سلام خیلی سخته کسی رو دوست داشته باشی و باهات صادق نباشی آخه می دونی چیه ما دخترا بعضی وقتا اونقدر خودمون اسیر پسرا می کنیم و جالبتر اینکه تازگی ها مد شده همه مرد البته ببخشید یکی مثل این آقای نامرد ادعا می کنه با زنش مشکل داره یا اجباری ازدواج کرده و هزار دلیل دیگه خواهش می کنم دلسوزی بی مورد نکن چون بعداً خودت تباه می شی تازه این رابطه ادامه پیدا کرد از کجا معلوم به چند تا دختر دیگه هم همینو نگفته و شاید هم به بهنونه کار زن و بچه رو گذاشته اومده اینجا و دخترای مردمو حیرون می کنه پس بی دلیل به این رابطه ادامه نده و جدان خودتو قاضی کن که این رابطه یه زندگی رو ویران می کنه پش آشیانه کسی رو خراب نکه






علاقه مندی ها (Bookmarks)