 2 ماه دوری از همسرم طلاق گرفتم . نمیدونم دقیقا چه حسیه فقط ی غم عجیبی دارم . خب من وابستگی عاطفی خیلی زیادی به همسرم داشتم که این دوری عذابم داد و میده و ترس شدیدی از طلاق که اخرش هم به وقوع پیوست.
    از اینکه اونهمه استرس و دادگاه تموم شد خوشحالم اما از طلاقم.........
    خب همسر سابقم چون فکر میکرد میدون جنگ هست و باید برای نابودی من بجنگه بارها پای منو به کلانتری، دادسرا ،دادگاه کشوند درخواستهایی میداد که تعجب آور بود مثلا دو بار درخواست ازدواج مجدد داد و خانواده ش استشهادیه پر کردن تا دادگاه به پسرشون اجازه ازدواج بده درحالیکه ما عقد کرده بودیم.
    هنوزم عقیده داشت من فریبش دادم و مشکلات داشتم و نگفتم اما نمیدونم چرا با وجود این موضوع باز هم میگفت بیا زندگی کنیم؟؟؟؟

    دیگه که همه چیز تموم شد اما اگر به 3 سال پیش برگردم هیچ وقت نمیزارم ترس از طلاق انقدر در من نهادینه بشه که روزی بهش برسم . و موقع عقدم هیچ مهریه ای برای خودم در نظر نمیگیرم و فقط و فقط حق و حقوق قانونی خودم رو قرار میدم که اینجوری دوسال عمرم توی دادگاه ها نگذره.


    مشکلم این روزها فقط دیدن ناراحتی بیش از اندازه ی مادرم هست چون اون به جدایی من راضی نبود و همش میخواست من به هرطریقی زندگی کنم. از این همه تنهایی خودم که حتی الان هم باید مرهم درد مادرم باشم و بهش امیدواری بدم خسته م .

    لطفا برام دعا کنید دوستان

  2. 2 کاربر از پست مفید mina_ تشکرکرده اند .

    Pooh (پنجشنبه 06 آذر 99), اقای نجار (دوشنبه 14 تیر 00)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.