به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 20 از 36 نخستنخست ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 191 تا 200 , از مجموع 351
  1. #191
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    sareh.s جان از شما بعیده خواهر عزیزم..
    ما باید یاد بگیریم که انتقاد پذیر باشیم
    یاد بگیریم بزرگ شیم و قهر نکنیم و به جای پاک کردن صورت مساله(ترک کردن تالار) اونو حل کنیم و به نتیجه درست برسیم.
    تو دختر قوی و محکمی هستی و باید بتونی به خودت مسلط باشیو و ازحقت دفاع کنی.
    اگر احساس کردی کارت درسته ازش دفاع کنی و اگر با گوش کردن به حرفای منطقی به این نتیجه رسیدی که اشتباهه ازش درس بگیری.

    عزیزم میشه حرفهارو در قالب زیباتری هم گفت.این یک هنره که میشه یادش گرفت.
    قهر کردن کار کوچولوهاست عزیزم..ما بزرگ شدیم..
    ما قوی شدیم
    ما محکم شدیم

  2. 7 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (شنبه 21 مرداد 91)

  3. #192
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:09]
    تاریخ عضویت
    1390-12-22
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    1,164
    سطح
    18
    Points: 1,164, Level: 18
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 68 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    مرسی نادیا جان.من قهر نمیکنم روحیه ی من نمیخوره به این چیزا نمیتونم تحمل کنم احساس میکنم دیگه نمیتونم مفید باشم برای این تالار.شما یکی از محکم ترین انسانهایی هستی که من دیدم

  4. کاربر روبرو از پست مفید sareh.s تشکرکرده است .

    sareh.s (شنبه 21 مرداد 91)

  5. #193
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    sareh.s عزیزم


    ضمن احترام فراوان به شما عزیزم .


    این یک واکنش کودکانه است که در مسیر زندگی عادی هم وجود دارد . به جای فرار و خداحافظی بهتر است با واقعیت های زندگی مردم روبه رو شوی و تمرین کنترل هیجان داشته باشی .

    گاهی مسائلی به مراتب کوچکتر از زندگی ......... وقتی خودت در رابطه باشی کار دستت می دهد .

    چرا چنین به هم ریخته ای ؟
    چه شده ؟
    بالای چشمت ابرویی است به تو گفته شد ؟

    این به معنای بد بودن تو نیست . به معنای اینکه دوست داشتنی و کارآمد نیستی نیست . این ابدا معنای بدی ندارد . این دعوت به سکوت مراقبت از بیماری است که در حال جان دادن است و تو جان دادنش را نمی بینی . ندیدی .

    برای خودت اتفاقات امشب را معنا نکن . یاد بگیر جور دیگر معنی کردن و دیدن و قدری همدلی و عشق را . یاد بگیر ماندن و ساختن را . یادبگیر دوری از سرزنش را و قضاوت را .

    اگر قرار بود با کفش های خواهر زن .......و ......... راه بروی .................راه رفتنت چگونه بود؟!

    به جای رفتن و فرار بایست . حرف بزن . یادبگیر گفتگو کنی .


    هر آنچه در این پست می نویسم داستان زندگی بسیاری از ماست .یکی از این آدم ها خود من که بالای سر آتش می ایستیم و جان دادن و خاکستر شدنی را می بینیم و ....................




  6. 6 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 21 مرداد 91)

  7. #194
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    sareh.s جان باید محکم و قوی باشی تو این دوره زمونه وگرنه اگه گاف بدی باختی فدات شم.
    اگه ضعیف باشی باختی.
    روحیت رو قوی کن دختر خوب..هرجا که احساس میکنی نظرت مفید نیست خب پست نذار (مثل خود من و خیلیای دیگه)
    اینکه ناراحتی نداره و اگرم جایی نطری میذاریو باهاش برخورد میشه بازم ناراحتی نداره که (برای خود منم خیلی پیش اومده ولی من پرروتر از این حرفام :D)

    پاشو..پاشو برو یه لیوان شربت خننننننننننننننننک خوشمزه واسه خودتو من آماده کن که خیلی هوس کردم.
    دیگه هم نشنوم از این حرفاها

  8. 5 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (یکشنبه 22 مرداد 91)

  9. #195
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-5-05
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    3,571
    سطح
    37
    Points: 3,571, Level: 37
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    764

    تشکرشده 865 در 204 پست

    Rep Power
    36
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    آفلاین ترد آن آقا که میخواست با خواهر زن صیغه ایش ازدواج کند را دنبال میکردم. عمداً آنلاین نمیشدم چون میدونستم ممکنه ترد را به بیراهه بکشم.

    Ani عزیز پست شما مبنی بر ایجاد انضباط در آن ترد کاملاً به جا و مورد نیاز بود. گاهاً لازم هست که لحن جدی و دستوری شود مثل جمله ای که فرمودید:"شما سکوت کنید و اگر تاب نمی آورید پنجره را ببندید" - اما دو نکته را میخواهم ذکر کنم:
    - قبول کنید که میتوانستید بدون جبهه گیری و تنها توجیه کردن انضباط را برقرار کنید
    - در خلوت تنبیه کردن ساره خانم به مراتب موثرتر از تو ذوق زدنش در جمع میبود که منجر درامای فعلی نمیشد.

    ساره خانم شما هم قهر نکنید، بزرگترها بعضی وقتها چیزهایی میگن ولی ته دلشون به خدا پاکه پاکه. لااقل به حرمت ماه رمضان کوتاه بیاید، خوبیت نداره :-)

  10. 5 کاربر از پست مفید Serok تشکرکرده اند .

    Serok (یکشنبه 22 مرداد 91)

  11. #196
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 03 آبان 91 [ 02:52]
    تاریخ عضویت
    1391-5-03
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    716
    سطح
    14
    Points: 716, Level: 14
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    199

    تشکرشده 199 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    شربت رو منم موافقم
    تشنم شد................
    ساره جون سخت نگیر.ما مشاور که نیستیم عزیزم .میایم اینجا نظرمون رو میگیم گاهی درسته و تایید میشه گاهی هم متوجه میشیم که با نظر کارشناسها متفاوته و درس میگیریم

  12. 3 کاربر از پست مفید زیبا خانوم تشکرکرده اند .

    زیبا خانوم (شنبه 21 مرداد 91)

  13. #197
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:09]
    تاریخ عضویت
    1390-12-22
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    1,164
    سطح
    18
    Points: 1,164, Level: 18
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 68 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    انی محترم من حرف شما رو به فال نیک میگیرم قضاوتی هم راجع به اون اقا ندارم.من اینجا می اومدم که کمکی برای دیگران باشم .اینقد نانازی نیستم که بهم بگن بالا چشمت ابروه بهم بریزم اگه شما با حرفاتون الان منو بهمنریزین من بهم نریختم.شماکه اهل قضاوت کردن نیستی.مرسی برای راهنماییت

  14. کاربر روبرو از پست مفید sareh.s تشکرکرده است .

    sareh.s (شنبه 21 مرداد 91)

  15. #198
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    Simko گرامی

    از نقد شما تشکر می کنم .

    توضیحا و خواهشا

    لطفا پست 29 و 33 و 34 و 35 تاپیک مورد نظر را بخوانید . برای یک فضای مجازی سه تذکر و خواهش در طی دو صفحه کافی است و در مرحله ی سوم قطعا قاطعیت کلام لازم است . به این دلیل که ابدا زیر فشار بودن و رنج بازکننده ی تاپیک درک نشده و جماعتی به او حمله ور شده اند . بی احترامی اتفاق نیفتاده . قاطعیت کلام در مقابل پرسش شخص کاربر sareh.s بوده .


    بارها و بارها و بارها از کاربران درخواست شده قبل از هر گشودن لبی " تاپیک آفتهای احتمالی مشاوره " را مطالعه کنند .

    ضمن اینکه این محیط بستر مناسبی برای آموختن و تمرین است حتی برای شخص من .


    دختر گلم .

    من اهل قضاوت نیستم . فید بک می دهم گاه درست و گاه غلط - گاه مثبت و گاه منفی . در آن تاپیک سئوال مستقیم کردی . جواب مستقیم دادم . در ضمن چون این تاپیک همزمان با آن رویداد بود . وارد گفتگو شدم تا راه تعامل و مسیر سازنده را با هم طی کنیم . من از نقد شدن لذت می برم . خصوصا اگر سازنده باشد .

  16. 6 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (یکشنبه 22 مرداد 91)

  17. #199
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    سلام ساره جان

    دوست خوبم تو مختاری که بمونی یا بری

    اما انچه که من فکر میکنم درسته که بمونی در تالار و از تک تک تاپیکها درس بگیری(خود منم همینطورم...دفترچه ای درست کردم و نکات مهم از هر تاپیک رو در اون مینویسم و واقعا کمک میکنه)

    اینجا پر از اموزنده ها و نکات مفیده که برای زندگی هر کدوم از ماها دانستنش لازمه.

    موفق باشی عزیزم


  18. 4 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (دوشنبه 23 مرداد 91)

  19. #200
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 فروردین 92 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    898
    سطح
    15
    Points: 898, Level: 15
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 567 در 144 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خداحافظ همدردی

    سلام sareh.s
    من تاپیک قبلی شما رو نخوندم و نمی دونم چی بین شما و کاربران پیش اومده
    ولی هر چی بوده مثل اینکه اینجا حل شد
    پس یه صلوات بفرستید

  20. 4 کاربر از پست مفید Amiran تشکرکرده اند .

    Amiran (یکشنبه 22 مرداد 91)


 
صفحه 20 از 36 نخستنخست ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.