sareh.s جان از شما بعیده خواهر عزیزم..
ما باید یاد بگیریم که انتقاد پذیر باشیم
یاد بگیریم بزرگ شیم و قهر نکنیم و به جای پاک کردن صورت مساله(ترک کردن تالار) اونو حل کنیم و به نتیجه درست برسیم.
تو دختر قوی و محکمی هستی و باید بتونی به خودت مسلط باشیو و ازحقت دفاع کنی.
اگر احساس کردی کارت درسته ازش دفاع کنی و اگر با گوش کردن به حرفای منطقی به این نتیجه رسیدی که اشتباهه ازش درس بگیری.
عزیزم میشه حرفهارو در قالب زیباتری هم گفت.این یک هنره که میشه یادش گرفت.
قهر کردن کار کوچولوهاست عزیزم..ما بزرگ شدیم..
ما قوی شدیم
ما محکم شدیم











علاقه مندی ها (Bookmarks)